سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

در طرح سؤال از رئیس جمهور؛
نماینده‌ای که امضای خود را پس بگیرد اسمش را منتشر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور همچنان پابرجا بوده و اسامی نمایندگانی که امضاهای خود را پس بگیرند منتشر می‌شود.

خبرگزاری فارس: نماینده‌ای که امضای خود را پس بگیرد اسمش را منتشر می‌کنیم

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: طرح سؤال از رئیس جمهور همچنان پابرجاست.
وی افزود: تعداد امضاهای طرح سؤال از رئیس جمهور تا چهارشنبه هفته پیش به ۷۸ عدد رسیده بود.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعید می‌دانم که این‌بار کسی امضایش را پس بگیرد، چرا که قرار بر این شده که اسامی کسانی که امضای خود را پس می‌گیرند منتشر کنیم.
وی اضافه کرد: ما مسئولان در قبال کارهایی که انجام می‌دهیم باید به مردم پاسخگو باشیم زیرا دمکراسی یکی از اهداف و پایه‌های اصلی تشکیل این نظام مقدس بوده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مسئله برخی از نمایندگان به این دلیل امضاهایشان را پس گرفتند که بر این باور بودند که محورهای سؤال قدیمی شده و از موعد مقرر خودش گذشته است.
وی عنوان کرد: این‌بار نمایندگان مجلس باید در برابر مردم و افکار عمومی پاسخگو باشند و دلیل پس گرفتن امضایشان را توضیح دهند.
این نماینده مجلس هشتم تصریح کرد: در همین راستا محورهای سؤال را محدود کردیم و محورهایی که از موعد خودش گذشته بود را حذف کردیم.
وی همچنین افزود: مردم حق دارند که بدانند سرنوشت کشورشان چگونه و بر چه مبنایی می‌گذرد و در این خصوص ما نمایندگان باید به آنها اطلاع‌رسانی کنیم.
دهدشتی خاطرنشان کرد: مردم بر گردن ما بسیار حق داشته و ما باید آنها را همواره از مسائل مملکت آگاه سازیم.
وی همچنین در خصوص اعلام وصول شدن این طرح از سوی هیئت رئیسه تأکید کرد: تعلل‌های هیئت رئیسه مجلس برای بار دوم دیگر دلیلی نخواهد داشت.
نماینده مردم آبادان در مجلس در پایان گفت: ما نمایندگان مجلس، خدمتگزاران مردم هستیم و در راستای خدمت به آنها از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد