سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

نخستین گزینه مطرح حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه دزفول از سمت خود استعفا داد

avaee

به گزارش شبکه خبری دز(دز ان ان) در روزهای پایانی مهلت استعفای داوطلبان نمایندگی مجلس دهم خبرها حکایت از استعفای “سید احمد آوایی” از سمت معاون حقوقی و امور مجلس وزیر صنعت معدن و تجارت حکایت دارد.
آوایی که پیش از این در دوره های هفتم و هشتم سمت نمایندگی مردم دزفول را در مجلس شورای اسلامی به عهده داشته است در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد و عدم حضور وی به عنوان نامزد در این دوره موجب نارضایتی بین اقشار مختلف مردم شهرستان شد و نتیجه انتخابات دوره گذشته به شکل دیگری رقم خورد.
آوایی در دور گذشته انتخابات از اقبال مناسبی جهت انتخاب “سه باره” به عنوان نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی برخوردار بود که با رد صلاحیت وی این امر محقق نشد.
علاوه بر “عباس پاپی زاده پالنگان” نماینده فعلی دزفول در مجلس اسامی دیگری از جمله “محمدعلی دوایی فر” شهردار پیشین دزفول، “عظیم سرافراز” عضو شورای اسلامی شهر دزفول، “غلامعلی رجایی” مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، “عبدالحسین شاه حسینی” از سرداران سابق سپاه و مسئول ستاد انتخاباتی پاپی زاده در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس، “عبدالحمید سلمان خاکسار” و برخی اسامی دیگر این روزها به عنوان نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان دزفول مطرح هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد