سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل ثبت احوال خوزستان خبرداد
افزایش سه درصدی آمار ازدواج و طلاق در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال خوزستان از افزایش سه درصدی آمار ازدواج و طلاق در استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش سه درصدی آمار ازدواج و طلاق در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بهنام مریدی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته ثبت احوال اظهار داشت: بیش از 47 هزار واقعه ازدواج در استان خوزستان طی هشت ماهه نخست سال 90ثبت شده است.
وی با اشاره به افزایش سه درصدی آمار ازدواج و طلاق در استان بیان کرد: در هشت ماهه اخیر سال‌جاری بیش از 47 هزار ازدواج در خوزستان ثبت شده در حالی که آمار ازدواج خوزستانی‌ها در مدت مشابه سال گذشته 40هزار و 868مورد بوده است.
مریدی به آمار 43هزار و 77 مورد ثبت طلاق در هشت ماهه نخست سال 89 اشاره کرد: طی همین مدت در سال جاری، 45هزار و 510 مورد طلاق در خوزستان ثبت شده است.
مدیر کل ثبت احوال خوزستان ادامه داد:‌ در حالی که در خوزستان به ازای هر 9مورد ازدواج یک طلاق ثبت می‌شود، متوسط نسبت طلاق به ازدواج در تهران به ازای هر چهار مورد ازدواج، ثبت یک طلاق است. به طور کلی میانگین طلاق کشوری، ثبت یک مورد طلاق به ازای هفت ازدواج اعلام شده است.
وی با اشاره به اسکن کردن 73 درصد از اسناد آرشیو شده است، گفت: 6 میلیون و 700 هزار جلد سند در خوزستان جمع‌آوری شده که این تعداد شامل افراد فوت شده نیز است، از این تعداد 3 میلیون سند وارد بانک اطلاعاتی شده‌اند.
مریدی با اشاره به تعداد شناسنامه‌های تعویضی مکانیزه بیان کرد: تاکنون 69 هزار و 47 جلد شناسنامه به صورت مکانیزه صادر یا تعویض شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد