سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نماینده دزفول:
مصوباتی از جمله بازسازی ورزشگاه شهید مجدیان، بیمارستان تأمین اجتماعی و سدهای شیرین آب و سردشت از مصوباتی بوده که دولت هیچ‌گونه حمایتی برای انجام آنها نکرده است.
کد خبر: ۲۱۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۵
سرویس مجلس- سید احمد آوائی نماینده مردم دزفول درخصوص بحث انتقال آب کارون گفت: نگاه دولت به‌گونه‌ای در رابطه با خوزستان شکل گرفته که یا آن را نمی‌بیند و یا این‌که نمی‌خواهد ببیند.

سیداحمد آوائی با بیان این‌که خوزستان در بحث کشاورزی یکی از استان‌های برتر کشور است به خبرنگار ما گفت: متأسفانه کشاورزی استان معطل آبی مانده که در همین استان وجود دارد و قرار است با درآمدهای نفتی خوزستان لوله بخرند و تونل حفر کنند و آب را به سایر استان‌ها منتقل نمایند.

آوائی افزود: بحث اصلی ما در مخالفت با انتقال آب کارون، تأمین آب مورد‌نیاز بخش کشاورزی است که مطمئن هستیم با این انتقال که خسارت‌های بزرگ زیست‌محیطی را به استان وارد می‌کند بخش کشاورزی استان نیز رو به افول می‌رود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: من فکر می‌کنم مسئولین نه این‌که به خوزستان علاقه ندارند، بلکه آنقدر استان‌های دیگر برایشان عزیز است که به خوزستان فکر نمی‌کنند.
 
آوائی درباره توسعه و پروژه‌های در دست اقدام دزفول گفت: دولت برای آینده صنعتی دزفول و یا پروژه‌های بزرگی که تصویب شده‌اند، کاری نخواهد کرد، لذا به همین دلیل به‌دنبال بخش خصوصی رفتیم، و خوشبختانه موفق به اخذ زمین برای صنایع فولاد شدیم، در پالایشگاه هم با رعایت اصول زیست‌محیطی اقدامات خوبی انجام شده و در صنایع آلومینیوم نیز اقداماتی صورت گرفته است؛ چرا که معتقدم یا باید کارخانه بسازیم یا زندان؛ لذا سعی خواهیم کرد با وجود انتظار از دولت، بخش خصوصی را به‌شدت فعال کنیم.

آوائی در همین رابطه گفت: مصوباتی از جمله بازسازی ورزشگاه شهید مجدیان، بیمارستان تأمین اجتماعی و سدهای شیرین آب و سردشت از مصوباتی بوده که دولت هیچ‌گونه حمایتی برای انجام آنها نداده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد