سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری معتقد است دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت، بازی زیبایی خواهد شد.

 

فروزان سلیمانی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: فکر می​کنم بازی​مان با سپیدرود رشت خیلی زیبا شود، چرا که دو تیم از بازیکنان سرعتی خوبی برخوردارند. ما تلاش می​کنیم در این دیدار سه امتیاز را به دست آوریم تا حاشیه امنیت​مان در صدر بیشتر شود. ما با هر دو تیم سپیدرود رشت و دانشگاه آزاد که با یکدیگر هم امتیاز هستند، پنج امتیاز اختلاف داریم و صدرنشین هستیم. 

وی بیان‌کرد: ما به جز دیدار با سپیدرود رشت دو بازی خیلی سخت نیز مقابل تیم‌های بندرعباس و قزوین داریم و اگر بتوانیم سپیدرود رشت و بندرعباس را شکست دهیم، قهرمان می​شویم و بازی پایانی​مان تشریفاتی می‌شود ولی نمی​توان چیزی را پیش​بینی کرد.سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی​حفاری شرایط نامساعد آب و هوایی اهواز را برای تیمش مشکل​ساز دانست و گفت: گردوخاک این‌جا در تمرینات ما تاثیر گذاشته است. تیم ما برای بازی هفته گذشته با توجه به این شرایط سه روز تمرین نکرد و با این وضعیت به تبریز رفتیم که بعد هم حریف با دلایل واهی مقابل ما حاضر به بازی نشد و نتیجه مسابقه با اعلام باخت فنی حریف، 3 بر صفر به سود ما اعلام شد. 

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: برای بازی با سپیدرود رشت تمرینات خوبی داشته​ایم و خوب کار کرده​ایم و فقط نگران هستیم که گردوخاک نشود، چرا که در این شرایط تمرینات​مان دچار خلل می​شود و اصلا در چنین وضعیتی هم به صلاح نیست که تمرین کنیم.سلیمانی گفت: در هر صورت بازی سختی با سپیدرود رشت داریم و این تیم بازیکنان ملی​پوش بسیاری دارد. تیم ما نیز، هم ملی​پوش و هم تجربه دارد و امیدوار هستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. روند تیم​مان خیلی خوب بوده است ولی اتفاقات غیرمترقبه بسیاری هم داشته​ایم. 

وی با بیان این‌که حمایت​های باشگاه تا این‌جای کار خوب بوده است، عنوان‌کرد: باشگاه ما حرفه​ای است و پیگیری‌های خانم زیبا، سرپرست تیم نیز بسیار خوب است و من شخصا راضی هستم. اگر آن پاداشی که برای قهرمانی نیم​فصل تیم​ نیز در نظر گرفته شده بود تا پیش از بازی با سپیدرود رشت به بازیکنان پرداخت شود، آن‌ها شارژ روحی نیز می​شوند.




رزمی​کاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی نین​جیتسو کشور به مصاف حریفان خود می​روند.

 

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش​های رزمی استان در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها یکم اسفندماه در دو بخش انفرادی و تیمی در استان البرز برگزار می​شود.

وی بیان‌کرد: در این رقابت​ها رزمی​کاران در رده​های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر رقابت می​کنند و تیم خوزستان نیز با 33 ورزشکار در این مسابقات شرکت می​کند.دبیر هیات ورزش​های رزمی خوزستان گفت: ورزشکاران استان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و تیم می​تواند روی سکو قرار بگیرد. خوزستان سابقه خوبی در این سبک در کشور دارد.



رقابت​های ایت​بال تیمی خوزستان به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، این مسابقات 26 بهمن​ماه با حضور 9 تیم در باشگاه بیلیارد پرشیا اهواز انجام شد.تیم​های اندیمشک، ماهشهر، آبادان الف و ب، شوش، اهواز الف و ب، رامهرمز و امیدیه در این مسابقات حضور داشتند.در پایان این رقابت​ها که به صورت دوره​ای برگزار شد، تیم اهواز الف به قهرمانی رسید، آبادان الف در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم​های اهواز ب و آبادان ب، به صورت مشترک سوم شدند.




مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تعویق رقابت های جهانی پهلوانی و زورخانه ای به میزبانی خرمشهر خبر داد.

 فرامرز کیانی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: قرار بود این مسابقات با شرکت بیش از 50 کشور، ماه آینده به میزبانی خرمشهر برگزار شود که به دلیل این که وزیر ورزش و جوانان طی نامه ای از رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه‌ای خواست که باتوجه به برگزاری مسابقات مختلف بین‌المللی و آسیایی به میزبانی ایران در اسفندماه، مسابقات جهانی زورخانه ای و پهلوانی در خرمشهر به تعویق بیفتد، این رقابت‌ها به زمان دیگری موکول شد.

 وی گفت: همچنین فدراسیون طی نامه‌ای این موضوع را به آقای مهرعلی‌زاده، رییس فدراسیون جهانی اعلام کرد و پیشنهاد داد که این رقابت ها اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی خرمشهر برگزار شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه بیان کرد: باتوجه به این که قرار بود این مسابقات ماه آینده در خرمشهر برگزار شود، برای بازسازی سالن خلیج فارس این شهرستان بسیار پیگیری کردیم و البته پیگیری ها و تلاش های ما همچنان ادامه دارد. در این راستا فرماندار خرمشهر نیز پیگیر بوده است که جا دارد از مساعدت وی نیز تشکر کنم .

 وی افزود: منطقه آزاد اروند اسپانسر این مسابقات است و پذیرفته است که هزینه بازسازی سالن خلیج فارس خرمشهر را پرداخت کند و معاون عمرانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و همکارانش نیز در حال کار کردن هستند.

 کیانی‌زاده بیان کرد: یکی از محاسن گرفتن میزبانی رقابت های آسیایی، جهانی و بین المللی این است که سعی می کنیم به مکان های ورزشی ای که کمی مشکل دارند و قرار است رقابت ها در آن جا برگزار شود، توجه کنیم و درصدد رفع مشکلات برآییم. به هر حال اکنون سالن خلیج فارس در حال تعمیر و بازسازی است که این بازسازی به واسطه برگزاری مسابقات جهانی بوده است و اگر این میزبانی اتفاق نمی افتاد، مطمئنا این سالن تا پنج سال آینده هم بازسازی نمی‌شد. باتوجه به این که این سالن در حال آماده شدن است، پس از این می‌توانیم مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی را در آن میزبانی کنیم.وی گرفتن این میزبانی‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باتوجه به میزبانی‌هایی که خوزستان متقبل می‌شود، تجربه آن نیز برای میزبانی‌های بعدی بیشتر و تجارب خوبی حاصل می شود. به نظر من خوزستان در حال پیدا کردن شخصیت برای تقبل میزبانی‌های مختلف است‎؛ به طوری که می توان گفت استان ظرفیت تقبل چنین میزبانی هایی را دارد و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.



در هفته نخست لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، پتروشیمی بندرامام با غلبه بر صنایع پتروشیمی ماهشهر پیروز داربی خوزستان شد و نفت آبادان هم برابر حریف خود تن به شکست داد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در هفته اول این رقابت ها روز گذشته (دوشنبه) پتروشیمی بندرامام در خانه خود با حساب 102 بر 63 از سد صنایع پتروشیمی ماهشهر گذشت تا گام اول را در لیگ حرفه‌ای محکم برداشته باشد. در همین هفته نفت آبادان با حساب 74 بر 84 مقابل میزبان خود پمینا اصفهان شکست خورد. در هفته دوم این رقابت ها در داربی بسکتبال خوزستان نفت آبادان در خانه خود از پتروشمی بندرامام پذیرایی می کند و صنایع پتروشیمی ماهشهر میزبان ثامن مشهد است.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد