سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس دادگستری هندیجان خبر داد:
کشف 100 گرم هروئین در هندیجان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری هندیجان از کشف یکصد گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 100 گرم هروئین در هندیجان

سیدمحمود هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: میزان ورود و عبور مواد مخدر از ایران به میزان قبل است، ولی میزان کشفیات در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.
وی افزود: بخش عمده‌ای از مواد مخدر ورودی به کشور، ترانزیت بوده و قصد عبور از کشور را دارند که نیروی انتظامی همچنان در پی کشف و جلوگیری از عبور مواد مخدر از کشور است.
رئیس دادگستری هندیجان تصریح کرد: مسیر هندیجان ـ دیلم یکی از مسیرهای پرتردد مواد مخدر در خوزستان بوده که مواد قاچاق شده از دریا از این محور به استان وارد می‌شود.
وی اضافه کرد: محور بهبهان نیز به دلیل مجاورت با استان فارس یکی دیگر از مسیرهای ترانزیت مواد مخدر از استان خوزستان است.
هاشمی در خصوص کشف اخیر مواد مخدر در این شهرستان خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف دادند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار یکصد گرم مواد مخدر از نوع هروئین توسط مأموران نیروی انتظامی شهرستان کشف و ضبط شد.
رئیس دادگستری هندیجان گفت: متهم ردیف اول با صدور قرار بازداشت موقت و متهم ردیف دوم نیز با صدور قرار یک میلیارد ریال وثیقه، به زندان ماهشهر اعزام شدند.
وی همچنین عنوان کرد: همه تلاش نیروی انتظامی این شهرستان در راستای اجرای قانون و آرامش شهروندان است که در این زمینه به شدت نیازمند تعامل هر چه بیشتر مردم هستیم.
هاشمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نظم و امنیت عمومی شهر، مراتب را به نیروی انتظامی شهرستان گزارش داده و یا با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد