سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

شهردار امیدیه:
شهرداری امیدیه در پرداخت حقوق کارگرانش مشکل دارد

خبرگزاری فارس: شهردار امیدیه از عقب افتادن پنج ماهه حقوق نیروهای پیمانکاری شهرداری به دلیل شرایط سخت مالی خبر داد.

خبرگزاری فارس: شهرداری امیدیه در پرداخت حقوق کارگرانش مشکل دارد

خلیل حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار داشت: در 9 ماه گذشته، مشکلات مالی فراوانی برای شهرداری امیدیه به وجود آمد که با توجه به مطالباتی که از شرکت‌های برق، گاز و نفت داریم امیدواریم با وصول این مطالبات بتوانیم مشکلات مالی خود را مرتفع کنیم.
وی افزود: یکی از نتایج این مشکلات به تعویق افتادن حقوق نیروهای پیمانکاری این شهرداری است که از پنج ماه گذشته تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند.
شهردار امیدیه در ادامه به تأثیر منفی نبود معاونت عمرانی در پروژه‌های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: قطعا وقتی‌که معاونت عمرانی در رأس کارها قرار بگیرد، نظارت بر پروژه‌ها به نحو احسن انجام خواهد گرفت.
حیدری اضافه کرد: اگر چه شهرداری امیدیه تاکنون در پروژه‌های عمرانی خود با چنین مشکلی مواجه نشده‌است، اما با وجود راهنمایی‌ها و مشاوره‌هایی که معاونت عمرانی می‌دهد می‌توانیم گره‌های ایجاد شده در کارها را به خوبی باز کنیم.
وی با بیان اینکه شهرداری امیدیه با وجود همه مشکلات مالی که با آنها دست به گریبان است دست از احداث پروژه‌های عمرانی نکشیده تصریح کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی را در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز و همچنین آبیاری صد درصدی این فضاها توسط آب خام را به اجرا رساندیم که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.
شهردار امیدیه با اشاره به سایر پروژه‌های مرتبط با فضای سبز خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های قابل ملاحظه شهرداری، درختکاری و گل‌کاری و همچنین لایروبی کانال‌هاست که کانال قدیمی منطقه کوی طالقانی به عمق 12 و ارتفاع دو متر خاکریزی کرده و آن را برای احداث یک پارک آماده کردیم.
حیدری افزود: همچنین به منظور نظافت و زیباسازی ظاهر عمومی شهر، خیابان‌های اطراف این کانال را نیز ساماندهی کرده و در حال انجام مراحل آسفالت و جدول‌گذاری آنها هستیم.
وی در پایان با اشاره به برنامه‌های دیگر این شهرداری که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید گفت: ساماندهی روکش آسفالت سطح شهر، تأمین لوله‌های مورد نیاز برای پروژه آب خام، ساماندهی جوی‌ها و جدول‌گذاری خیابان‌ها و علاوه بر آن نصب روشنایی در ورودی شهر که همه با هدف زیباسازی شهر انجام می‌گیرند، از دیگر پروژه‌های شهرداری امیدیه تا پایان سال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد