سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ویژه

توهمات یک رسانه مزدور و وهابی در مورد خوزستان/بزدلی رژیم اشغالگر عربستان در مقابل رژیم صهیونیستی

این روزها در حالیکه مردم بی گناه یمن در زیر بمباران هواپیماهای عربستانی جان می دهند و مدعیان حقوق بشر و رسانه های دنیا صدایشان در نمی آیدرسانه وهابی العربیه با حمایت از آدمکشی های این رژیم در یمن به طرح موضوعات مضحکی در قبال خوزستان پرداخته و خواهان تحقیق در قبال اشغال اهواز شده است!
توهمات یک رسانه مزدور و وهابی در مورد خوزستان/بزدلی رژیم اشغالگر عربستان در مقابل رژیم صهیونیستی
به گزارش عصر اهواز به نقل از رهیاب نیوز ، این روزها در حالیکه مردم بی گناه یمن در زیر بمباران هواپیماهای عربستانی جان می دهند و مدعیان حقوق بشر و رسانه های دنیا صدایشان در نمی آیدرسانه وهابی العربیه با حمایت از آدمکشی های این رژیم در یمن به طرح موضوعات مضحکی در قبال خوزستان پرداخته و خواهان تحقیق در قبال اشغال اهواز شده است!
بمبارن استان صعده در یمن توسط عربستان و کشتن کودکان بیگناه
این رسانه حامی تکفیریها با انتشار مطلبی ارائه شکایت به شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران را پیشنهاد داده است تا به ادعای این شبکه سعودی درباره اشغال شدن اهواز رسیدگی شود.
در گزارش شبکه سعودی،نویسنده مطلب خواستار جدا کردن اهواز از ایران و همچنین «خداحافظی ایران» با منابع خدادادی نفت و گاز این منطقه شده است.
نکته قابل توجه اینجاست که خوزستان مانند سایر استان های کشور از هزاران سال پیش متعلق به ایران زمین بوده و ادعاهای واهی این رسانه سرپوشی بر اشغالگری سعودی ها در منطقه است که در یک مورد سه استان کشور یمن را طی دهه های گذشته اشغال کرده است.
در سال ۱۹۳۴ سه استان یمن توسط عربستان اشغال شد و هر ۲۰ سال هم طبق قراردادی تحت عنوان”طائف” این اشغال تمدید می‌شد تا اینکه در سال ۲۰۰۰ در جده این قراداد مقطعی به جای فسخ اشغالگری،محکم تر شد.
امروز هم پادشاهی عربستان با به خاک و خون نشاندن مردم بی گناه در استان صعده یمن به دنبال تثبیت نفوذ خود در این کشور است.
البته العربیه علاوه بر اشغال استان های یمن و حمله نظامی به کودکان و غیرنظامیان می تواند به بزدلی عربستانی ها در بازپس گیری جزایر اشغال شده کشورش اشاره کند.
جزایری که سال هاست توسط رژیم صهیونیستی تصرف شده است بدون آنکه مردم این کشور از این موضوع مطلع باشند و آل‌سعود اقدامی برای باز پس گرفتن آن از خود نشان دهد.
جزایر تیران و صنافیر که به ترتیب ۸۰ و ۳۳ کیلومتر مربع مساحت دارند در ورودی خلیج عقبه در شرق سرزمین سعودی قرار دارند. این جزایر تا سال ۱۹۶۷ به عربستان سعودی تعلق داشتند تا آنکه ملک فیصل کنترل آنها را به مصر سپرد تا نگذارد اسرائیل در دوران جنگ شش روزه کشتی‌های خود را از بندر ایلات به این مناطق اعزام کند. پس از آن بود که رژیم اسرائیل این دو جزیره را اشغال کرد.
به نظر می رسد عربستانی ها با رسانه های جیره خوار خود چون صهیونیست ها دنبال این هستند تا به جای پاسخگویی به جامعه جهانی و مسلمانان در خصوص تجاوز به مردم بی گناه یمن با طرح موضوعاتی حاشیه ای و البته مضحک اذهان عمومی را منحرف کنند علی الخصوص که در روزهای گذشته شاهد بودیم عشایر عرب خوزستان از رهبر انقلاب برای مقابله با عربستان و حمایت از مردم یمن اذن جهاد می خواستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد