سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

فرماندار اهواز اعلام کرد:
ارمغان زمستان، کمبود بنزین برای کلان‌شهر اهواز

خبرگزاری فارس: در حالی که فرماندار اهواز کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت اهواز را ناشی از برف‌گیر بودن مسیر انتقال سوخت عنوان کرده، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان کمبود بنزین در اهواز را رد می‌کند.

خبرگزاری فارس: ارمغان زمستان، کمبود بنزین برای کلان‌شهر اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت در حدود دو هفته پیش نارضایتی شهروندان اهوازی را در پی داشت.
اما با وجودی که فرماندار اهواز کمبود بنزین سوپر را تایید و آن را ناشی از برف‌گیر بودن مسیر انتقال عنوان کرده،‌ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این مسئله را به کلی رد می‌کند.
فرماندار اهواز با تایید کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت اهواز در روزهای گذشته، گفت: سهمیه بنزین سوپر اهواز پیش از این از آبادان و اصفهان تامین می‌شد، اما در حال حاضر تامین بخشی از سهمیه اهواز به اراک واگذار شده است.
وی اظهار داشت: با فرارسیدن زمستان و برف‌گیر شدن مسیر انتقال سوخت در روزهای گذشته سهمیه بنزین سوپر اهواز با تاخیر مواجه شد.
به گفته وی، این مشکل در دو سه روز گذشته برطرف شده است.
فدعمی خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل اختصاص 15 دستگاه نفتکش را درخواست شده تا محصولات نفتی به موقع در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد، همچنین درخواست شده که تمام سهمیه تولید بنزین اهواز به اصفهان داده شود.
وی با بیان اینکه تا دو سال پیش تنها یک جایگاه سوخت در اهواز بنزین سوپر عرضه می‌کرد، اما در حال حاضر هفت جایگاه، بنزین سوپر عرضه می‌کنند.
فرماندار اهواز با اشاره به افزایش بیش از 100 درصدی مصرف بنزین سوپر در اهواز گفت: در آبان ماه امسال مصرف بنزین سوپر در اهواز 3 میلیون و 530 هزار لیتر بود این در حالیست که دو سال پیش در آبان ماه مصرف اهوازی‌ها یک میلیون و 500 هزار لیتر بنزین سوپر بوده است.
پیگیری‌های خبرنگار فارس برای گفت‌وگو با آل‌محمد مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان بی‌نتیجه ماند، اما روابط عمومی این شرکت اعلام کرد: هیچ مشکلی در عرضه بنزین سوپر در اهواز وجود ندارد.
سیداسد میرعالی افزود: توزیع بنزین سوپر در اهواز از یک جایگاه به هفت جایگاه افزایش یافته و بنزین سوپر به صورت مستمر توزیع می‌شود و تا کنون مشکلی در عرضه بنزین سوپر پیش نیامده است.
وی اظهار داشت: مشکلات احتمالی ناشی از قطعی برق یا عدم تقاضای به موقع بنزین از سوی جایگاه‌های سوخت است که در اختیار بخش خصوصی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد