سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

با ورود این چهره، انتخابات اهواز، رقابتی تر می شود؟!
کارون پرس- آیا جا برای این رجل باز می شود؟
  

سرویس انتخابات؛ با نزدیک شدن به روز 7 اسفند ماه سال جاری به عنوان روز برگزیدن نمایندگان مردم اهواز و استان خوزستان در دو مجلس مهم شورای اسلامی و خبرگان رهبری،گمانه زنی ها برای ورود چهره های جدید و همچنین بازگشت چهره های سرشناس قبلی به مقوله انتخابات به ویژه در مجلس شورای اسلامی ،داغ تر می شود.

بر همین اساس یک چهره فعال سیاسی به کارون پرس از ورود چهره های جدید به این میدان خبر می دهد و می افزاید: تقریبا گمانه زنی ها برای ورود حجت الاسلام سید جواد موسوی جزایری،فرزند آیت اله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان بیشتر از گذشته شده است .

این فعال سیاسی افزود: در یکی دو هفته اخیر جمعی از فعالان عشایر ،به خصوص منتسب به عشایر عرب خوزستان و اهواز به حضور در یک جلسه و دعوت از فرزند نماینده ولی فقیه در استان خواسته اند که در این دوره ،حجت الاسلام سید جواد موسوی جزایری وارد فعالیت و مبارزات انتخاباتی 7 اسفند ماه برای ورود به مجلس شورای اسلامی شود.

وی گفت:  هر چندکه حجت الاسلام سید جواد جزایری در حال رایزنی های ویژه ای در این خصوص مهم شده است ولی نزدیکان به ایشان از قطعی شدن ورود این چهره  در مبارزات انتخاباتی سال جاری خبر می دهند.

وی در پایان نیز گفت: ورود آیت اله موسوی جزایری برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری از استان خوزستان نیز قطعی شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد