سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

استاندار خوزستان عملکرد مسوولان در سال 93 را مطلوب ارزیابی کرد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان عملکرد مسوولان این استان در سال 93 را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مدیران استانی در وظایف محوله مطلوب عمل کرده اند.

عبدالحسن مقتدایی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال در سطوح کارشناسی و مدیریتی تصمیم سازی های خوبی صورت گرفته شد و عملیاتی گردید.

وی اضافه کرد: فضای استان در سال 93 فضای کار و تلاش بیشتر به سمت توسعه بوده است و با این نگاه هم افزایی به همدلی تبدیل شده است.

استاندار خوزستان از هدفگذاری طرح های توسعه ای در خوزستان برای سال آتی خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مانورها اعم از مانور راه، مبارزه با مواد مخدر و سلامت در خوزستان نهادینه شده و نتیجه خوبی هم داشت.

مقتدایی در عین حال از هدفگذاری برای برگزاری کنفرانس های علمی و تمرکز روی جاده ها به عنوان دیگر اولویت های خوزستان در سال آتی نام برد و گفت: تمرکز بر آموزش های عمومی برای ارتقاء فرهنگ صدمه دیده خوزستان در جریان دفاع مقدس، بازسازی و پس از آن دیگر اولویت های کاری سال 94 خواهد بود.

وی افزود: در خدمات شهری هم ایجاد فضای مطلوب در روستاها و شهرها جزو اولویت هاست.

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکرات هسته ای کشور با ایجاد چالش در طرف مقابل تا کنون بهترین موفقیت را برای کشور به همراه داشته است.

مقتدایی افزود: اگر روند مذاکرات به گونه ای پیش رود که مسایل ایران با منطقه و جهان حل شود می تواند در گشایش بخش های عظیمی از ارتباط ما با کشورهای مختلف جهان بسیار اثربخش باشد.

مقتدایی تاکید کرد: مخالفان جمهوری اسلامی هم می دانند که این نظام پای حرفش می ایستد و شاید فراز و فرود داشته باشد اما از حدودش عدول نمی کند.

مقتدایی گفت: به لحاظ شرایط تاریخی و جغرافیایی و آموزه های حکومتی در طول تاریخ، ایران منحصر به فرد بوده و اگر چه در شرایطی برخورد دیگری با سرزمین ملت و نظام ایران داشته باشند اما خوب می دانند که حتی اگر ایران را دشمن خطاب کنند هیچ جایگزین مطمئن دیگری با اقتدارتر از این کشور وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد