سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

با 40درصد تخفیف؛
ششمین نمایشگاه کتاب خوزستان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در ششمین نمایشگاه کتاب خوزستان، بیش از 400 ناشر خارج از استان و 80 ناشر از سراسر استان کتب جدید خود را با 40درصد تخفیف عرضه کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: ششمین نمایشگاه کتاب خوزستان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر ظهر امروز در آیین گشایش ششمین نمایشگاه کتاب خوزستان در محل نمایشگاه دائمی اهواز اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 40 هزار عنوان و بالغ بر 400 هزار جلد کتاب در بخش‌های دانشگاهی، کمک آموزشی، حوزوی و دینی، تخصصی، عمومی، ادبی، تاریخی، کودک و غیره عرضه می‌شود.
وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 400 ناشر خارج از استان و 80 ناشر از سراسر استان کتب منتشره جدید را با 40 درصد تخفیف در محل نمایشگاه دائمی استان خوزستان در اختیار مردم قرار می‌دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای ششمین نمایشگاه کتاب خوزستان، تصریح کرد: برپایی نشست‌های موضوعی ویژه محرم و عاشورا، نشست‌های تخصصی با موضوع بیداری اسلامی و جنگ نرم، ارائه نمایشگاه تابلوهای عاشورایی، نمایشگاه و فروش البسه حجاب، نمایش تعزیه خوانی به مدت هفت شب در نمایشگاه، برپایی شب شعر به مدت هفت شب با حضور شعرای خارج از کشور هر شب به میزبانی یکی از شهرستان‌های استان از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب امسال است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان ادامه داد: بخش جنبی ویژه کودک و نوجوان و فعالیت‌های نقاشی و طراحی و برپایی سیاه چادرهای عرب و بختیاری به منظور نشان دادن وحدت میان اقوام و رسم و رسوم‌های قومیت‌های استان از دیگر برنامه‌های جنبی ششمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان است.
وی با اشاره به نقاط ضعف و قوت نمایشگاه کتاب سال گذشته، گفت: سال گذشته زمان برگزاری نمایشگاه مناسب نبود اما استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت، امسال زمان برگزاری نمایشگاه را 19 الی 25 آذرماه در نظر گرفتیم که فرصت بسیار خوبی است تا مردم و مسئولین بتوانند بهره لازم را از نمایشگاه ببرند.
سپهر با اشاره به ششمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان، اظهار داشت: مهم‌ترین و شاخص‌ترین فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپایی نمایشگاه کتاب استانی است که همه ساله به صورت نوبتی و دورانی به مدت 10 روز در یک استان با گستره قابل توجهی برگزار شده است.
سپهر با بیان اینکه امسال باید از لحاظ کمی و کیفی نمایشگاه بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم، ادامه داد: در نمایشگاه کتاب سال گذشته مشکلاتی از جمله: زمان برگزاری، محتوای کتب و به روز نبودن آن‌ها و کم توجهی به حوزه دانشگاهی وجود داشت که امسال این مشکلات را برطرف کردیم.
ششمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان از 19 الی 25 آذرماه سال جاری صبح‌ها از ساعت 9 الی 12:30 و عصرها از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه دائمی استان خوزستان آماده بازدید علاقه مندان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد