سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

اعتراف شهردار شوشتر به تخلفات این شهرداری / برخی پرسنل از امتیازات ویژه رایگان برخوردارند !

شوشان : چند روز پیش سالم پور عضو شورای شهر شوشتر در نامه ای به شهردار این شهرستان - که در پایگاه خبری شوشان نیز منتشر شد - از تخلف شهرداری و امتیازات ویژه برخی پرسنل پرده برداشت و گفت که برخی ها در شهردای شوشتر از خانه های مسکونی مجانی و هزینه های میلیونی موبایل و ... برخوردارند.

در همین رابطه اخیرا شهردار شوشتر در پاسخ به خبر حمید سالم پور مبنی بر تخلفات برخی از پرسنل شهرداری در داشتن امتیازات ویژه مانند پرداخت هزینه موبایل ، کارت سوخت و منزل مسکونی رایگان گفت : تخلفات شهرداری شوشتر در زمان تصدی مسولیت اینجانب نبوده است ولی این موارد را پیگیری نموده ام و دستورات لازم را داده ام .

 مهندس آرش دُر گفت : به محض ورود اینجانب به شهرداری شوشتر متوجه این تخلفات گردیدم و دستور دادم تا امتیازات ویژه ایی که برخی از پرسنل شهرداری از آن برخوردار می باشند حذف گردد .

 شهردار شوشتر افزود : در همان ابتدا دستور دادم که کلیه کارتهای سوخت که در دست این پرسنل می باشد جمع آوری و موبایلهای آنان نیز که توسط شهرداری داده شده است پس گرفته شود .

 آرش دُر خاطرنشان کرد : در خصوص منزل مسکونی برخی از پرسنل ، متاسفانه تخلفاتی صورت گرفته است و غیرقانونی برخی از پرسنل شهرداری در این منازل سکونت دارند که در حال هماهنگی در این مورد خاص می باشیم .

 ایشان افزودند : طبق قانون می بایست هر پرسنلی که خواهان استفاده از منزل مسکونی باشد ، فقط 2 سال حق استفاده از این منزل مسکونی را دارد و باید ماهیانه 150 هزار تومان اجاره از آنان گرفته شود .

 مهندس آرش دُر گفت : در هر حال این تخلفات در حال پیگیری می باشد و دیگر اجازه نمی دهیم تا این روند ادامه داشته باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد