سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس اداره بازرگانی آبادان:
آدامس آلوده به الکل در آبادان شایعه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی آبادان از شایعه بودن عرضه آدامس آلوده به الکل در بازار ته‌لنجی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آدامس آلوده به الکل در آبادان شایعه است

نصرالله جایمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: نظارت بازرسان بر اجناس و فروشگاه‌های ته‌لنجی در این شهرستان رویه‌ای عادی و متداول است که روزانه در چند نوبت انجام می‌شود.
وی افزود: به دنبال ورود شایعاتی غیراستاندارد و غیرمجاز در این بازار، چند کارشناس و بازرس بهداشت استانی به شهرستان آمده و با هماهنگی این اداره بر فروشگاه‌های عرضه اجناس ته‌لنجی در این شهرستان بازدید کردند.
رئیس اداره بازرگانی آبادان تصریح کرد: البته شایعه شده که آدامس حاوی الکل به تهیه کشورهای استعمار و صهیونیستی بوده و وارد بازار ته‌لنجی شهرستان و حتی بازار استان خوزستان شده که البته این امر خوشایند نیست.
وی افزود: در این راستا نمونه‌برداری صورت گرفته و مواردی برای آزمایش به استان ارسال شده است.
جایمند خاطرنشان کرد: نمونه‌برداری‌ها در پنج واحد صنفی در شهرستان انجام گرفته که در صورت مشاهده و اثبات تخلف به تعطیلی این واحدها منجر می‌شود.
وی اضافه کرد: کالاهایی که غیراستاندارد و یا غیربهداشتی در بازار عرضه شود مطمئناً خطراتی را برای سلامت شهروندان ایجاد می‌کند که این اداره با نظارت بازرسان از عرضه و فروششان جلوگیری به عمل می‌آورد.
رئیس اداره بازرگانی آبادان ادامه داد: کشورهای غرب و استعماری همواره به‌دنبال ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی کشورمان هستند و برای رسیدن به امیال شیطانی خود از هیچ کار و تلاشی دریغ نمی‌کنند.
وی در خصوص بازرسان اعزام شده از استان به این شهرستان چنین گفت: این بازرسان توسط مکاتبه دانشگاه علوم پزشکی با اداره بازرگانی شهرستان و هماهنگی‌های ویژه در این راستا، برای نظارت بر بازار ته‌لنجی در شهرستان کار خود را اجرایی کردند.
جایمند با بیان اینکه همه تلاش این اداره در راستای عرضه کالای استاندارد و بهداشتی در شهرستان است اظهار داشت: امیدواریم نمونه‌های ارسال شده بدون هیچ مشکلی در کمیت و کیفیت به شهرستان ارجاع شوند در غیر این‌صورت با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد