سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

فرماندار شادگان خبر داد:
اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن اسلحه در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن اسلحه‌های شکاری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن اسلحه در شادگان

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: طبق طرح سراسری و کشوری "شناسنامه‌دار کردن اسلحه‌ها و صدور مجوز برای آنها"، فرمانداری این شهرستان نیز نسبت به اجرای طرح مذکور اقدام کرد.
وی افزود: این شهرستان به دلیل هم‌مرزی بودن و در مسیر قرار داشتن راه‌های ارتباطی به ماهشهر و آبادان همواره در تردد انواع کالاهای مجاز و غیرمجاز قرار دارد.
فرماندار شادگان تصریح کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهور این منطقه به خوبی راه‌های ارتباطی مربوط به این مسیر را پوشش می‌دهد اما باز در مواردی تخلفاتی صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: فرمانداری این شهرستان تاکنون در راستای تعامل با بخش‌های مختلف شهرستان و آسایش زندگی شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.
فیوضی اضافه کرد: بر اساس طرح مذکور به شهروندان اعلام کردیم که داوطلبانه و در راستای تعامل با نیروی انتظامی این شهرستان نسبت به تحویل اسلحه‌های غیرمجاز خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در بین شهروندان با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بسیاری از مردم با نیروی انتظامی و کلانتری‌های شهرستان نسبت به صدور مجوز و شناسنامه‌دار کردن اسلحه‌های خود همکاری مطلوبی کردند.
فرماندار شادگان با تشکر از این حرکت شهروندان ادامه داد: در این راستا از آغاز اجرای طرح، 16 آذرماه سال جاری تاکنون تعداد دو هزار و 334 قبضه اسلحه شکاری در شهرستان تحویل نیروی انتظامی داده شده است.
وی با بیان اینکه این طرح تا اطلاع ثانونی ادامه خواهد داشت گفت: شهروندان به صورت داوطلبانه ضمن همراه داشتن کپی کارت ملی و اسلحه خود می‌توانند به پاسگاه‌های محل سکونت‌شان مراجعه کنند.
فیوضی افزود: در این راستا شهروندان پس از ثبت شماره و مشخصات اسلحه یک برگ رسید دریافت و پس از آن به‌منظور صدور مجوز استفاده از اسلحه مذکور به لشکر 92 زرهی استان خوزستان مراجعه خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شهروندان بیش از پیش تا پایان اجرای این طرح با نیروی انتظامی شهرستان تعامل مکفی را داشته و نسبت به تحویل اسلحه‌های شکاری خود اقدام کنند.
فرماندار شادگان در پایان با تقدیر از عملکرد جدی نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: همه تلاش ما برای ایجاد محیطی امن و منظم برای آسایش شهروندان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد