سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تب داغ انتخابات در هوای گرم خوزستان

از اجتماع بزرگ اصول‌گرایان تا کری‌ خوانی‌های انتخاباتی

خبرگزاری فارس: از اجتماع بزرگ اصول‌گرایان تا کری‌ خوانی‌های انتخاباتی

همزمان با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات انتخابات در دور دوم رقابت به اوج خود رسیده است و انتظار می‌رود امشب به اوج خود برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، باوجود نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات دور دوم کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تب تبلیغات و فشردگی جلسات سخنرانی به اوج خود رسیده است.
در استان خوزستان با وجود شرجی بودن هوا و گرمای این روزها، انتخابات و شور آن باحال و هوای بی‌وصف و کم مثالی در حال برگزاری است و باوجود این گرما، تب و شور حضور حامیان در ستادها اثرات هوا را از بین برده است.
حضور در ستادها از یک سو و کری خوانی‌های فضای مجازی از سوی دیگر، این روزها به سوژه‌های داغ و رقابتی هر یک از نامزدهای دور دوم تبدیل شده، رقابتی که باید در نهایت احترام متقابل و به دور از تخریب دیگر رقبا باشد.
بدون شک شنبه با مشخص شدن افراد راه‌یافته به مجلس شورای اسلامی از تب این کری خوانی‌ها کاسته شده و آنچه که پایدار خواهد ماند برادری‌ها و دوستی‌های گذشته است که به فضا باز خواهد گشت.

آنچه که این روزها بسیار نیک و پسندیده است دوری جستن از تخریب رقیب و هواداران آن بوده تا پس از این ایام دوستی‌ها نیز به پایان خود نرسد.
با این وجود برگزاری جلسات و نشست‌های حمایتی این روزها توسط نمایندگان احزاب در شهرستان‌ها و مرکز استان از رنگ و بوی خاصی برخوردار بوده و آنچه که خروجی بوده است در کنار شعارهای زنده باد و روحیه دهی به سایر همراهان، حس پیروزی بوده که هر یک از هواداران و نامزدهایشان را به اوج رسانده است.

* شب گذشته تجمع بزرگ ائتلاف اصول‌گرایان نمایش قدرت مردمی بود.

* ده‌ها نفر با حضور در تجمع بزرگ اصول‌گرایان بر پافشاری بر جریان ناب اصول‌گرایی و انقلابی مهر تأیید زدند.

* شب گذشته بیعت و حمایت چندین نامزد مرحله اول از لیست ائتلافی اصول‌گرایان به این تجمع بزرگ جلوه‌ای دیگری را بخشید و نوید پیروزی را داد.

* از سوی دیگر قرار گرفتن نام علی گلمرادی در لیست کاندیداهای اصلاح‌طلب ماهشهر، هندیجان و سربندر با حمایت علی دژمان نامزد اصلاح‌طلب دور قبل از کاندیدای اصولگرا یعنی حبیب آقاجری همراه شد.این در حالی است که خبرها حکایت از حضور محمدرضا عارف در اهواز برای حمایت از کاندیداهای اصلاح‌طلب این حوزه دارد.

* موضع‌گیری منطقه‌ای سید هادی طباطبایی در ایذه و باغملک نیز در نوع خود جالب بوده که مورد توجه برخی از رسانه‌های استانی قرار گرفت.وی که سال‌ها به عنوان گزینه اصولگرا و سنتی این حزب در این حوزه انتخابیه و حتی در دور اول بود، در دور دوم با اعلام اصلاح‌طلب بودن مصطفی کواکبیان را به ایذه کشاند.
شاید حوزه مسجدسلیمان و هفتکل این روزها کمتر از سایر حوزه‌ها در بحث‌ها بوده، حال باید دید تا که رقابت علی عسکر ظاهری و علیرضا ورناصری کاندیداهای راه یافته به دور دوم این حوزه انتخابیه را چه کسی خواهد برد.

* حضور محمدرضا عارف در بین مردم بهبهان و آغاجاری برای اعلام حمایت از محمودرضا ضرغامی از جمله برنامه‌هایی بود که امروز در سطح این شهرستان صورت گرفت.
حال باید دید روند این رقابت چگونه صورت خواهد گرفت و از بین رقابت حزبی چه کسی پیروز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد