سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی و اقتصادی و تحلیل

به دنبال بازگشت سفرای فرانسه و آمریکا به دمشق:
به دنبال بازگشت سفرای آمریکا و فرانسه به دمشق، وزیر خارجه ترکیه هم با نرم کردن مواضع خود در قبال بشار اسد، با موضع‌گیری خود نشان داده که ترکیه هم از تلاش برای سرنگونی رئیس جمهور سوریه صرف‌نظر کرده است.
کد خبر: ۲۰۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
سرویس بین‌الملل ـ به دنبال بازگشت سفرای آمریکا و فرانسه به دمشق، وزیر خارجه ترکیه نیز با نرم کردن مواضع خود در قبال بشار اسد، تلویحا از تلاش برای سرنگونی رئیس‌جمهور سوریه صرف‌نظر کرده است.

به گزارش «تابناک»، نشریات ترکیه‌ای امروز خبر دادند، داود اغلو، وزیر خارجه ترکیه گفته است که اگر بشار اسد صداقت دارد، باید عاملان خشونت‌های ماه‌های گذشته در سوریه را مجازات کند و بدین گونه به جای اینکه بر برکناری بشار اسد تأکید کند، بر مجازات عاملان خشونت‌ها توسط بشار اسد تأکید کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، داود اغلو همچنین از بشار اسد خواسته است، با اجازه دادن به ناظران بین‌المللی برای رفتن به سوریه، زمینه‌ای فراهم کند تا حقیقت مشخص شود.

وی همچنین ادامه داده است، در صورت ورود ناظران بین‌المللی، این گزارشگران، گزارش خواهند داد که ناآرامی‌های ماه‌های اخیر، فعالیت‌های تروریستی و خرابکاری است یا تظاهرات مسالمت‌آمیز؛ در هر صورت واقعیت مشخص خواهد شد!

ظاهرا دولت سوریه نیز به دنبال گفت‌وگو با اتحادیه عرب برای ورود ناظران اتحادیه عرب به‌ این کشور است و گویا، اختلافات در این باره درباره شمار این ناظران است که اتحادیه عرب خواهان ورود پانصد ناظر بین‌المللی و سوریه نیز خواهان ورود نزدیک به چهل نفر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد