سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز و حاشیه ای

تروریست‌ها از چه تسلیحاتی استفاده می‌کنند؟
پنج سلاح مرگبار مورد استفاده داعش
کد مطلب : 78692
گروه بین الملل: داعش برای مطیع ساختن یک روستا فقط کافی است از یک بمبگذار انتحاری استفاده کند. این گروه در طول حیات 25 ماهه‌اش به هیچ وجه با کمبود مردان جوان انتحاری که با استفاده از جلیقه‌های انفجاری و یا با سوار شدن بر خودرو، بمبگذاری می کنند، روبرو نشده است.
پنج سلاح مرگبار مورد استفاده داعش
به گزارش نشنال اینترست، از نقطه نظر نظامی، گروه داعش خسارات زیادی از جانب حملات هوایی در 9 ماه گذشته دریافت کرده است. در واقع از زمانی که رئیس جمهور باراک اوباما حملات نظامی ایالات متحده علیه داعش را در 8 آگوست 2014 اعلام کرد -تصمیمی که پس از نسل کشی ایزدی ها گرفته شد- این گروه تروریستی بسیاری از اعضا و ادوات نظامی اش را از دست داده است. براساس گزارش مقر فرماندهی سنتکام در 8 می، حملات هوایی ایالات متحده و ائتلاف، موجب نابودی 6278 هدف مربوط به داعش شده است.

این اهداف شامل ادوات نظامی سنگین که داعش از سربازان عراقی و سوریه در میدان جنگ به غرامت گرفته بود، مواضع، استحکامات و کاروان های داعش، زیرساخت های ارتباطی، کادر رهبری و پالایشگاه های نفتی عراق است که این گروه از آنها برای فروش نفت در بازار سیاه استفاده می کند. بیش از 77 تانک متعلق به داعش در این حملات نابود شده اند، که مطمئناً موجب وارد آمدن صدمه جدی به توانایی داعش برای گسترش دادن مناطق تحت تصرفش بوده است.

وقتی این مباحث را در کنار هم بگذاریم متوجه گزارش دولت اوباما مبنی بر این که داعش از آگوست 2014، که این گروه در اوج قدرت خودش بود، 25 تا 30 درصد از قلمرویش را از دست داده است، می شویم. کاخ سفید بر مبنای این اطلاعات می گوید که استراتژی ضد داعش کار می کند، اما حتی همان طور که خود رئیس جمهور اذعان کرده است، تضعیف و در نهایت نابودی کامل این گروه تروریستی زمان زیادی می برد.

دولت درست می گوید که این استراتژی زمان می برد، چون داعش در حالی که به طور جدی نیروهایش را از دست می دهد (براساس تخمین های دولتی، حداقل 8500 نیروی داعش تاکنون کشته شده اند) همچنان قدرتمندترین گروه تروریستی در عراق و سوریه است. در ادامه به پنج سلاح مرگبار داعش در جنگ اشاره می شود.

بمب گذاری انتحاری
داعش برای مطیع ساختن یک روستا فقط کافی است از یک بمب گذار انتحاری استفاده کند. این گروه در طول حیات 25 ماهه اش به هیچ وجه با کمبود مردان جوان انتحاری که با استفاده از جلیقه های انفجاری و یا با سوار شدن بر خودرو، بمب گذاری می کنند، روبه رو نشده است. سپاه انتحاری داعش با انواع بمب گذاری ها در مسجد پر از نمازگزار شیعه گرفته تا پایگاه نظامی دولت عراق در استان الانبار، موجی از وحشت به دل مردم می اندازد.

تسلیحات شیمیایی
حداقل یک نمونه از استفاده داعش از سلاح شیمیایی وجود دارد و آن مربوط به لباس های باقی مانده از مبارزین داعش در حمله 23 ژانویه در شمال عراق علیه نیروهای کرد می شود که آزمایش به عمل آمده از لباس های آنها نشان دهنده وجود گاز کلر بوده است و کردهایی که در مجاورت آنها بودند علائم حمله با کلر را داشته اند. خوشبختانه داعش دارای ذخایر تسلیحات شیمیایی نیست، اما حمله 23 ژانویه نشان داد که احتمالاً آنها دارای یک بمب شیمایی کلر هستند.

تجهیزات انفجاری
داعش این سلاح را از القاعده عراق به دست آورده است و از آن علیه نیروهای عراقی و شبه نظامیان شیعه استفاده می کند. با این وجود این گروه با تغییرات اندکی که در این سلاح داده از آن به عنوان تجهیزاتی دفاعی استفاده می کند: آن ها را در خانه ها قرار می دهد تا کار پاکسازی منطقه زمان بیشتری از نیروهای امنیتی عراقی ببرد (مانند تکریت) این گروه همچنین این بمب ها را در کنار جاده ها هم قرار می دهد تا سرعت پیشروی نیروهای نظامی عراقی کند شود.

تجهیزات سنگین: تانک، نفربر و هاموی
گروه های تروریستی زیادی در سراسر جهان وجود دارند، اما داعش یک وجه تمایز مهم با آنها دارد: دسترسی به تسلیحات سنگین و مدرن ارتش کشورها. فتح موصل و تکریت در تابستان گذشته و عقب نشینی شتابزده ده ها هزار نفر از سربازان عراقی، امتیاز گسترده ای برای داعش بود چون توانست بسیاری از تسلیحاتی که ایالات متحده به ارتش عراق داده بود را به دست بیاورد.

وحشی گری و ایجاد ترس
فارک، القاعده، طالبان پاکستان و شبکه حقانی همگی با ایجاد ترس مردم قلمروی خودشان را کنترل می کردند. این یک تاکتیک جواب داده برای گروه های تروریستی است. یکی از تاکتیک های اصلی داعش اعدام های دسته جمعی است. داعش مردم را به خاطر وابستگی های فرقه ای و یا ایدئولوژی سیاسی می کشد. از لیبی تا سوریه و عراق، شبه نظامیان داعش هزاران نفر از مردم را کشته اند.
انتخاب وزیر کشور اصولگرا خلاف وعده‌ روحانی بود
70درصد استانداری‌ها٬احمدی‌نژادی‌هستند
کد مطلب : 78916
گروه سیاسی: عضو بنیاد باران گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل انتخابات این است که بیش از ۷۰ درصد مدیران استانی و شهرستانی هنوز از دولت قبل هستند
70درصد استانداری‌ها٬احمدی‌نژادی‌هستند
عبدالله ناصری در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ در پاسخ به این سوال که استانداران و فرمانداران چه نقشی در انتخابات مجلس ایفا خواهند کرد، گفت: استانداران، فرمانداران و بخشداران فعال‌ترین مجری انتخابات هستند و نقش بسیار مهمی در شکل گیری هیات‌های اجرایی، پیگیری حقوق نامزد‌ها و استیفای حقوق آنها ایفا می‌کنند. وزارت کشور٬ استاندارن و فرمانداران به عنوان مجری انتخابات در حوزه‌های انتخاباتی نقش مهمی دارند٬ اگرچه وزارتخانه، حوزه معاونت سیاسی، ستاد انتخابات و وزیر کشور به مراتب نقش مهم‌تری دارند٬ چون ساحت‌های کلان را دنبال می‌کنند.

ناصری با تاکید بر اینکه در حال حاضر مهم‌ترین مشکل اصلاح‌طلبان و انتخابات این است که بیش از ۷۰ درصد مدیران استانی و شهرستانی هنوز از دولت قبل هستند، در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کنید دولت تصمیم به ایجاد تغییر در چینش کابینه داشته باشد، گفت: نمی‌دانم٬ این تصمیمی است که آقای روحانی باید بگیرد. نمی‌دانم آقای روحانی چنین تصمیمی دارد که کابینه یا وزیر را در این موضوع تغییر بدهد.

این فعال اصلاح‌طلب همچنین متذکر شد: بعد از تشکیل دولت٬ مثلا انتخاب وزیر اصولگرایی که احزاب زیر نظر اوست٬ خلاف وعده‌های انتخاباتی آقای روحانی بود و به همین جهت است که جامعه سیاسی کشور مخصوصا اصلاح طلبان از روز اول نسبت به این انتخاب مسئله و ابهام داشتند٬ چون مهمترین شعارهای دولت یازدهم گسترش تحزب، تقویت جامعه مدنی، گسترش فعالیت‌های اجتماعی و بحث انتخابات شفاف و آزاد بود. نمی‌دانم با توجه به این وضعیت تا چه حد این شعار‌ها تحقق پیدا کند؟ ناصری در پاسخ به این سوال که آیا مطلوب‌تر نبود وزارتخانه‌ دیگری برای معامله با اصولگریان مجلس انتخاب می‌شد، تصریح کرد: کاش اینطور می‌شد. در یک سال و اندی که از عمر مجلس نهم شورای اسلامی در مواجه با دولت می‌گذرد، شاهد مواردی بودیم که بی‌سابقه بوده و در مواجه مجلس با دولت‌های قبلی اصلا اینطور نبوده است.

او در ادامه مثال زد: نگاهی که به فرجی‌دانا وزیر علوم بود، میزان رفت و آمد‌ها و کارت‌های زرد‌ بسیار بسیار بی‌سابقه است بنابراین اگر دولت چنین نیتی داشته باید گفت که محقق نشده است. البته این نکته را هم باید مد نظر قرار داد٬ همانطور که لاریجانی اشاره اشاره کرد استبداد اقلیت یکی از معضلات مجلس هست٬ من هم معتقدم آقای لاریجانی در ارتباط با اقلیت تندرو مجلس بعضا خیلی تاثیرگذار نیست.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این پرسش که آیا نقد اصلاح‌طلبان به وزارت کشور دولت روحانی، می‌تواند آغازی بر پروژه عبور از روحانی در انتخابات مجلس آینده باشد، گفت: قطعا سیاست‌های اصلاح طلبان حمایت از روحانی و دولت تدبیر و امید هست. این سیاست‌ها تغییر نکرده است. علیرغم انتقادی که به بخش‌های مختلف دولت هست٬ سیاست حمایتی کماکان ادامه دارد.
  
نرم‌افزارهای موبایلی در حال رشد است
سرنوشت مبهم‌شبکه‌های‌اجتماعی در ایران
کد مطلب : 78853
گروه فناوری: مسوولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای سال تاکنون بارها از قانون گذاری در زمینه فعالیت نرم‌افزارهای ارتباطی موبایل خبر داده‌اند.
سرنوشت مبهم‌شبکه‌های‌اجتماعی در ایران
به گزارش ایسنا، رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در اولین روزهای کاری سال جدید به دنبال کاهش آمار پیامکهای نوروزی اپراتورهای تلفن همراه، اعلام کرد که باید فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی قانونمند شود تا فعالیت آنها به طرح اقتصادی و درآمدهای اپراتورها ضربه وارد نکند. علی اصغر عمیدیان در عین حال، از لزوم قانونمند شدن فعالیت شبکه‌های اجتماعی خبر داده بود. با این وجود توضیح بیشتری در این زمینه منتشر نکرده و زمان تصمیم گیری دراین باره را به نیمه دوم سال موکول کرده بود اما طرح کلی همین موضوع کافی بود تا سوالات و موضع گیری‌های متعددی در این باره ایجاد شود.

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات همچنین درباره ساماندهی این نرم افزارها تاکید کرد: در دنیا هم هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند که با این نرم افزارها چگونه برخورد کنند اما مدلهای متفاوتی پیشنهاد میشود از جمله همکاری دو طرفه با اپراتورها و یا ارایه سرویس مشابه توسط اپراتور، ما هم هنوز نهایی نکرده ایم که چه کار میشود کرد اما به هر صورت این نرم افزارها باید براساس مقرراتی فعالیت کنند، ما هم امسال نسخه اولیه مقررات فعالیت این نرم افزارها را تهیه خواهیم کرد.

معاون سازمان تنظیم مقررات رادیویی نیز در هفته گذشته به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخته و در یک برنامه تلویزیونی گفت: کاهش میزان پیامک و تماس اپراتورها به دلیل فعالیت نرم افزارهای موبایلی یک چالش جهانی است و در کشور ما نیز آمار پیامک دیگر رشد نداشته و حتی رو به کاهش است. معاون صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی درباره زیانی که برخی اپراتورها از ناحیه کم شدن تماس و پیامک به دلیل فعالیت نرم افزارهای موبایل داشته اند گفت: این نرم افزارها بر بستر یک اپراتور فعالیت میکنند و جایگزین خدمات اصلی شده اند.

صادق عباسی شاهکوه با اشاره به اینکه قطع کردن و یا مسدودسازی این نرم افزارها در دست وزارت ارتباطات نیست گفت: ما موضوعات را از دیدگاه اقتصادی نگاه می‌کنیم و سعی داریم ضرر و زیان را کاهش دهیم اما موضوعات فرهنگی و امثال آن در جای دیگری تصمیم گیری می‌شود اما حال در شرایطی که استفاده از نرم افزارهای موبایلی در میان مردم با سرعت بالایی در حال توسعه است و آمارهای وزارت ارتباطات نیز بر این موضوع صحه می گذارد و با عرضه اینترنت نسل سه و چهار تعداد مشترکان اینترنت همراه اپراتورها به مراتب گسترش یافته و با توجه به استفاده گسترده مشترکان از گوشی های هوشمند میزان فعال سازی بسته‌های دیتا و استفاده از اینترنت همراه اپراتورها گسترش یافته است حال این سوال هم وجود دارد که آیا این موضوع برای اپراتورها ایجاد درآمد نمی‌کند که معاون وزیر ارتباطات از تاثیر شبکه‌های موبایلی بر درآمد اپراتورها سخن گفته است؟

در این شرایط طبیعی است که مشترکان اینترنت همراه در موارد متعدد تصمیم بگیرند برای ارسال برخی پیام ها و یا گاهی حتی برای برقراری برخی تماس‌های خود از شبکه‌های اجتماعی موبایلی استفاده کنند. به هر حال کاربران برای استفاده از این شبکه‌ها نیز هزینه آن را پیشتر پرداخت کرده‌اند و این گونه نیست که استفاده از این خدمات برای کاربران حالت رایگان داشته باشد. از سوی دیگر در تمام دنیا این موضوع امری رایج بوده که با گذشت زمان درآمد اپراتورها از طریق صوت و پیامک کاهش یافته و به تدریج درآمدزایی از طریق سرویس‌های اینترنتی جای این بخش را می گیرد.

پیش از این بارها وزیر ارتباطات نیز بر این موضوع تاکید کرده بود که وزارت ارتباطات به دلیل مسائل اقتصادی هیچ گاه علاقه به جلوگیری از فعالیت شبکه های اجتماعی نداشته و ندارد. حال دراین شرایط این سوال پیش می‌آید که آیا برای جبران درآمدهای از دست رفته اپراتورها در حوزه تماس و پیامک قرار نیست اپراتورها و شرکت‌های مختلف به طراحی برنامه های مختلف اینترنتی پرداخته و با ارائه سرویس‌های جدید به مشترکان برای خود درآمدزایی کنند؟

در حال حاضر به گفته وزیر ارتباطات حداقل 27.5 میلیون مشترک تلفن همراه از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و بر همین اساس تعداد مشترکان اینترنت همراه ظرف یک سال گذشته از سه میلیون نفر به بیش از 9 میلیون مشترک رسیده است که قاعدتا فعال کردن بسته های مختلف و یا استفاده از اینترنت آزاد اپراتورها توسط این تعداد مشترک سود قابل توجهی را برای اپراتورهای ارتباطی به دنبال خواهد داشت.

اما وزیر ارتباطات درباره نگرانی های ایجاد شده در میان کاربران شبکه های اجتماعی موبایل نسبت به دورنمای وضعیت این شبکه ها اظهار کرد: مردم اصلاً نگران نباشند. تصمیم مشخص ما آن است که فعلاً برنامه‌ای برای محدودیت فعالیت شبکه‌های اجتماعی موبایلی نداریم و قطعاً زمانی این موضوع را اعلام خواهیم کرد که جایگزین‌های مناسبی برای این شبکه‌ها در داخل کشور ایجاد شده باشد. به همین منظور اکنون هیچ تصمیمی برای محدود کردن شبکه‌های اجتماعی نداریم. از سوی دیگر در شرایطی که کندی و اختلالات این نرم افزارها دائم کاربران ایرانی آنها را مجبور به مهاجرت به شبکه‌های جدید می کند، به نظر می رسد که مسوولان وزارت ارتباطات پیش از قانون گذاری برای این شبکه‌ها برای کیفیت خدمات آنها هم باید تدبیری بیندیشند.
مجری شبکه خبر پناهندگی‌اش را تکذیب کرد
کد مطلب : 78832
گروه سیاسی: هادی زنوزی مجری شبکه خبر توضیحاتی درباره شایعه پناهندگی اش ارائه کرد.
مجری شبکه خبر پناهندگی‌اش را تکذیب کرد
به گزارش خبرآنلاین، زنونی گفت: از حدود دو هفته پیش یک رادیو لس آنجلسی که عمدتا اخبار حوزه اجتماعی را پخش می کند و بسیاری از هنرمندان ایرانی هم با آن مصاحبه می کنند و مصاحبه با آن ایرادی ندارد، از من درخواست کرد که هر روز یک باکس چند دقیقه ای از اخبار ورزشی را برایشان بخوانم. من هم قبول کردم که برایشان خبر را بخوانم مشروط بر اینکه خودم اخبار را تهیه کنم و تنظیم کرده و برایشان بفرستم و آن ها هم حق دخل و تصرف در اخبار را ندارند.

زنوزی در ادامه گفت: من از آن موقع این کار را کردم و در این مدت حتی یک بار هم به دفترشان نرفتم. تا اینکه آخر هفته گذشته مجری بخش صبحگاهی آن ها تصادف کرد و آن ها از من درخواست کردند که تا بازگشت او به کارش برایشان خبر بخوانم. من دوباره شرط کردم که تهیه و تنظیم خبر با خود من باشد. در روز اولی هم که خبرخواندم بیش از 50 درصد اخبار مربوط به بیانات رهبر انقلاب بود و سایر اخبار هم مربوط به سخنان رئیس جمهور و بعد اخبار بین الملل و داعش. تمام فایل صوتی این برنامه ها موجود است.

این مجری شبکه خبر در ادامه به بحث شایعه پناهندگی اش پرداخت و گفت: همه این کار ها مربوط به یک سایت معلوم الحال است که در خبر دروغی که منتشر کرد، نام من را در کنار برخی چهره ها آورد و مدعی شد که من در آمریکا پناهنده شده ام. این در حالی است که من مهاجرت نکرده ام، بلکه اینجا در حال ادامه تحصیل هستم و می خواهم به ایران بازگردم. من به هیچ وجه با هیچ شبکه سیاسی ضد انقلاب همراهی نکرده و نخواهم کرد و اصلا بحث پناهندگی وجود ندارد. من در ایران کار دارم و می خواهم بازگردم و به کارهایم که در حوزه کارهای نمایشگاهی و همایش است باز گردم.
جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر؛ رضایت اکثریت و دلواپسی باقی نمایندگان
فریادهای نمایندگان دلواپس بر سر ظریف در مجلس
کد مطلب : 78816
گروه سیاسی: با فریادهای نماینده پایداری​ها بر سر ظریف در مجلس نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی پس از 2 ساعت به پایان رسید؛ نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند و فریادهای مهدی کوچک زاده نماینده تهران بر سر وزیر امور خارجه بود.
فریادهای نمایندگان دلواپس بر سر ظریف در مجلس
به نوشته خبرگزاری ها، نخستین صحنه ای که خبرنگاران در بدو ورود به صحن مشاهده کردند، مشاجره تند حمید رسایی و مهدی کوچک زاده با وزیر امور خارجه بود. براساس این گزارش، کوچک زاده مقابل ظریف و روبروی جایگاه ناطقان ایستاده بود و فریاد می زد.

این در حالی بود که علی لاریجانی رییس مجلس گزارشی از جلسه غیرعلنی مجلس ارائه می کرد و می گفت که ظریف و عراقچی طی 2 ساعت گزارشی مبسوط از روند مذاکرات ارائه کردند. محمدجواد ظریف و سیدعباس عراقچی امروز با حضور در نشست غیرعلنی مجلس ابهامات پیش آمده در مورد مذاکرات هسته ای را رفع کردند. محمدجواد ظریف و سیدعباس عراقچی امروز با حضور در نشست غیرعلنی مجلس ابهامات پیش آمده در مورد مذاکرات هسته ای را رفع کردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی وزیر امور خارجه مهمترین مسائل مطرح شده در بیانیه لوزان را برای نمایندگان تشریح کرد، گفت: دکتر لاریجانی با توجه به تجربه خود موضوع حمایت از مذاکرات را مطرح کرد، البته ایشان تاکید کرد که باید خواسته‌های ملت و نظام نیز در مذاکرات دنبال شود. وی افزود: در این جلسه وزیر امور خارجه مهمترین مسائل مطرح شده در بیانیه لوزان را برای نمایندگان تشریح کرد. سخنگوی هیات رئیسه مجلس افزود: همچنین عباس عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده به صورت مبسوط درباره مذاکرات اخیر و دغدغه‌های رهبری مسائلی را مطرح کرد. وی ادامه داد: همچنین در ادامه این جلسه غیرعلنی 4 نفر از نمایندگان سوالاتی را درخصوص نحوه لغو تحریم‌ها، بازرسی از فردو و مجموعه تاسیسات هسته‌ای مطرح کردند که به این سوالات نیز پاسخ داده شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا ظریف در مورد اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی توضیحاتی داده است، گفت: یکی از نمایندگان تذکر جدی در این زمینه داد. پاسخ آقای ظریف آن بود که همیشه در طول 30 سال گذشته آنها با شیوه چماق و هویج خود را عرضه کردند و این چیز جدیدی نیست. در مجموع آقای ظریف قول دادند که از دستاوردهای هسته‌ای به خوبی دفاع کنند.سخنگوی هیات رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در مورد دبه کردن آمریکا هم نمایندگان سوالاتی مطرح کردند؟ گفت: چون جلسه غیرعلنی بود، نمی‌توان راجع به آن توضیح داد، اما وزیر امور خارجه در این‌باره مسائلی را مطرح کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کاهش سانتریفیوژهای فوردو به 350 عدد صحت دارد، گفت: سانتریفیوژهای فردو به همان تعداد 1044 عدد باقی خواهد ماند و کاهش آن صحت ندارد. وی با بیان این‌که چهار نفر از نمایندگان سوالاتی درباره نحوه لغو تحریم‌ها، بازرسی‌ها و فعالیت‌ها در فردو و مجموعه تأسیسات هسته‌ای مطرح کردند، گفت: آقای ظریف و عراقچی به تمامی این سوالات پاسخ دادند. نعمتی درباره درگیری لفظی کوچک‌زاده و رسایی با ظریف در پایان جلسه غیر علنی گفت: هیچ درگیری وجود نداشت فقط با یکدیگر بحث می‌کردند.

محمد حسین قربانی نماینده آستانه نیز پیش از شدت گرفتن بیشتر درگیری لفظی، ظریف را که امروز چفیه ای  بر گردن انداخته بود به بیرون از صحن مجلس هدایت کرد. لاریجانی پس از این اتفاقات گفت: آقایان ظریف و عراقچی در جلسه غیر علنی دو ساعته توضیحاتی را درخصوص مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان ارائه دادند.

دکتر علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی با اشاره به دو ساعت تاخیر در آغاز جلسه، گفت: از ساعت 8 تاکنون دو ساعت جلسه غیرعلنی در مورد مباحثی که در مذاکرات هسته‌ای مطرح شد داشتیم، از این روآقایان ظریف و عراقچی توضیحات کافی در مورد نحوه مذاکرات و مذاکرات اخیر داشتند. رئیس مجلس افزود: نمایندگان هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند، بنابراین ما امیدوارم در این تعامل و گفت‌وگوهای دوجانبه مذاکرات به نحو بسیار خوب و متینی ادامه پیدا کند و دستاورد مناسبی برای ملت ایران داشته باشد .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد