سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

شاگردان اسکوچیچ در اهواز مغلوب ذوب آهن اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آخرین دیدار این هفته از رقابت ها امروز (یکشنبه) فولادخوزستان در حالی که برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز به سه امتیاز بازی داشت، در اهواز با دو گل از ذوب آهن شکست خورد.گل های این دیدار را مسعود حسن زاده (64) و مرتضی تبریزی (92) برای ذوب آهن به ثمر رساندند.

شاگردان یحیی گل محمدی با این پیروزی 45 امتیازی شدند و به جای استقلال به رده پنجم جدول راه یافتند. فولاد نیز با 47 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

پس از ارزیابی عملکرد هیات​های کشتی سراسر کشور توسط فدراسیون، هیات استان خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت. حسین مرعشیان، رییس هیات کشتی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این رتبه با توجه به نتایجی که کشتی​گیران ما در رده​های سنی مختلف در مسابقات بین​المللی، آسیایی و جهانی به دست آوردند و میزبانی​هایمان به دست آمد. وی بیان‌کرد: استان خوزستان نسبت به سال 92 جهش چشمگیری داشت چرا که در ارزیابی سال 92 ما با اختلاف بسیاری نسبت به تهران در جایگاه سوم قرار گرفتیم و اکنون اگرچه باز هم سوم شدیم ولی این اختلاف امتیاز کاهش پیدا کرده است. امسال تیم​های مازندران، تهران و خوزستان به ترتیب در جایگاه​های اول تا سوم قرار گرفتند. رییس هیات کشتی خوزستان افزود: ما می​توانیم هیات کشتی تهران را هم پشت سر بگذاریم و با توجه به این‌که اختلافات امتیازمان زیاد نیست، کار سختی هم نمی‌باشد. امتیاز تهران با توجه به میزبانی‌هایی که فدراسیون در آن‌جا دارد، بالا است و البته هیات تهران نیز در این زمینه همکاری خوبی با فدراسیون دارد. وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: ما در ابتدای سال جاری در بیستم فروردین‌ماه مسابقات کشتی ساحلی کشور را در شوش میزبانی کردیم و به نظرم با توجه به برنامه​هایی که مدنظر داریم می​توانیم جایگاه استان را ارتقا دهیم. مرعشیان گفت: در سال 94 می​خواهیم در تمام رده​های سنی قوی‌تر از گذشته کار کنیم و با رفع نواقص گذشته و استفاده از نظرات پیشکسوتان و صاحب​نظران این رشته، جایگاه​مان را بهبود بخشیم.

رقابت​های منطقه​ای سوارکاری خوزستان در پنج کورس برگزار شد.

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجوایان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: این مسابقات روز جمعه (چهارم اردیبهشت‌ماه) به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتش به میزبانی هیات سوارکاری آبادان برگزار شد.  وی بیان‌کرد: این رقابت​ها با حضور 25 راس اسب از شهرستان​های آبادان، خرمشهر و شادگان در پنج کورس و به مسافت 1000 متر انجام شد. 

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول، اسب “مهیب“ به مالکیت کمال محسنی از اهواز در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب “لهیب مرادی“ به مالکیت محمود مرادی و اسب “لهراسب“ به مالکیت کریم دریس هر دو از آبادان به ترتیب دوم و سوم شدند. وی ادامه‌داد: در کورس دوم نیز اسب “فلاحیه“ به مالکیت ناصر عبدپور از شادگان اول شد و اسب “لهیب نار“ به مالکیت احمد شریفات و اسب “مرصال“ به مالکیت سیدطالب طهری هر دو از آبادان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  کنعانی بیان‌کرد: در کورس سوم، اسب “شانس“ به مالکیت محمد حاجی​زاده از شادگان در مکان نخست قرار گرفت، اسب “فخار“ به مالکیت شکیبا عالی​پور از اهواز دوم شد و اسب “لیونا“ به مالکیت ملاعزیز هلاکوپور از آبادان در مکان سوم ایستاد.وی گفت: در کورس چهارم، اسب “مشعل“ به مالکیت بغلانی و “پرنده سفید“ به مالکیت حاج علی مطوری هر دو از آبادان اول و دوم شدند و اسب “شراره“ به مالکیت توفیق صوفی از شادگان رده سوم را به خود اختصاص داد. رییس هیات سوارکاری خوزستان عنوان‌‌کرد: در کورس پنجم نیز اسب “قرار“ به مالکیت کریم ربیحات از شادگان در مکان اول قرار گرفت و اسب “ملکه“ به مالکیت توفیق مرادی و اسب خاتون به مالکیت حمزه بغلانی هر دو از آبادان دوم و سوم شدند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید از شکست مقابل ذوب آهن تاسف نمی‌خورم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اظهارکرد: خیلی ناراحتم که هدف‌مان را از دست دادیم و صراحتا اعلام می‌کنم که تیم ذوب‌آهن از ما بهتر و سرتر بود و من این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.وی با خسته نباشید به بازیکنان تیمش، گفت: این توان واقعی بازیکنان ما بود و من از آن‌ها راضی هستم، چرا که علی‌رغم کمبود بازیکن، آن‌ها توان واقعی خود را در لیگ به نمایش گذاشته‌اند.سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطر نشان کرد: من از شکست به دست آمده مقابل ذوب آهن تاسف نمی‌خورم. ما باید به هر ترتیب این لیگ را به پایان برسانیم و از هم‌اکنون به فکر فصل بعدی باشیم ولی ما در دیدارهای آینده لیگ باید برای کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم.

 وی بیان کرد: من در مقابل هواداران فولاد که نتوانستیم امروز آن‌ها را خوشحال کنیم، شرمنده‌ام. 

اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره محسن مسلمان و این که او در طول 78 دقیقه‌ای که درون بازی بود، کار خاصی انجام نداد، گفت: من از محسن مسلمان کاملا راضی هستم ولی امروز روز این بازیکن نبود، همان طور که امروز روز خوب من در مربیگری نبود.وی افزود: باید قبول کرد که حریف نسبت به ما بهتر بود و بازی را برد. به هر حال در هر بازی افت و خیز وجود دارد که امروز این افت و خیز نصیب ما شد. نه من مربی بدی هستم و نه بازیکنانم بد هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما در بازی با فولاد در حقیقت بازی قدرتی‌مان را به این تیم تحمیل کردیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با فولادخوزستان اظهار کرد: بازی تماشاگرپسند و از نظر فنی، خوب بود. ما در دفاع خوب عمل کردیم و اجازه بازی عرضی را به حریف ندادیم. وی ادامه داد: در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی ما قدر فرصت‌ها را ندانستیم. قبول دارم در نیمه نخست مالکیت توپ فولادی‌ها نسبت به ما بیشتر بود ولی موقعیت گلزنی بیشتری نصیب ما شد، هر چند از آن‌ها استفاده نکردیم. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: در نیمه دوم بازی بهتر شد و ما بهتر عمل کردیم و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کردیم. بازی قدرتی ما هرگز به تیم فولاد اجازه ارائه بازی شناور را نداد و در حقیقت بازی قدرتی ما به تیم فولاد تحمیل شد.وی بیان کرد: از کسب این پیروزی خوشحالم و برای کسب سهمیه آسیایی بیشتر امیدوار شدیم. از قضاوت خوب جهانبازی، داور این دیدار نیز تشکر می‌کنم.

حرکت ناشایست گلر ذوب آهن باعث تحریک تماشاگران و سر دادن شعار علیه ذوبآهنیها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دیدار تیم های فولادخوزستان و ذوب آهن با شکست 2 بر صفر فولادی ها در ورزشگاه غدیر اهواز به پایان رسید. حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

- در حالی که در فضای مجازی تماشای این دیدار رایگان اعلام شده بود و به همین دلیل استقبال زیادی از سوی هواداران صورت گرفته بود، اما زمانی که تماشاگران به درب ورزشگاه رسیدند متوجه شدند که برای دیدن بازی باید بلیت تهیه کنند.

- در این دیدار سروش رفیعی بازیکن محروم فولاد و همچنین کوروش بختیاری زاده، مربی این تیم که دوران محرومیت خود را طی می کند و مهرداد جماعتی که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت، از روی سکوها نظاره گر بازی بودند.

- تماشاگران در این دیدار نهایت حمایت خود را از تیم فولاد داشتند و استقبال خوبی از سوی آن ها صورت گرفته بود.

- در دقیقه 69 داور در صحنه ای معتقد بود که بازیکن ذوب آهن روی بازیکن فولاد خطا کرده است و به سود فولاد خطایی اعلام کرد که گل محمدی به شدت به این تصمیم وی اعتراض نشان داد و به همین دلیل پس از توقف چند دقیقه ای بازی، داور به کنار زمین آمد و ضمن دادن تذکر به گل محمدی، او را به آرامش دعوت کرد.

- در دقایق پایانی بازی داور به مظاهری، دروازه بان ذوب آهن به دلیل وقت تلف کردن یک کارت زرد نشان داد.

- پس از به صدا درآمدن سوت پایان این دیدار بازیکنان ذوب آهن و گل محمدی به وسط زمین آمدند و به خوشحالی و پایکوبی پرداختند. همچنین حرکت ناشایست گلر ذوب آهن باعث تحریک تماشاگران و سر دادن شعار علیه ذوب آهنی ها شد و همین موضوع باعث درگیری لفظی ابن قاسم، سرپرست فولاد با گل محمدی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد