سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

حادثه در هفته پژوهش دانشگاه آزاد ایذه

سدید نیوز : ضمن تعجب و تاسف از نوع برخورد روابط عمومی دانشگاه آزاد ایذه با یک موضوع خبری و اینکه به جای همکاری با خبرنگار و اظهار تاسف از این اتفاق به تهدید روی می آورد . امیدواریم سایر مسئولین دانشگاه آزاد واحد ایذه مسئولانه این قضیه را پیگری کنند .

روز شنبه 26 آذر ماه 1390 ساعت 5 بعد از ظهر در غرفه رباتیک دانشگاه آزاد ایذه با حضور منصور امانی رئیس دانشگاه و اعضای یک گروه رباتیک ، برای نمایش دادن ربات خود به پرتاب موشک فلزی و فیبری به سمت خارج از نمایشگاه  اقدام کردند که این کار بدون هیچ گونه ایمنی سازی و اطلاع رسانی قبلی انجام شده و باعث برخورد موشک به یکی از دانشجویان دختر دانشجوی ترم 7 کار شناسی روانشناسی این دانشگاه که در حال عبور به سمت خروجی بوده شد .
بر اساس تماس خانواده ی این دختر دانشجو با دفتر نشریه رسانه جنوب ، این دانشجو همچنان به علت آسیب دیدگی در منزل بستری و پیگیر مراحل پزشکی قانونی و طول درمان است .
در تماسی که با آقای کهیش مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد ایذه در خصوص این خبر داشته ایم وی اصل پرتاب موشک را تایید کرد ولی اصابت و مجروح شدن فرد یا افراد را صراحتا تکذیب کرد وی همچنین تهدید کرد اگر نشریه ای این خبر را درج نماید از او شکایت خواهد کرد .
رسانه جنوب ضمن تعجب و تاسف از نوع برخورد روابط عمومی دانشگاه آزاد ایذه با یک موضوع خبری و اینکه به جای همکاری با خبرنگار و اظهار تاسف از این اتفاق به تهدید روی می آورد .
امیدواریم سایر مسئولین دانشگاه آزاد واحد ایذه مسئولانه این قضیه را پیگری کنند .
گفتنی است : اسناد و مدارک این خبر در دفتر نشریه رسانه جنوب موجود می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد