سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخاباتی استان

فارس گزارش می‌دهد

بازار داغ استعفا در ستاد انتخابات خوزستان

فعالیت ستاد انتخابات خوزستان با استعفای علی عماد، مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد، محسن اورکی، دبیر ستاد انتخابات استان و جمال درویش مسئول کمیته اطلاع رسانی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: بازار داغ استعفا در ستاد انتخابات خوزستان                

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان امسال وضعیت جالبی به خود گرفته است.

تنها با گذشت یک ماه از معرفی اعضای این ستاد، دو عضو مهم این ستاد به بهانه شرکت در انتخابات مجلس استعفا دادند و یکی دیگر از اعضا نیز به دلیل وابستگی حزبی به جریان اصلاح‌طلبان شرکت در نشست‌های انتخاباتی را بر مسئولیت عضویت در ستاد انتخابات ترجیح داده است.

اینکه چرا اورکی دبیر محترم ستاد انتخابات و همچنین علی عماد مسئول کمیته مالی و پشتیبانی این ستاد با علم به اینکه قرار است تا یک ماه بعد از تشکیل ستاد برای کاندیداتوری استعفا بدهند عضویت در این ستاد را عهده‌دار شدند خود سئوال‌برانگیز است.

دبیر سابق ستاد انتخابات حتی در زمان مسئولیت خود در استقبال از میهمانان نشست‌های انتخاباتی جریان اصلاح‌طلبان هیچ ابایی نداشت.

روز پنجشنبه انتخابات شورای مشورتی اصلاح‌طلبان خوزستان با حضور موسوی لاری در اهواز برگزار شد که در این بین حضور انتخاب جمال درویش مسئول روابط عمومی استانداری و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات بسیار سئوال برانگیز بود به طوری که شب گذشته برخی افراد غیر مسئول در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به انتقاد افکار عمومی از عملکرد این عضو ستاد انتخابات، خبر از استعفای وی از این ستاد در میان آوردند اما آنچه که روشن است این است که هیچ خبر رسمی تا این لحظه دال بر استعفای فرد یاد شده اعلام نشده و حتی سایت استانداری خوزستان نیز که معمولا خبرهای تغییر و تحولات را اطلاع‌رسانی می‌کند خبری دال بر استعفای جمال درویش از ستاد انتخابات بروی خروجی خود نگذاشته است.

به هرحال روند موجود در فعالیت برخی اعضای ستاد انتخابات نگرانی جدی در بین افکار عمومی به ویژه نامزدهای احتمالی جریان‌های مختلف به ویژه جریان رقیب اصلاح‌طلبان ایجاد کرده است که انتظار می‌رود رئیس این ستاد در این خصوص هر چه زودتر موضع شفاف بگیرد.

انتظار عمومی از ستاد انتخابات به عنوان مجری برگزاری انتخابات، بی‌طرفی و التزام به رعایت قانون است که متاسفانه برخی از اعضای این ستاد هیچ توجهی به این موضوع نکرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد