سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

خوزستان برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را ازآن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در این رقابت‌ها که یکم و دوم مردادماه به میزبانی خرم آباد برگزار شد، خوزستان توانست در مجموع با کسب 83 امتیاز قهرمان بلامنازع این مسابقات شود. استان مازندران با 57 امتیاز و استان تهران با 50 امتیاز به ترتیب دوم سوم شدند.در این مسابقات ایمان محمدی و میلاد رضانژاد به ترتیب در اوزان 35 و 42 کیلوگرم به گردن‌آویز طلا دست پیدا کردند، طارق غبیشاوی، مسعود کاووسی، علیرضا مرادی و محمد شریفات به ترتیب در اوزان 32، 59،  66 و 85 کیلوگرم به نایب قهرمانی رسیدند و صادق مرادی، امیرحسین خوانساری و علیرضا مرادی به ترتیب در اوزان 38، 47 و 73 کیلوگرم به نشان برنز دست پیدا کردند.

در مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور نیز عباس بشیری در وزن 85 کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرد.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص چرایی عدم جذب بازیکنان لیگ برتری از سوی تیمش، گفت: جوانانی که ما جذب کرده‌ایم دنبال پول نیستند و به فکر فوتبال بازی کردن هستند. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالله ویسی بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال تهران در دیداری تدارکاتی اظهارکرد: ما تیمی کاملا جوان و با انگیزه را جمع کرده‌ایم. میانگین سنی تیم ما 23 سال و هفت ماه است. ما بازیکنان لیگ برتری نداریم و این بازی به ما کمک کرد تا بازیکنان جوان ما با بازیکنان با تجربه و یک تیم بزرگ رقابت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان لیگ برتری در تیمش استفاده نکرده است؟ گفت: اگر بازیکن با کیفیت لیگ برتری بود که می‌توانست به ما کمک کند او را جذب می‌کردیم اما وقتی خواستیم با یک سری بازیکن که در لیست مازاد تیمشان بودند و یا اینکه کیفیت خوبی نداشتند مذاکره کنیم با ما از پول‌های میلیاردی صحبت کردند و ما هم نمی‌خواستیم چنین پولی را به آن‌ها بدهیم. شک ندارم که این کاری که ما کردیم جواب می‌دهد. این بازیکنان جوان به دنبال فوتبال بازی کردن هستند و به فکر پول نیستند. ما با بازیکنان میلیاردی در انتهای جدول بودیم. مطمئن باشید با این بازیکنان که لیگ برتری نبوده‌اند پایین تر از پلی آف نمی‌رویم. سرمربی تیم استقلال خوزستان اضافه کرد: بازیکنان ما برترین‌های لیگ یک و لیگ دو هستند. بازیکنان جوانی هستند و من به کارم شک ندارم. آن‌ها می توانند امسال خیلی خوب بدرخشند. ویسی در پایان از پاسخ دادن به سوالی درباره سیدمهدی سیدصالحی امتناع کرد و گفت تنها درباره بازی صحبت می‌کنم.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیداری تدارکاتی برابر استقلال تهران به تساوی دست پیدا کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این دو تیم آبی پوش که از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در تهران برابر یکدیگر صف آرایی کردند، در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این بازی رحیم زهیوی در نیمه اول، تک گل استقلال خوزستان را وارد دروازه آبی های تهرانی کرد و جابر انصاری هم برای استقلال تهران گل زنی کرد. اردوی آبی پوشان خوزستانی فردا (جمعه) به پایان می رسد و کاروان استقلال خوزستان راهی اهواز خواهد شد.

اردوی تیم‌ملی فوتبال و رقابت​های قهرمانی شطرنج کم​بینایان و نابینایان کشور با حضور ورزشکاران خوزستانی برگزار می​شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، رقابت​های شطرنج نابینایان و کم بینایان کشور یکم و دوم مردادماه به میزبانی تهران برگزار می​شود. در این مسابقات رحیم برقول، شطرنج​باز خوزستانی تنها نماینده خوزستان است.  همچنین مرحله چهارم اردوی تیم ملی فوتبال کم​بینایان و نابینایان از دوم تا نهم مردادماه در تهران برگزار خواهد شد. در این اردو از خوزستان محمد حیدری و حسین رجب​پور حضور خواهند داشت.

محمد ارشدی به عنوان چهارمین عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال اهواز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در پایان جلسه ای که مسوولان باشگاه استقلال اهواز برای انتخاب عضو چهارم هیات مدیره برگزار کردند، محمد ارشدی به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.

پیش از این محمد ملکی به عنوان رییس هیات مدیره و قربان‌علی سعادت نیا و علی طرفی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اهواز انتخاب شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد