سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش ورزشی


ارسال به دوستان
آخرین هفته لیگ دسته دو فوتبال کشور
روز سرنوشت برای خوزستانی‌ها/ تقلای نفت در کویر

در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ دسته دو فوتبال کشور، نمایندگان خوزستان برای صعود و عدم سقوط با رقبای خود مصاف خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: روز سرنوشت برای خوزستانی‌ها/ تقلای نفت در کویر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته هجدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور از امروز آغاز خواهد شد و تیم‌های خوزستانی ظرف امروز و فردا به مصاف حریفان خود خواهند رفت. 
در بازی‌های امروز، صنعت نفت نوین آبادان در زاهدان به مصاف هامون سازه این شهرستان خواهد رفت، نفتی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار تحت شرایطی می‌توانند به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کنند و برای صعود باید چشم انتظار امتیاز از دست دادن یکی از تیم‌های اول و دوم گروه باشند تا در این صورت صعود خود را به دور بعد جشن بگیرند. 
نفت در این فصل امتیازات زیادی را از دست داد و اگر یکی از بازی‌هایی را که در خانه واگذار گرده بود را با برد پشت سر می‌گذاشت، هم اکنون باید جشن صعود را زودتر از موعد برگزار می‌کرد. 
در دیگر دیدار این گروه، ملی حفاری اهواز که پیش از این سقوطش به دسته پایین‌تر مسجل شده بود، امروز در یک دیدار تشریفاتی در اهواز از ماشین سازی تبریز پذیرایی خواهد کرد. 
ملی حفاری که فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت، در اواخر این دوره از مسابقات با هدایت عبدالمجید باقری‌نیا کمی به خود آمد، اما دیگر فرصت برای جبران نبود و سرانجام این تیم که سال گذشته در دسته یک حضور داشت، سال آینده را باید در دسته سه کشور توپ بزند. 
همچنین از گروه اول این مسابقات نیز، کارون اهواز در گناوه به مصاف پرسپولیس این شهر خواهد رفت که هواداران بسیاری را نیز داشته و این تیم نیز در مرز سقوط قرار دارد. 
اما این دیدار برای کارون اهمیت چندانی نداشته و این تیم نه دغدغه سقوط دارد و نه استرس صعود و در این دیدار با خیال راحت به دیدار میزبان خود خواهد رفت. 
در دیدار‌های فردا نیز، نفت امیدیه که تا چند هفته پیش صدر جدول را در چنگ داشت، در آخرین دیدار خود در یک دیدار تشریفاتی به مصاف شهرداری یاسوج خواهد رفت و شهرداری دزفول آخرین نماینده استان خوزستان است که این تیم نیز فانوس به دست  فردا باید در جویبار رو در روی شهرداری این شهر صف آرایی کند. 
شهرداری دزفول اگر نتواند فردا از سد میزبان خود عبور کند، و از آن سو الوند همدان پیروز دیدار خود شود، دزفول نیز در فصل آینده نماینده‌ای را در لیگ دسته دو فوتبال کشور نخواهد داشت. 
 به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، امروز نفت نوین آبادان در زاهدان به مصاف هامون سازه می‌رود، ملی حفاری در اهواز میزبان ماشین سازی تبریز است، همچنین کارون اهواز نیز در گناوه به مصاف پرسپولیس این شهر می‌رود. 
در ادامه این رقابت‌ها نیز فردا، شهرداری دزفول در جویبار به مصاف شهرداری این شهر می‌رود و نفت امیدیه در خانه از شهرداری یاسوج پذیرایی می‌کند. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931126000662#sthash.vWw3kFfz.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد