سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان:
پایداری هوا در خوزستان/نه باران در راه است و نه گرد و غبار

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: شرایط هوایی در خوزستان حداقل تا نیمه‌های هفته جاری پایدار خواهد بود.

خبرگزاری فارس: پایداری هوا در خوزستان/نه باران در راه است و نه گرد و غبار

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: شرایط هوایی در استان در روزهای آینده پایدار گزارش می‌شود.
وی افزود: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی جریانات پایدار، طی امروز تا حداقل اواسط هفته در سطوح فوقانی جو را نشان می‌دهند و در سطح زمین نیز با استثنای امروز تا تاریخ یاد شده استان تحت سیطره زبانه پرفشار خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به شرایط آب و هوایی در استان خاطر نشان کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، بعضا همراه با غبار محلی و گاهی توام با وزش باد پیش بینی‌ می‌شود.
دهملایی با اشاره به اینکه نقشه‌های جدید هواشناسی در خوزستان تهیه شده است، تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: جهت باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، سرعت باد 10 تا 20 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 22.6 و ایذه با 2.8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
وی با اشاره به شرایط دمایی در شهرستان اهواز در 24 ساعت آینده تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 19 و حداقل به 9 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد