سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


13 ورزشکار و یک مربی از خوزستان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان، جام یادگار امام (ره) شرکت می‌کنند.

 محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان - اظهار کرد: این پیکارها از نهم بهمن‌ماه به مدت دو روز در سالن شهیدبهشتی مشهد برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: در وزن ‌54 کیلوگرم پویا ناصرپور، در وزن 58 کیلوگرم امین قلاوند و در وزن 69 کیلوگرم مهدی زیدوند به عنوان کشتی‌گیران ملی پوش شرکت‌کننده در مسابقات جهانی نوجوانان در سال 2014 در این مسابقات به روی تشک می‌روند.

 دبیر هیات کشتی خوزستان گفت:‌ در وزن 42 کیلوگرم محمد حسین‌وند، در وزن 53 کیلوگرم رضا جمالی‌منش و در وزن 66 کیلوگرم علیرضا فتاحی به عنوان تیم منتخب کشتی فرنگی نونهالان در این رقابت ها شرکت می‌کنند.

 وی عنوان‌کرد: در وزن ‌42 کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن  46 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد، در وزن 50 کیلوگرم بهنام عبدولی، در وزن 54 کیلوگرم رضا کبیری، در وزن 63 کیلوگرم محمد سگوند، در وزن 76 کیلوگرم اشکان امیدیان‌فر و در وزن 100 کیلوگرم امین میرزازاده به عنوان تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند. سعید نیکونهادحسینی نیز به عنوان مربی در این مسابقات شرکت می‌کند. کجباف با بیان‌ این‌که 13 کشور خارجی برای شرکت در این پیکارها اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: کشتی‌گیران از دوم بهمن‌ماه در اردوی تیم‌ملی به سر می‌برند و از آمادگی خوبی هم برای شرکت در این رقابت‌ها برخوردارند و شانس کسب چندین مقام را داریم.



آخرین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال کشور با پنجمین دوئل پتروشیمی و دانشگاه آزاد برگزار می‌شود تا دیگر تیم فینالیست این لیگ مشخص شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فردا (پنجشنبه) دو تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و پتروشیمی برای پنجمین بار در این فصل به مصاف هم می‌روند که برنده این مسابقه به فینال لیگ ملی می‌رسد و باید برابر مهرام نایب قهرمان فصل گذشته به میدان برود.پتروشیمی و دانشگاه آزاد در چهار دیدار گذشته هر کدام به دو پیروزی رسیده‌اند و حالا این مسابقه نهایی تعیین کننده تیم فینالیست ‌است. دانشگاه آزاد در شرایطی به مصاف پتروشیمی می‌رود که در دیدار قبلی می‌توانست با کسب برد، کار را تمام کند اما در خانه حریف جنوبی و در ثانیه‌های پایانی تن به شکست داد تا پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی به رقابت بازگردد و حالا به دنبال رسیدن به فینال باشد. 

این دو تیم دو بار در سالن حکیمیه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که برنده هر دو دیدار دانشگاه‌ آزاد بوده و در دو دیداری که در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد پتروشیمی به پیروزی رسید. حالا این مسابقه دوباره در تهران برگزار می‌شود و باید دید درنهایت کدام تیم حریف مهرام می‌شود.




مرحله دوم مسابقات دارت خوزستان برگزار می​شود.

 

محمد رجبی، مسوول کمیته دارت هیات انجمن​های ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این رقابت​ها پنج​شنبه، نهم بهمن​ماه با حضور 25 تا 30 ورزشکار به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.وی ادامه داد: مرحله اول این پیکارها در ماهشهر انجام شد و چهار نفر را در آن مسابقات انتخاب کردیم و در این مرحله هم چهار نفر را انتخاب خواهیم کرد و به همراه چهار نفر از دارت​بازان خوب خوزستان، تیم استان را جهت شرکت در مسابقات کشوری تشکیل می​دهیم. مسوول کمیته دارت هیات انجمن​های ورزشی خوزستان در پایان تصریح کرد: پیش​بینی می​شود این دوره از مسابقات در سطح خوبی برگزار شود، چرا که شرکت​کنندگان خوبی از ماهشهر، امیدیه و اهواز داریم و همچنین بیشتر حرفه​ای​ها در این پیکارها حضور پیدا می​کنند. امیدواریم که شاهد رقابت​های خوبی از ورزشکاران استان باشیم.




مسابقات مچ​اندازی قهرمانی باشگاه​های خوزستان در آغاجاری برگزار خواهد شد.

 

عنایت رحیمی، دبیر کمیته مچ​اندازی هیات پرورش اندام و بدنسازی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها دهم بهمن​ماه به میزبانی آغاجاری انجام خواهد شد.

 وی افزود: نزدیک به 70 شرکت کننده در قالب هشت تیم از سراسر استان و در دو کلاس راست​دست و چپ​دست با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.رحیمی عنوان کرد: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم استان به رقابت های کشوری اعزام خواهند یافت. قطعا مسابقات استانی در سطح بالایی برگزار می​شود، چرا که ورزشکاران خوزستانی آمادگی خوبی دارند و از پتانسیل بالایی نیز برخوردارند. آن​ها می​توانند در مسابقات کشوری نیز بدرخشند.



مسابقات قهرمانی نن​شائولین ووشو خوزستان برگزار خواهد شد.

 

محمدعلی عسکری​فر، مسوول سبک نن​شائولین هیات ووشو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات دهم بهمن​ماه در دو بخش تالو و ساندا و در چهار رده سنی به میزبانی رامشیر برگزار خواهد شد.وی ادامه داد: در این پیکارها ووشوکارانی از ایذه، ماهشهر، هندیجان، ​اهواز، رامشیر، رامهرمز و بهبهان حضور خواهند یافت. مسوول سبک نن​شائولین هیات ووشو خوزستان گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت های انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.




مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری حداقل 634 برنامه ورزشی و فرهنگی و افتتاح چندین پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

 فرامرز کیانی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان- اظهار کرد: حداقل 634 برنامه ورزشی و فرهنگی را در سطح استان در قالب همایش های پیاده روی، دوچرخه سواری، اسکیت، کوه پیمایی، جشنواره ها و اقدامات فرهنگی، میزبانی ها و مسابقات ورزشی، کارگاه های آموزشی و سمینارهای علمی در هر دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی مختلف با همکاری هیات های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، باشگاه های فرهنگی ورزشی، سازمان های مردم نهاد استان، بسیج ورزشکاران و دستگاه های اجرایی خواهیم داشت.

 وی بیان کرد: از این تعداد برنامه پیش بینی شده است، 53 برنامه توسط هیات های استانی، 572 برنامه توسط هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و 11 برنامه توسط بسیج ورزشکاران انجام شود.

 وی به افتتاح پنج پروژه عمرانی در دهه فجر، اشاره و عنوان کرد: استادیوم ورزشی رامهرمز، سالن چند منظوره رزمی مسجدسلیمان، سالن چند منظوره ورزشی کوی فرهنگیان اندیمشک، اداره ورزش و جوانان رامشیر و دیوارکشی و زمین چمن دهدز افتتاح می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که پیش بینی کرده بودیم که در کل 13 پروژه عمرانی استان نیز در این ایام توسط وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان افتتاح شوند، گفت: چندین پروژه عمرانی بزرگ ازجمله استخر سرپوشیده کارون، سالن چند منظوره بانوان معلول اهواز و سالن ورزشی 2000 نفری بقائی بهبهان به احتمال بسیار به دلیل این که هنوز مشکل انشعاب آب و برق آن ها حل نشده است، افتتاح نشوند و اگر بتوانیم این مشکل را در زمان باقی مانده حل کنیم، این پروژه ها با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان افتتاح خواهند شد. رویکرد ما این است که این پروژه ها تکمیل شده و بعد افتتاح شوند.وی گفت: دیدار جامعه ورزش و جوانان خوزستان با نماینده معزز ولی فقیه در استان و خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش و جوانان استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز از دیگر برنامه های ما به مناسبت دهه فجر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد