سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

وقتی استاندار خوزستان دغدغه فرهنگی ندارد
‌تخریب بخشی از ساختمان موزه هنرهای معاصر اهواز

خبرگزاری فارس: در پی تخریب بخشی از ساختمان موزه هنرهای معاصر در ساحل کارون توسط ماموران شهرداری اهواز، استاندار خوزستان احداث فضای سبز در حریم رودخانه را در اولویت اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: ‌تخریب بخشی از ساختمان موزه هنرهای معاصر اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نیمه شب سه‌شنبه ماموران شهرداری اقدام به تخریب بخشی از ساختمان طرح توسعه موزه هنرهای معاصر اهواز کردند که این امر با تجمع تعدادی از هنرمندان استان نیمه تمام ماند. هرچند روابط عمومی شهرداری اهواز هدف این اقدام را زیباسازی ساحل کارون اعلام کرده اما این پاسخ هنرمندان را قانع نکرد و شامگاه روز بعد ماموران شهرداری بازهم با تجمع و اعتراض هنرمندان مواجه شدند.
استاندار خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز، در مورد این درگیری اظهار داشت: اختلاف نظر به وجود آمده را باید با تجدید نظر در مجوزهای قبلی حل کرد.
سید جعفر حجازی افزود: ساخت و ساز در حریم رودخانه ممنوع است و نمی توان مجوزی را برای ساخت و ساز در این محدوده صادر کرد.
وی ادامه داد: موزه سرجای خود می ماند و سالن های اجتماعات به مکانی دیگر انتقال خواهند یافت.
استاندار خوزستان گفت: در گذشته در یک حرکت اشتباه مجوز این ساخت و ساز داده شد و اکنون باتوجه به اینکه ساحل در حریم بستر است، ساخت و ساز در آنجا ممنوع است.
حجازی اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم در کنار رودخانه بیشتر به فضای سبز نیاز دارند و نیز با توجه به ممنوع بودن ساخت و ساز در حریم رودخانه، آن مکان برای تبدیل شدن به فضای سبز مناسب‌تر است.
عالیترین مقام دولت در خوزستان بیان کرد: در هرجایی می توان سالن اجتماعات را ساخت و با توجه به اینکه ساخت سالن اجتماعات نیاز به فضایی وسیع برای احداث پارکینگ نیز دارد، می توان این سالن ها را در هرجای دیگری ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد