سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

ویترین روزانه مشرق
25 فروند هواپیما به ناوگان هوایی پیوست
وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۱۲.۵ درصدی تعداد کشته شدگان در جاه‌های کشور در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اعلام کرد: در چند ماه اخیر بالغ بر ۲۵ فروند هواپیما به ناوگان حمل و نقل هوایی اضافه شده است.
 
دولت دنبال تغییر در شیوه پرداخت یارانه‌هاست
محمد کریم شهرزاد گفت: باید بودجه 91 را بر اساس درآمدهای واقعی تنظیم کنیم تا در پایان سال با مشکل مواجه نشویم؛ زمانی که دولت هزینه های جاری کافی نداشته باشد با مشکل روبه رو می شود. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد: دولت در تلاش است با تعریف نرم افزاری جدید در رابطه با هدفمند کردن یارانه‌ها، پرداخت‌های نقدی را براساس میزان درآمد مردم توزیع کند.
 
حمله وزیر فرانسوی به نخست وزیر انگلیس
معاون نخست‌وزیر انگلیس از حزب لیبرال دموکرات نیز که حزبش با اقدام کامرون در وتوی طرح فرانسه و آلمان برای نجات یورو مخالف بود از سخنان طرف فرانسوی به خشم آمده و از آنان خواسته است که فضا را آرام کرده و ادبیات خود را تعدیل کنند.
 
پای اقوام خاوری هم به اختلاس باز شد
ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی ظاهرا قصد ندارد به این زودی دست از سر سیسیتم قضایی و نظارتی کشور بردارد و با گذشت هر روز، ابعاد تازه تری از این پرونده عظیم فساد مالی رونمایی می شود. در تازه ترین جزئیات افشا شده درباره این اختلاس پای یکی از بستگان نزدیک مدیرعامل فراری بانک ملی نیز به لیست افراد دیگر این پرونده اضافه شده است.
 
پرواز جنگنده بمب افکن‌ها بر فراز المپیک لندن
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد به منظور تامین امنیت المپیک از هر ابزار نظامی، از پلیس سواره نظام گرفته تا ناو هواپیما بر و جنگنده بمب افکن استفاده می کند.
 
عظیم‌ترین کوچ انسانی در جهان +تصویر
در تعطیلات چونیون سال 2008، تعداد سفرهای تفریحی و بین‌شهری بالاتر از جمعیت چین بود و به بیش از 2 میلیارد سفر رسید. این سفرها به «عظیم‌ترین کوچ انسانی در سال» شهرت یافته‌اند.
 

اسناد ارتباط‌ جندالشیطان با آمریکا خبر در اختیار داشتن بیش از 100 سند در زمینه هدایت و طراحی امریکا در عملیات‌های تروریستی در ایران و منطقه در حالی روز 11 آبان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شد و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز دو روز بعد در تجمع مقابل لانه جاسوسی دو نمونه را به حاضران نشان داد و با احضار سفیر سوئیس به‌عنوان حافظ منافع امریکا، این مجموعه تحویل او هم شد که مواجهه امریکایی‎ها با این موضوع قابل تامل است.
 
تصمیم وزارت ورزش برای برکناری کفاشیان
تحلیل‌گران و کارشناسان که با بررسی‌های دقیق خود از اهداف پنهان رئیس فدراسیون فوتبال خبردار شدند موضوع را به صورت محرمانه به اطلاع مدیران وزارت ورزش و جوانان رساندند که مقامات این وزارتخانه به صورت فوق العاده تشکیل جلسه خواهد داد تا با انتخاب سرپرست موقت عملا رئیس فدراسیون فوتبال از چرخه مدیریتی فدراسیون فوتبال خارج کنند.
 
دستگیری جاسوس CIA توسط وزارت اطلاعات
وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری یک جاسوس سازمان سیا خبر داد.
 
اقدام یک کاندیدا در توزیع وجه نقد با نزدیک شدن به زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش تحرکات پیش از موعد برخی از کاندیداها به منظور جلب رضایت مردم حوزه انتخابیه خود برای کسب آراء بیشتر می باشیم.
 
روایتی از شکنجه یک زن باردار در زندان اسرائیل
در نشستی در اتحادیه امت واحده چند تن از اسرای فلسطینی با بیان نحوه آزاد شدنشان از شکنجه‌ها در زندان‌های اشغالگران صهیونیست گفتند.
 
 
قول قالیباف به تهرانی‌ها درمورد بزرگراه‌ها
شهردار تهران گفت: «سال آینده همه بزرگراه‌های تهران در رینگ داخلی و رینگ بیرونی تکمیل می‌شود و دیگر هیچ تقاطع و بزرگراهی در دست انجام باقی نمی‌ماند.»
 
 
ابداع پارچه‌های خود تمیز شونده در آفتاب!
محققان دانشگاه جیائو تانگ شانگهای و دانشگاه هوبی، موفق به تولید پارچه‌های نخی شده‌اند که در برابر خورشید از قابلیت خود پاک‌کنندگی برخوردارند.
 
 
همسویی قطر با سیاست غرب در قبال سوریه
همانگونه که انتظار می رفت قطر در ادامه همسویی با سیاستهای غربی‌ها علیه کشورهای منطقه رسما خواستار ارجاع پرونده سوریه به شورای امنیت سازمان ملل متحد شد.
 
 
باراک:اسرائیل درآستانه زلزله سیاسی تاریخیوزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات مصر تاکید کرد که اسرائیل در آستانه زلزله سیاسی تاریخی و بی‌سابقه‌ای قرار دارد.
 
 
ادعای الله کرم درباره ماجرای سفارت انگلیس
حسین الله کرم عضو سرشناس گروه انصار حزب الله در روزنامه انگلیسی زبان "تهران تایمز" نوشت: دانشجویان با دستور رئیس جمهور از سفارت انگلیس خارج شدند.
 
 
 
 
فیلم ده نمکی متوقف شد
مسعود ده نمکی قرار بود بعد از دهه اول محرم، فیلم سینمایی جدید خود با نام «رسوایی» را که دارای ژانر اجتماعی بوده کلید بزند، اما این فیلم سینمایی تا بهار آینده متوقف شد.
 
 
مخالفت دولت بحرین با تصرف سفارت ایران
دولت بحرین با درخواست پارلمان این کشور برای تصرف زمین و ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در منامه مخالفت کرد.
 
 
کاریکاتور/ فساد غیر قابل کنترل
روزنامه القدس العربی به فساد افسار گسیخته در برخی کشورهای عربی اشاره دارد که مهار آن کاری بس دشوار است.
 
 
سوال از رئیس‌جمهور یکشنبه در هیئت رئیسه
داریوش قنبری از به حد نصاب رسیدن امضاهای طرح سئوال از رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: کار کمیته بررسی طرح سئوال از رئیس جمهوری به پایان رسیده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد