سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه



سرپرست تیم رباتیک آنزان ایذه خبر داد

کسب مقام دوم تیم رباتیک آنزان ایذه در مسابقات بین‌المللی اهواز


سرپرست تیم رباتیک آنزان ایذه گفت: تیم رباتیک آنزان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به مقام دوم مسابقات رباتیک دست پیدا کرد.

 

پیمان شیرمردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه، با اشاره به پایان یافتن مسابقات رباتیک خوزستان اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات بین‌المللی و پنجمین دوره مسابقات کشوری رباتیک دانشگاه پیام نور بود که از پنجم تا هفتم اسفندماه جاری به میزبانی دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این‌ دوره از مسابقات بیش از 220 تیم از 11 کشور در 10 لیگ به رقابت پرداختند افزود: لیگ ربات‌های نمایشی با شرکت 32 تیم انجام شد، که پنج تیم خارجی و 27 تیم داخلی از دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و سایر  موسسات آموزش عالی در آن حضور داشتند.

سرپرست تیم رباتیک آنزان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه اضافه کرد: این تیم در لیگ ربات‌های نمایشی آزاد به رقابت با تیم‌های داخلی و خارجی پرداخت و با ارائه یک ربات زیردریایی بدون سرنشین در صحنه مسابقات ظاهر شد.

شیرمردی درباره ربات تیم خود گفت: این ربات برای انجام عملیات‌های اکتشاف و بهره‌برداری صنایع نفت و کاربری در سدها و نیروگاه‌های برق آبی، لوله‌گذاری، کابل‌کشی کف دریا و نیز در پروژه‌های زیست محیطی دریایی کاربرد دارد.

این مسئول ادامه داد: حضور تیم‌های بسیار قوی و آماده، سطح کیفی مسابقات این لیگ را نسبت به سال‌های گذشته به‌طور چشم‌گیری افزایش داده بود.

وی در پایان اعضای تیم آنزان را سید میلاد فیاضی، محمد فتاحی، ایوب کیانی، امید محمدی، فرزین مرادی، سهیل کیانی، سید مهدی فیاضی و فائزه عبدالله‌پور دانست و خاطرنشان کرد: در پایان این لیگ تیم پارسیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام اول، تیم آنزان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه مقام دوم و تیم‌های آذربایجان شرقی، مقام سوم را کسب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد