سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

کلاهبرداری یک سایت ضدانقلاب از 1000ایرانی
یک کلاهبردار که از گردانندگان اصلی یکی از سایت های ضدانقلاب بود دستگیر شد
شنیده شده , این فرد در قالب قرعه کشی لاتاری از 1000 نفر 80 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.
بنا بر این گزارش , در تحقیقات اولیه مامورین و طبق اظهارات شاکی مشخص شد که وی چندی پیش در یکی از سایت‌های مربوطه به قرعه‌کشی لاتاری برای اعطای گرین کارت ثبت نام کرده و این سایت از وی کلاهبرداری کرده است.

دسته گل خواننده لس آنجلسی تولد حجازی!
مراسم سالگرد تولد ناصر حجازی بر سر مزارش در بهشت زهرا برگزار شد.
در این مراسم که با حضور بسیاری از علاقمندان به اسطوره آبی برگزار شد، آتیلا حجازی کیک بزرگی را میان حاضران تقسیم کرد.
علاوه بر این دسته گلی از طرف یکی از خوانندگان پیش از انقلاب که در حال حاضر در لس آنجلس به سر می برد هم توسط نزدیکانش به بهشت زهرا رسیده بود.

ارتباط چهره به چهره مسولان ومردم زمینه ساز فساد است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیاز به ارتباط مستقیم و چهره به چهره متقاضیان و مسئولان کشور برای انجام کارها را زمینه ساز ایجاد امضاء‌ طلایی و آغازی برای فساد در کشور دانست.

‌ محمد صادق مفتح اظهار داشت:‌ چهره به چهره شدن متقاضی و مسئول،نخستین حرکت زمینه‌سازی برای امضاء طلایی است.
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت:‌ امضاء طلایی، نقطه شروع فساد در کشور است.
این اظهارات در حالی است که دولت احمدی نژاد یکی از برتریهای خود را دیدار چهره به چهره با مردم میداند.

فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد در مترو
شبکه خبری تلویزیونی METRO TV اندونزی در گزارشی خبری ساده زیستی'محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری اسلامی ایران' را به تصویر کشید و آن را با زندگی پر از تجمل سایر روسای جمهوری جهان مقایسه کرد.
این شبکه خبری برای نشان دادن ساده زیستی رییس جمهوری اسلامی ایران ، مراسم بسیار ساده ازدواج پسر آقای احمدی نژاد را که در محیطی بی تکلف ، خالی از تشریفات و تنها با پذیرایی با میوه و شیرینی و بدون شام برگزار شد، در پربیننده ترین زمان پخش برنامه هایش به نمایش در آورد.
تلویزیون اندونزی ساده زیستی رییس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان الگویی مناسب برای سایر رهبران کشورها و مقامات عالی رتبه جهان معرفی کرد.

خاتمی پیگیر انتخاباتسیدمحمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان بر خلاف ژست های سیاسی که برای ورود به انتخابات می گیرد و ادعای شرط گذاری می کند، مصرانه پیگیر ورود اصلاح طلبان به عرصه انتخابات است.
بر اساس شنیده‌ ها، این چهره که در جریان فتنه به همراهی با بیگانگان پرداخت و با بازی خوردگان اصلی فتنه یعنی موسوی و کروبی همراهی کرد طی تماسی با دبیر شورای نگهبان، پیگیر تایید صلاحیت برخی از چهره‌های کلیدی جریان فتنه بوده است که با جواب قاطع این مقام مسئول مبنی بر لزوم مبرا بودن در جریان فتنه مواجه شده است.
پیش از این کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان نیز در نشست خبری خود، به این موضوع اشاره کرده بود.

آگهی اینترنتی استخدام مدیرعامل!داستان مدیریت در باشگاه شاهین بوشهر دارد به یک شوخی تلخ در بین فوتبالی ها تبدیل می شود . گروههای مختلف هواداری تیم شاهین بوشهر در صفحات اجتماعی در اینترنت اقدام به درج آگهی برای جذب مدیرعامل کرده اند .
بعد از رفتن دادگر ، مدیرعامل این باشگاه از شاهین حالا یکبار دیگر این تیم پرطرفدار و محبوب بوشهری به دنبال جذب یک مدیرعامل است . تا این لحظه کسی این مسئولیت را نپذیرفته و جالب اینکه دست اندرکاران شاهین به دنبال این هستند تا مدیری را پیدا کنند که با خود پول هم به بوشهر بیاورد ! اتفاق عجیبی که فقط در فوتبال ایران رخ می دهد.
هواداران شاهین در صفحات اجتماعی نوشتند: آگهی - به یک مدیرعامل برای شاهین نیازمندیم !

"مختار" کاندیدای مجلس شد
موسی غضنفرآبادی نماینده شهرستانهای بم، ریگان، نرماشیر و فهرج در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فعالیت یک کاندیدا در حوزه انتخابیه خود و دادن وعده های عجیب و غریب به مردم منطقه گفت: این فرد دارای لیسانس پرستاری و سرهنگ بازنشسته است که خود را دکتر و سردار معرفی می کند.
وی با بیان اینکه این داوطلب انتخابات به خود لقب «مختار کوچولو» داده است، گفت: وقتی مردم از این لقب مطلع شدند می گفتند که بهتر بود تا وی خود را «جومونگ» معرفی می کرد.

افشاگری شبکه های ماهواره ای از هم در ادامه کلاهبرداری های شبکه های لس آنجلسی از مردم طی سال های اخیر، مجری" شبکه پی دی اف" از کلاهبرداری مجری" شبکه کلیک ست" که توسط فرهاد بزله اجرا می شود پرده برداشت. وی در همین زمینه گفت: «یک هشدار اساسی برا ی شما مردم و آن اینکه برخی از شبکه های ماهواره ای به اسم مسابقه، با حالت آهنگ و رقص سوالاتی را برای بینندگان مطرح می کنند تا مردم به خیال آنکه جواب سوال را می دانند زنگ بزنند و جواب سوال را بگویند و برنده یک دستگاه ماشین یا تورهای اروپایی مطرح شده در این برنامه ها شوند. اما اینها همه برای سود جویی خودشان می باشد و در واقع هیچ جایزه ای وجود ندارد و آن جعبه هایی که مدعی هستند درون آنها جوایزی وجود دارد همه خالی و دروغین است.»
وی در ادامه با اشاره به کلاهبرداری این شبکه و وعده های دروغین به مردم، خطاب به بینندگان شبکه کلیک ست افزود: «باید بدانید که هر بار که شما می خواهید با این برنامه تماس بگیرید 15 الی 20 دقیقه به صورت خودکار به سیستم وصل می شوید و با صدای مجری تشویق به منتظر ماندن می شوید، بعد ازگذشت این مدت به صورت خودکار قطع می شوید و اگر کسی بخواهد در مسابقه شرکت کند باید چندین بار تماس بگیرد تا موفق به صحبت کردن با مجری این برنامه شود.»
مجری شبکه پی دی اف با اشاره به راه های کلاهبرداری این شبکه ها ادامه داد: «این افراد با مخابرات آن شهر قرار دادی را تنظیم کرده اند که درصدی از درآمد حاصل از این تماس ها را به این شبکه واگذار کنند.»

الکامپ درتسخیرزنان چکمه پوشوبلاگ ' گردباد ' پس از بازدید از نمایشگاه الکامپ تأسف خود را از وضعیت حجاب در این نمایشگاه اینگونه ابراز کرده است :
امروز توی الکامپ وقتی داشتم بین غرفه‌ها می‌گشتم پیشرفت‌‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات از در و دیوار در حال فوران بود، زنان چکمه پوش با آرایش غلیظ که با ناز و ادا جوابگوی بازدیدکنندگان در غرفه‌هایشان بودند توجه من به خودشان جلب کردند، واقعا در این همه شرکت و سازمان و ارگان خصوصی و نیمه خصوصی و دولتی و نیمه دولتی برای استخدام زنان فقط یک نوع تفکر وجود دارد.

چون این زنان چکمه پوش با آرایش غلیظ همه نقاط اشتراک بسیار زیادی در ظاهرشان با هم دارند، من با نداشتن حجاب زنان هیچ مشکلی ندارم ولی با آرایش غلیظ زنان خیلی مشکل دارم، شما همان غرب لیبرال نگاه کنید که بی‌حجابی اجباری است، زنان حجاب ندارند ولی همه زنان غلیظ پودر، ماتیک، سایه و ریمل نمی‌‌کنند، شما بروید تحقیق کنید در غرب کدام زنان آرایش غلیظ می‌کنند؟

چندمیگیری بی حجاب باشی
نویسنده وبلاگ انسانم آرزوست در آخرین پست خود نوشت:
با شنیدن اسم فوتبال و فوتبالیست ناخودآگاه اذهان به سوی تیم های استقلال، پیروزی و بی اخلاقی و حاشیه های اطراف آن می رود. اخبار فوتبالیست ها و مربیان حاشیه سازشان به صورت آنی و بی درنگ در رسانه های جمعی و در سطحی وسیع منتشر و جنجال آفرین می شود. سقوط منشور اخلاقی فدراسیون از دستان فوتبالیست ها تیتر اول رسانه ها می شود و بر بی اخلاقیشان فریاد می کشند!
اما در هیاهوی تنش های مستطیل سبز چهره ای گمنام در این حرفه بی ادعا می درخشد و سکوت را همراه هدف بلندش می کند.
بعید است نام فوتبالیست ایرانی خانم محمودی را شنیده باشید! محمودی، جوان خوش آتیه کرمانشاهی است که پرچم ایران را با اخلاق مداری برافراشت. کسب کاپ اخلاق در سال گذشته مسابقات لیگ برتر و کسب مقام خانم گلی فوتبال ایران در کل 20بازی سال گذشته از افتخاراتی است که نصیب این ملی پوش فوتبال بانوان کشورمان شده است.
چهره ای که با تمام استعدادش در این ورزش می درخشد بی آنکه رسانه ها نامی از او ببرند. حضور تاثیر گذار محمودی در جام جهانی از چشم تیم های خارجی و مطرحی چون اینترمیلان ایتالیا دور نماند و یکی از گزینه های منتخب تیم ایتالیایی شد. در پی تماس های مسئولین این تیم با او ، محمودی پیشنهاد وسوسه انگیز آنها را به دلیل رعایت حجاب رد کرد و پرچم اصالت و شرافتش را برافراخت. کسی که شرافت و حجابش را با اسکناس های رنگین و پیشنهادهای وسوسه انگیز خارجی معاوضه نکرد.

فحاشی یک ورزشکار زورخانه ای
قائم مقام فدراسیون ورزش زورخانه که در این چند روز با سر و صدا و تحریک ورزشکاران به دنبال برهم زدن جو مسابقه های جهانی زورخانه ای بود، باعث یک حادثه زشت در ورزش زورخانه ای جهان شد.
حمیدرضا اعرابی که پس از ضیافت شام رئیس ایرانی "بانک ترید مارک" بلاروس به علامت اعتراض در لابی هتل محل اقامت خبرنگاران و داوران تحصن کرده بود، توانست با قنبری و هدایتی دیگر هم تیمی های خود به منظور بازبینی اعتراض تیم ایران پس از ورود به اتاق شخصی استاد پناهی و استاد خوش جان و مکالمه ای کوتاه شروع به فحاشی و به کار بردن الفاظ بسیار رکیک به استاد خوش جان شدند.
.
متاسفانه شدت توهین و فشارهای روحی به استاد خوش جان بسیار زیاد بوده تا حدی که ایشان توانایی حضور در روز پایانی مسابقه ها را نداشته و در اتاق خودشان بستری شده و تحت نظر پزشک مستقر در دهکده المپیک استایکی هستند.

 شوخی عجیب نگهبان ورزشگاه با برادرزن یک بازیکن تیم ملی!
قرار بود بردار همسر خسرو حیدری در تمرین حاضر شود و تمرین این تیم را از نزدیک تماشا کند. او هنگامی که جلوی در استادیوم دستگردی رسید،از سرباز جلوی در پرسید که حیدری به تمرین آمده است؟این سرباز هم در جواب به او گفت که خسرو بیرون از استادیوم در حال خوش گذرانی است.البته سرباز مذکور نسبت فامیلی این دو را نمی دانست و به نظر می رسید قصد داشت با برادر همسر حیدری شوخی کند.
وقتی این خبر به خسرو حیدری رسید،بسیار ناراحت شد و پیش سرباز رفت تا از او در باره این ماجرا سوال کند.سرباز هم به جای عذرخواهی،اجازه ورود فامیل حیدری را به استادیوم نداد و همین مساله باعث شد که حیدری به شدت ناراحت شود.

بانک موساد در سلیمانیه
گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع عراقی حاکی است، 55 شرکت صهیونیستی تحت عناوین و نام‌های مختلف بصورت محرمانه در عراق مشغول به فعالیت‌هایی مانند تشکیل زیرساخت‌ها و بازاریابی هستند.
در همین راستا، دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بانکی را در استان سلیمانیه در شمال عراق تاسیس کرده است.
منابع عراقی تاکید کرده‌اند، ماموریت محرمانه این بانک خرید گسترده زمین‌های کشاورزی، چاه‌های نفت و مناطق مسکونی نزدیک شهرهای نفت‌خیز موصل و کرکوک و یا تسهیل خرید این اراضی از ساکنان عرب و ترکمن است.
 

تغییر مدیرعامل بانک کشاورزی وتکذیب ان
 شنیده ها حاکی از آن است که محمدرضا فرزین، عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گزینه اصلی برای معرفی به عنوان مدیرعامل جدید این بانک بود.

با این حال به دلیل جلوگیری از آسیب خوردن طرح هدفمندی یارانه‌ها که فرزین سخنگویی ستاد این طرح را بر عهده دارد، انتصاب او به این سمت منتفی شددر عین حال سایت اطلاع رسانی دولت این عزل ونصب را مانند بسیاری از موارد دیگر تکذیب کرد .

یکی از راههای افشای مشخصات دارندگان موبایل
بی احتیاطی یا کوتاهی استفاده کنندگان از تلفن همراه فرصت خوبی برای سوء استفاده کنندگان فراهم می آورد.
شاید خیلی از ما نسبت به ارسال پیامک به شماره های چهار یا ۵ رقمی حساسیت خاصی به خرج ندهیم شماره های که برای شرکت در قرعه کشی و یا مسابقات تلفنی مارا تشویق به ارسال پیام کوتاه حاوی اطلاعات شخصی مان می کند و ما گاهی اوقات شخصی ترین مسائل سلیقه ای خود را از این طریق به یک برنامه تلویزیونی و یا به یک شرکت ارسال می کنیم، مساله ای که شاید برای ما در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما می تواند نقطه قوتی برای سوء استفاده کنندگان باشد کسانی که با جمع آوری این اطلاعات به صورت تدریجی به بانک اطلاعاتی گسترده ای دست پیدا کرده و با قیمت های کلان آن را به فروش می رساند.

تلاش برای جذب هواداران فرقه کیهانی
«پ. ک» از مریدان و پیروان ایلیا رام‌الله، اخیراً ضمن سوءاستفاده از شهرت تلویزیونی خود برای جذب طرفداران فرقه کیهانی به تکاپو افتاده است.

با توجه به محکومیت «م. ط» سرکرده فرقه کیهانی به‌دلیل کارهای غیر قانونی، «پ. ک» که قبلاً با فرقه «رام‌الله» همکاری نزدیک داشته اشت، اخیراً درصدد است طرفداران و مریدان فرقه کیهانی را به سوی خود جذب کند.

وی که حدود 5 سال پیش در روزهای جمعه در برنامه‌های روانشناسی شبکه تهران تحت عنوان «از کجا باید شروع کرد؟» به شهرت رسید، مدعی است: اینها (طرفدارن عرفان حلقه) نمی‌دانند چه باید بکنند و اگر به سمت ما (فرقه رام‌الله) بیایند، آموزش‌ های لازم به آن‌ها داده خواهد شد.

او همچنین در یک فیلم ویدئویی صراحتاً از ارتباط خود با رام‌الله پرده برداشته و خود را زبان وی معرفی می‌کند و می‌گوید: «امروز مسئولیت رساندن این صدا بر عهده‌ من گذاشته شده است!».

جالب آن که رهبران این دو فرقه (رام الله و عرفان حلقه) اشتراکات فراوانی با یکدیگر دارند: هر دو تحصیلات‌شان در حد دبیرستان بوده و حتی مدرک تحصیلی هم ندارند! هر دو اهل کرمانشاه هستند و گرایش‌هایی به تصوف داشته‌اند؛ به ویژه «رام الله» که عکس‌هایی از وی موجود است که سیخ و چاقو  در صورت خود فرو کرده است! هر دو رئیس فرقه‌ ادعای ارتباط با ماورا دانسته و خود را رابط با ملکوت می‌دانند.
هر دو ادعای انرژی درمانی و درمانگری دارند و کارهای خلاف قانون انجام داده و جذب پنهان و آشکار دارند. 

نمایش پهپادهای متجاوز آمریکایی

 یک منبع آگاه گفت : چند فروند از پهپاد‌های متجاوز آمریکایی که توسط ایران شکار‌شده است، به زودی در نمایشگاهی در معرض دید رسانه‌های داخلی و سفرای خارجی قرار خواهد گرفت .

در همین راستا لئون پانتا، وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز گفت: آمریکا قطعا به فعالیت‌ هواپیماهای بدون سرنشین خود در مرز افغانستان و ایران ادامه خواهد داد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد