سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از رامهرمز

فرماندار رامهرمز:
طوفان شب گذشته در رامهرمز بالغ بر 20 میلیارد تومان خسارت وارد کرد

فرماندار رامهرمز گفت: طوفان شب گذشته در رامهرمز بالغ بر 20 میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد کرد.

خبرگزاری فارس: طوفان شب گذشته در رامهرمز بالغ بر 20 میلیارد تومان خسارت وارد کرد                

مصطفی سمالی لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به وزش طوفان شدید در این شهرستان و طی برآورد اولیه دستگاه‌های ذیربط بالغ بر 20 میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و دولتی وارد شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع طوفان ستاد بحران شهرستان تشکیل شد و کلیه دستگاه‌های دولتی برای رفع مشکلات به وجود آمده بر اثر طوفان بسیج شدند.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین خسارت به شبکه برق‌رسانی شهرستان وارد آمد پس از فروکش کردن طوفان و درخواست کمک از اکیپ‌های برق شهرهای همجوار، اقدام به بازسازی شبکه برق کردیم.

وی افزود: در حال حاضر از 50 پایه شکسته شده در بخش ابوالفارس بیش از 30 پایه تعویض شده است و اکیپ‌های برق‌رسان مشغول به کار هستند.

رئیس ستاد بحران شهرستان رامهرمز اضافه کرد: یک اکیپ در بخش رود زرد نیز مشغول رفع مشکلات برق رسانی است و با توجه به قطعی آب در بخش ابوالفارس به وسیله تانکر آب آشامیدنی مردم را تامین کردیم.

سمالی اضافه کرد: در بخش سلطان‌آباد نیز مشکلات شکستگی پایه‌های برق برطرف شده است و در روستای راهدار‌ها نیز اکیپ مشغول تعویض پایه است.

فرماندار رامهرمز در پایان گفت: با توجه به خسارات وارد به وسائط نقلیه عمومی و شخصی و برخی از اموال دولتی و مردم، پس از وقوع طوفان به همراه نماینده مردم در مجلس، مسولان برق شهرستان و ستاد بحران شهرستان تا پایان عملیات بهسازی به مناطق آسیب‌دیده سرکشی خواهیم کردیم و تا پایان عملیات حضور خواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد