سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حضور نمایندگان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خوزستان

هیاتی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی وضعیت سیل زدگان صبح امروز وارد اهواز شد.

علی میرنام رییس دفتر ارتباطات مردمی دکتر محسن رضایی در اهواز به خبرنگار ما گفت: صبح امروز هیاتی به سرپرستی سردار میرزاده از سوی دکتر رضایی وارد خوزستان شد تا ضمن حضور در مناطق مختلف شمال و جنوب خوزستان و دیدار با مردم این مناطق گزارشی از آخرین وضعیت سیل زدگان و خسارت های سیلاب اخیر تهیه و جهت پیگیری های بعدی به ایشان ارایه کنند.
وی افزود: این هیات با کمیته مدیریت بحران و فرمانداران و سایر مسولان مربوطه دیدار و جلساتی خواهند داشت تا در صورت لزوم از طریق دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام برای رفع مشکلات احتمالی اقدامات و پیگیری های لازم را انجام بدهند.
لازم به یاداوری است روز گذشته نیز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماس با برخی مسولان کشوری و استانی پیگیر وضعیت روزهای اخیر در خوزستان و لرستان شده است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در تماس با چیت چیان وزیر نیرو آخرین وضعیت سیل استان های غرب و جنوب غربی کشور را بررسی کرد.

رضایی طی تماسی با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خوزستان، آمادگی کامل تمامی پاسداران و بسیجیان این منطقه را برای مقابله با خسارات این پدیده خواستار شد.

به گزارش تابناک خوزستان؛ از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه، سد دز سرریز کرده و باعث آبگرفتگی، سیلاب و طغیان رودخانه های دز و کارون در استان خوستان شده است.

سازمان هواشناسی شب گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: انتظار میرود بتدریج بارش باران در بخشهای شمالی خوزستان در حوضه رودخانه های دز ، کارون و کرخه تشدید شده و تشدید روان آب و طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن دشتهای پایین دست خوزستان را در پی داشته باشد.

منبع: تابناک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد