سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

خبرنگار سابق ایران در نیویورک ثبت نام کرد

باشگاه خبرنگاران - مرتضی غرقی، خبرنگار سابق واحد مرکزی خبر در نیویورک، با حضور در وزارت کشور، نسبت به ثبت نام برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کرد.

 

تجمع مقابل وزارت خارجه
فارس - حدود 50 نفر از خانواده های زندانیان ایرانی در تایلند، دیروز (شنبه) مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
خانواده های زندانیان ایرانی در تایلند در این تجمع، خواستار تصویب هر چه سریع تر موافقتنامه استرداد مجرمان بین ایران و تایلند شدند.


آغاز تحصن سراسری در مساجد عربستان
قدس آنلاین - پلیس سعودی در حالی که فعالان تحصن سراسری در مساجد را آغاز کرده اند، چندین مسجد در این کشور از جمله در ریاض، پایتخت این کشور را محاصره کرد.


فضا سازی مشکوک بلومبرگ علیه ایران
دیپلماسی ایرانی - با گذشت ماه ها از ماجرای شرکت برادران اوفر که بنا بر ادعای آمریکا در فروش محصول تحریم شده از سوی آمریکا برای ایران نقش داشتند، خبرگزاری بلومبرگ، مدعی فروش تجهیزات نظارت بر اینترنت از سوی یک شرکت اسرائیلی به ایران شده است.


آیة ا... مصباح: لیدر جبهه پایداری نیستم
فرارو - آیة ا... مصباح یزدی در مصاحبه با هفته نامه 9دی گفت:من تعبیر مرزبندی بین جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان را اصلا نمی پسندم. تا آنجا که بنده اطلاع دارم و اعضای جبهه پایداری را می شناسم، اینها از اول به عنوان دایره ای در درون جبهه اصولگرا متولد شدند و هیچ وقت خودشان را از جبهه اصولگرا جدا نمی دانند.
وی همچنین گفت:بنده هیچ وقت نگفتم با جبهه پایداری کاری ندارم؛ چیزی که گفتم این بود که من لیدر اینها نیستم، بلکه لیدر همه ما رهبر معظم انقلاب است.


ممنوعیت منشی زن برای مدیر مرد در کرمان
صراط - حسین شمس الدینی ،مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان طرحی را به زیر مجموعه خود ابلاغ کرده مبنی بر اینکه استفاده از منشی های زن برای مدیران مرد به منظور پاسداشت عفاف و حجاب ،ممنوع است.


نظر آیة ا... مکارم درباره فیس بوک
قانون- آیة ا... مکارم شیرازی در پاسخ به سؤال یکی از مقلدان خود درباره عضویت در شبکه های مجازی مثل فیس بوک اعلام کرده است «چنانچه این موارد برخلاف قوانین و مقررات باشد و مفسده داشته باشد جایز نیست».


نصیری قیداری: جو شفافی وجود ندارد
همراهان نیوز - سعدا... نصیری قیداری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:جو شفافی برای ورود اصلاح طلبان به مجلس وجود ندارد و شاید در چند روز آینده بخشی از این ابهامات برطرف شود.


در انتخابات شرکت می کنم، اما نامزد نمی شوم
باشگاه خبرنگاران- منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در واکنش به بیانیه شورای هماهنگی اصلاحات مبنی بر عدم شرکت در انتخابات، گفت: در انتخابات شرکت می کنم، اما نامزد نمی شوم و شاهد انتخابات پر شوری خواهیم بود .


اخوان المسلمین سوریه تکذیب کرد
فارس - جماعت اخوان المسلمین سوریه با صدور بیانیه ای در پایگاه رسمی خود اعلام کرد بیانیه پیشین این جماعت در رابطه با پذیرش مسؤولیت عملیات تروریستی روز جمعه، ساختگی بوده و جعل شده است.


تجمع آمارگیران برابر فرمانداری
رجا - حدود 70نفر از آمارگیرانی که در طرح نفوس و مسکن حق الزحمه خود را دریافت نکرده اند دیروز برابر فرمانداری تهران تجمع کردند.


دو ایرانی دیگر هم در سوریه ربوده شدند
تابناک - پس از ربوده شدن 5 مهندس ایرانی در سوریه دو نفر دیگر از متخصصان که پیگیر وضعیت این افراد بودند، نیز ربوده شده اند و از محل نگهداری این افراد خبری نیست.


اصلاح طلبان از عاقبت تحریم می ترسند
رجا - سایت «جرس» ارگان حلقه لندن فاش کرد یک دلیل طفره رفتن اصلاح طلبان از تحریم علنی انتخابات، ترس از بی اعتنایی مردم و هزینه های سنگین بعدی این ماجرا برای جریان مذکور است.


کواکبیان: اصلاح طلبان انتخابات را تحریم نمی کنند
خبر آنلاین - مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری گفت:هیچ جریان اصلاح طلبی به دنبال تحریم انتخابات نیست، اما بعضی نمی خواهند فهرست بدهند، در مقابل این اختیار را هم برخی دارند که لیست بدهند.


غیبت معنادار در سفر به ارمنستان
دولت - در پی سفر رئیس جمهور به ارمنستان مسؤول دفتر رئیس جمهور که پیش از این در همه سفرها محمود احمدی نژاد را همراهی می کرد حضور نداشت. این نخستین باری است که رئیس دفتر رئیس جمهور، احمدی نژاد را در سفر همراهی نمی کند.


دهقان: جریان انحرافی اعتقادی به خیزش اسلامی ندارد
جهان - محمد دهقان عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص خیزشهای منطقه ای جریان انحرافی معتقد است خیزشهای اسلامی منطقه با حمایت آمریکا شکل گرفته، بنابراین حمایت از مردم منطقه را حمایت از آمریکا می داند، لذا تا امروز نیز قبول نکردند که خیزشها ریشه مردمی و اسلامی دارد و زمانی که مجبور شدند از اصطلاح بیداری اسلامی استفاده کنند بیداری انسانی را مطرح کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد