سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نماینده مردم بهبهان در مجلس:
مشکل مردم بهبهان بیکاری است/کاندیدای نمایندگی مجلس نمی‌شوم

خبرگزاری فارس:نماینده مردم بهبهان در مجلس با اشاره به اینکه بیشترین مشکل مردم این شهرستان بیکاری و اشتغال جوانان است، گفت: مهم‌ترین دلیل من برای عدم کاندیداتوری مجدد این است که نتوانستم مشکل بیکاری جوانان این شهرستان به خصوص جوانان تحصیل‌کرده را برطرف کنم.

خبرگزاری فارس: مشکل مردم بهبهان بیکاری است/کاندیدای نمایندگی مجلس نمی‌شوم

 حجت‌الاسلام سید محمد موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: در انتقال آب کارون بحث منافع ملی در میان است و به همین دلیل با آن مخالفتی ندارم اما در این مسئله نباید حقوق مردم خوزستان نادیده گرفته شود.
وی افزود: درحال حاضر انتقال آب از سرشاخه‌های کارون در حال انجام است و پیگیری‌ها و فشارهایی را هم از جمله تهدید به استعفای دسته‌جمعی نمایندگان خوزستان و استیضاح وزیر نیرو برای متوقف کردن این طرح وارد کرده‌ایم اما من با استیضاح وزیر نیرو مخالف هستم زیرا این کار نتیجه مثبتی را در پی نخواهد داشت.
نماینده مردم بهبهان در مجلس با بیان اینکه در مقوله انتقال آب باید منافع ملی را نیز مورد توجه قرار داد خاطرنشان کرد: اگر حق و حقوق مردم استان در این طرح نادیده گرفته شود مخالفت خود را با اجرای آن اعلام خواهم کرد.  
موحد در ادامه به بحث کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: در انتخابات مجلس نهم از هیچ‌یک از شهرهای استان خوزستان کاندیدا نخواهم شد زیرا مشکلات مردم بسیار فراوان است و من نمی‌توانم نسبت به چنین شرایطی بی‌اعتنا باشم.
وی ادامه داد: با وجود پیشنهادهایی که برای کاندیداتوری مجدد از بهبهان به من ارائه شده اما دیگر از این شهرستان یا شهرهای دیگر خوزستان کاندیدا نخواهم شد و به احتمال زیاد از حوزه انتخابی کهگیلویه و بویراحمد کاندیدا خواهم شد.
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل و دغدغه مردم این شهرستان بیکاری و اشتغال جوانان است، تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل من برای عدم کاندیداتوری مجدد از شهرستان بهبهان این است که نتوانستم مشکل بیکاری جوانان این شهرستان به خصوص جوانان تحصیل‌کرده را برطرف کنم.
موحد در پایان به آمار بیکاری ارائه شده در خوزستان اشاره کرد و گفت: برخی از آمارهای ارائه شده درخصوص حل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان در استان خوزستان را قبول ندارم و میزان بیکاری در استان با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود هنوز بسیار بالاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد