سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

نسخه چاپیارسال به دوستان
پس از موفقیت در لیگ دسته یک
تیم کبدی اندیمشک به لیگ برتر کشور راه یافت

تیم کبدی اندیمشک پس از موفقیت در لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آورد.

خبرگزاری فارس: تیم کبدی اندیمشک به لیگ برتر کشور راه یافت

سرپرست تیم کبدی اندیمشک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: مسابقات لیک دسته یک کشور با حضور 14 تیم در قزوین انجام شد که تیم کبدی اندیمشک توانست در این میان این تیم‌ها جوتز حضور در لیگ برتر این رشته را کسب کند.

عمار مرادی مطلق افزود: در این مسابقات تیم اندیمشک به همراه تیم‌های قزوین، ارومیه و تهران توانستند در گروه تیمی خود اول و جوازی حضور در لیگ برتر این رشته را به دست آورند.

وی اضافه کرد: این تیم با کمترین امکانات و حمایت مالی و حتی نداشتم فضا و تشک تمرینی این موفقیت را به دست آورده‌اند.

مرادی مطلق بیان کرد: تیم‌های بانوان و آقایان کبدی با توجه به این کمبود امکانات، تاکنون موفقیت‌های بسیار زیادی را در سطح استان و کشور به دست آورد و در صورت حمایت از سوی مسئولان شهرستان و استان، می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور داشته باشد.

سرپرست تیم کبدی اندیمشک در پایان افزود: کادر فنی این تیم را محمد بهروزی‌فر به عنوان سرمربی و محمد شایان‌منش به عنوان مربی در این مسابقات تشکیل دادند.

-

در هفته پنجم لیگ حرفه‌ای بسکتبالپتروشیمی بندر امام به سختی از سد پمینای اصفهان گذشت

/ شکست نفت آبادان در وقت‌های اضافهدر هفته پنجم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور تیم پتروشیمی بندر امام به سختی از سد تیم پمینای اصفهان گذشت و تیم پالایش نفت آبادان هم در وقت‌های اضافه از مهرام تهران شکست خورد. به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پمینای اصفهان عصر امروز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور در سالن اندیشه شهرک بعثت به مصاف هم رفتند. در این دیدار که به قضاوت صادق قنبری به عنوان سرداور، محمود اولیاءزاده به عنوان داور اول و محمدجواد زارع به عنوان داور دوم برگزار شد، دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند. در ابتدای این مسابقه پنج بازیکن آغازکننده دیدار برای تیم پتروشیمی بندر امام را محمدرضا عامل‌خبازان، بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد، صمد نیکخواه‌بهرامی و علی کارادنیز تشکیل می‌دادند. برای تیم پمینای اصفهان نیز علی باهران، ایمان زندی، سینا هادی‌زاده، رامین هنرمند و هرو توره پنج بازیکن آغاز کننده مسابقه بودند. در کوارتر نخست این دیدار هرچند تیم پتروشیمی بندر امام با دو پرتاب پیاپی 3 امتیازی توسط صمد نیکخواه‌بهرامی و بهنام یخچالی 6 امتیاز از میهمان خود پیش افتاد اما در ادامه اصفهانی‌ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و اگر پرتاب 3 امتیازی محمد جمشیدی در واپسین ثانیه این کوارتر به داد بندر امامی‌ها نمی‌رسید پمینای اصفهان نتیجه این 10 دقیقه را به سود خود رقم زده بود. این کوارتر با نتیجه نزدیک 22 بر 21 به سود تیم پتروشیمی بندر امام رقم خورد تا بوبان میتف و شاگردانش بدانند برای پیروزی در این مصاف کار بسیار سختی در پیش دارند. در کوارتر دوم این مسابقه تیم پمینای اصفهان نمایش بهتری داشت و نتیجه را 18 بر 14 به سود رقم زد تا تیم پتروشیمی بندر امام نیمه نخست را با نتیجه 39 بر 36 شکست بخورد. اما در نیمه دوم و کوارتر سوم این دیدار بندر امامی‌ها به خود آمدند و نتیجه را 22 بر 12 به سود خود رقم زدند تا 58 بر 51 از میهمان خود پیش بیافتند. در کوارتر پایانی این مسابقه بازی بسیار پایاپای و نفسگیر دنبال شد و در نهایت هرچند پمینای اصفهان نتیجه این 10 دقیقه را 21 بر 16 به سود خود رقم زد اما این بندر امامی‌ها بودند که در مجموع با نتیجه نزدیک 74 بر 72 پیروز این مصاف شدند. تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی در این مسابقه 9 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند. تیم پالایش نفت آبادان نیز که در تهران به مصاف قهرمان لیگ ملی رفته بود توانست در وقت قانونی این مسابقه تیم مهرام تهران را با نتیجه 81 بر 81 متوقف کند تا سرنوشت دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود. اما در وقت‌های اضافه تیم مهرام تهران 13 بر 10 نفتی‌ها را پشت سر گذاشت تا شاگردان هماد سامری 94 بر 91 بازنده این دیدار باشند. تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز در این هفته با قرعه استراحت مواجه شده بود. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931211001687#sthash.eEqEFcDs.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد