سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

برای نخستین بار در خوزستان؛
نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اهواز آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان از امروز کار خود را در موزه هنرهای معاصر اهواز آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اهواز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان در محل موزه هنرهای معاصر اهواز، اظهار داشت: این نمایشگاه برای بیست و سومین دوره در سطح کشور و برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر به نقش مهم رسانه‌های دیجیتال در جنگ سایبری رسانه‌های امروز اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در سراسر کشور یکی از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه است.
وی با اشاره به شکل گیری معاونت رسانه‌های دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه دنیای امروز دنیای تکنولوژی و اینترنت است، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز معاونتی با عنوان رسانه‌های دیجیتال در حال شکل گیری است.

* عرضه 6000 عنوان نرم افزار
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به عرضه 6 هزار عنوان نرم افزار در 95 غرفه این نمایشگاه، اظهار داشت: فروش نرم افزارهای متفاوت با موضوعات علمی، اعتقادی، آموزشی و غیره در این نمایشگاه صورت می‌گیرد.
سپهر به حضور دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان برای نخستین بار در این نمایشگاه در بخشی با عنوان "شهر دیجیتال" حضور پیدا می‌کنند و خدمات الکترونیکی که توسط آنها صورت می‌گیرد به مردم ارائه می‌دهند که از جمله دستگاه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه می‌توان به دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه پیام نور و اداره کل پست استان اشاره کرد.
دبیر نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان با اشاره به بخش سوم این نمایشگاه، بیان کرد: بخش سوم، بازی‌های رایانه‌ای است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود، همچنین چگونگی بازی سازی در سالن بازی‌های رایانه‌ای نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

* کارگاه آموزشی ساخت بازی‌های رایانه‌ای
سپهر با اشاره به بخش جنبی این نمایشگاه، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص مباحثی از جمله چگونگی ساخت بازی‌های رایانه‌ای، جنگ نرم و غیره از جمله بخش‌های جنبی نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اهواز است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تاکید کرد: سعی کردیم تمام امکانات و وسایلی که در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در تهران استفاده شد در این مکان نیز استفاده شود.

* تخفیف 50درصدی محصولات نمایشگاه
وی با بیان اینکه مجموعه‌های متنوعی در این نمایشگاه طراحی شده، افزود: با وجود طراحی‌های متنوع در مجموعه این نمایشگاه، علاقمندان می‌توانند طی بازدید خود از تخفیف 50 درصدی برای خرید تمام نرم افزارهای موجود در نمایشگاه استفاده کنند.
سپهر با اشاره به بحث تبلیغات و استقبال مردم از این نمایشگاه، گفت: اگر بعد تبلیغاتمان را قوی کنیم، صدا و سیما و آموزش و پرورش هم حضور پررنگی داشته باشند مطمئناً استقبال خوبی صورت می‌گیرد.
نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خوزستان در چهار بخش نرم افزارهای رایانه‌ای، پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه و بازی‌های رایانه‌ای با 50 درصد تخفیف از سوم تا هشتم دیماه، از ساعت 9 صبح تا 21 در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برپا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد