سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل امور شهری و شوراهای خوزستان:
38 درصد اعضای شوراهای شهرها مدرک کارشناسی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: 38 درصد اعضای شوراهای اسلامی شهرهای خوزستان مدرک کارشناسی دارند.

خبرگزاری فارس: 38 درصد اعضای شوراهای شهرها مدرک کارشناسی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دومین کارگاه آموزشی روسای شوراهای اسلامی خوزستان عصر امروز با حضور 61 عضو در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر اهواز در حالی برگزار شد، که شورای شهر اهواز به دلیل انحلال بزرگترین غایب این اجلاس بود.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در این نشست وضعیت تحصیلی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای خوزستان را در مقایسه با سایر استان ها خوب ارزیابی کرد و گفت: 38 درصد از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای خوزستان دارای مدرک کارشناسی هستند.
شاپور رستمی افزود: 9 درصد اعضای شوراهای اسلامی دارای مدرک کارشناسی ارشد، 2 درصد دارای مدرک دکترا و 13 درصد نیز دارای مدرک کاردانی هستند.
وی با اشاره به اینکه 3 میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت استان در 62 شهر سکونت دارند، اظهار داشت: 331 نفر اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان را تشکیل می‌دهند.
به گفته وی،‌ از سال گذشته تا کنون هشت شهر جدید در استان تاسیس شده و تعداد شهرها از 54 به 62 شهر افزایش یافته است.
رستمی همچنین در مورد هرم سنی اعضای شوراهای شهرهای استان گفت: نیمی از اعضای شوراها بین 40 تا 50 سال دارند.
وی افزود:‌152 نفر از اعضای شوراها بین 40 تا 50 سال، 113 نفر بین 30 تا 40 سال، 58 نفر بین 50 تا 60 سال و شش نفر نیز بین 60 تا 70 سال سن دارند.
این مقام مسئول اظهار داشت: 96 نفر از اعضای شوراهای شهرها شاغلان آموزش و پرورش، پنج نفر اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و 101 نفر در سیستم های ادارات دولتی به کار مشغول و مابقی بازنشسته یا دارای شغل آزاد هستند.
وی تعامل و ارتباط شوراها و دولت را از ضرورت ها دانست و گفت:‌ در همین راستا دومین نشست مشترک شوراهای اسلامی و مسئولان در سال جاری تشکیل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد