سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

پس از گذشت سه ماه انتظار؛
2 عضو جدید شورای شهر خرمشهر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: پس از گذشت سه ماه انتظار، دو عضو جدید شورای اسلامی شهر خرمشهر به نام‌های "سیدمکی موسوی" و "سیدصباح حسینی"معرفی شدند.

خبرگزاری فارس: 2 عضو جدید شورای شهر خرمشهر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر خرمشهر به عنوان پایتخت دفاع مقدس و سمبل مقاومت، حماسه‌آفرینی و پیروزی‌های بزرگ ملت ایران است که سالانه پنج میلیون زائر و میهمان را در خود پذیرایی می‌کند و نزد یکایک ایرانیان عزیز و گران‌سنگ است.
این بندر ثروتمندترین شهری بود که به دست صدامیان جنایتکار افتاد و به‌طور کامل ویران گشت و اما وضعیت فعلی این خطه زرین با گذشت 19 سال از آغاز جدی بازسازی آن هنوز به جایگاه قبل از جنگ بازنگشته و ساختار این شهر همچنان از مشکلات اساسی رنج می‌برد.
کمترین انتظار مردم قهرمان خرمشهر از دولت عدالت‌محور این است که نگاه ویژه خود را در مورد خرمشهر با درک تمام مشکلات آن عملاً تحقق بخشد.
از یاد نبریم که خانه و کاشانه و مغازه‌های خرمشهر، کلاس درس و بازار و کارخانه و بندر این شهر سنگر و خاکریز شد تا در نبردی نابرابر با ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن، 35 روز پشت دروازه‌های این شهر بماند و همین مقاومت مسیر جنگ را به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی عوض کند؛ نباید از یاد ببریم که جنگ هشت ساله ویرانگر، توسعه خرمشهر را متوقف و دوران بازسازی نیز نتوانست انتظارات را برآورده سازد.
نرخ بالای بیکاری، بازسازی نشدن بیش از 30 درصد از شهر، انبوه نخیلاتی که دیگر در کمربند سبز خرمشهر دیده نمی‌شوند و جای آن خاک و میادین مین نشسته‌اند، خدمات شهری ناقص مانند برق، فاضلاب و آب و همچنین بسیاری از مردمی که زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند به‌عنوان گوشه‌ای از مشکلات این شهرستان می‌توان نام برد و چاره همه این مشکلات را ارتقای سطح فعلی خرمشهر در قالب یک مجموعه کارآمدتر می‌توان مشاهده کرد.

* خرمشهر کی شود خرم‌گونه چون نامش!
بخشی دیگر از مشکلات در مؤسسات و نهادهای این شهرستان نیز مزیدی بر دلیل شده و بر توقف توسعه و عمران و آبادی این منطقه دامن گسترده‌ای زده است؛ ناهمگونی شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان که نمونه بارز آن در گوشه و کنار و در و دیوار ترک خورده و زخمی پیکره این شهر مشهود است.
و بالاخره پس از گذشت سه ماه از دستگیری دو عضو شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار این شهرستان به دلایل فساد مالی و اخلاقی، ظاهراً اعضای جدید انتخاب شده‌اند!
به امید اینکه بتوانیم روزی به خرمشهرمان خرم‌گونه چون نامش بنازیم...

* دو عضو جدید شورای شهر خرمشهر معرفی شدند
"سیدمکی موسوی" و "سیدصباح حسینی" دو عضو جدید شورای اسلامی این شهرستان بوده که پس از گذشت سه ماه انتظار و بلاتکلیفی شورا، به این سمت منصوب شده‌اند.

* خرمشهر چشمه‌ای که رو به خشکسالی نهادهسیدمکی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: شهرستان خرمشهر همچنان بوی جنگ و ویرانی می‌دهد.
وی افزود: مسئولان در این شهرستان کارها و اقدامات مطلوب و مؤثری انجام داده اما همچنان ویرانی در چهره شهر بیداد می‌کند.
عضو جدید شورای اسلامی خرمشهر با اشاره به اینکه مراسم معارفه وی فردا در فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار و مسئولان محلی شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: این شهرستان همچون چشمه‌ای که رو به خشکسالی نهاده هر روز بی‌آب‌تر و خشک‌تر می‌شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با حمایت و تعامل بیشتر مسئولان بتوانم چون عضوی مؤثر در این منطقه به رفع مشکلات شهروندان بپردازم.
موسوی خاطرنشان کرد: درددل مردم این خطه زیاد و بی‌وصف است و باید برای آنان سنگ صبور بود.
وی در پایان نیز گفت: مشکلات و نواقص این شهرستان کاملاً مشهود بوده و بر هیچ کسی پوشیده نیست و باید برای حل آنها راه‌‌هایی جدی جست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد