سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



استاندار خوزستان: تمامی شرکت ها و ادارات ملزم به اجرای دستورالعمل خرید تولید داخلی هستند

اهواز -ایرنا-استاندار خوزستان گفت: تمامی شرکت ها و ادارات درون استان برای کمک به ایجاد اشتغال و رونق چرخه تولید این استان ملزم به اجرای دستورالعمل خرید تولیدات داخلی هستند .

ˈعبدالحسن مقتداییˈ دوشنبه در جلسه خرید کالاهای داخل خوزستان که در محل استانداری خوزستان برگزار شد با اشاره به اینکه استفاده از تولیدات استانی هزینه ملی را کاهش می دهد افزود:استفاده از تولیدات استانی موجب کاهش هزینه بخش حمل و نقل،سوخت، انبارداری و سایر هزینه ها می شود.

وی بیان کرد: اگر به دنبال امنیت در خوزستان هستیم باید به فکر ایجاد اشتغال باشیم و یکی از راه های ایجاد اشتغال نیز حمایت از تولیدات استانی است.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه در ابتدای هر سال شرکت ها برای کارکنان خود خرید عمده انجام می دهند و باید به گونه ای عمل شود که تمامی این خریدها برای سال نو از تولید کنندگان داخل استان تهیه شود.

مقتدایی افزود: شرکت ها و دستگاه های اجرایی که از مصوبه خرید تولیدات داخل استان تمکین نمی کنند باید شناسایی و مشخص شوند.

وی ادامه داد: امسال با نظم دادن به خرید از تولیدات صنایع دستی خوزستان، در فرصت های مناسبی در بخش اشتغال صنایع دستی ایجاد و زمینه توسعه و تولید صنایع دستی این استان فراهم شد.

مقتدایی در خصوص اجرای پروژه های آبی گردشگری در خوزستان نیز گفت: با افتتاح هشت پروژه گردشگری در خوزستان با توجه به تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان، در سال آینده شاهد رونق بخش گردشگری نیز خواهیم بود.

وی از فرمانداران شهرستان های خوزستان خواست در اجرای پروژه ها و طرح های گردشگری تلاش بیشتری داشته باشند.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان نیز گفت: از جمله مصوبات جلسه گذشته استفاده از تولیدات درون استان،مصوبه اداره کل آموزش و پرورش در خصوص استفاده از البسه تولیدکنندگان داخلی و توزیع شیر تولید شده در خوزستان است که در خصوص توزیع شیر تولیدی استان در مدارس اقدامات خوبی انجام شده است.

ˈامید حاجتیˈ افزود:دربخش استفاده از البسه تولید کنندگان برای مدارس و نیز استفاده از رنگ های شاد در پوشاک مدارس،فرمانداران باید برنامه ریزی لازم را بر اساس سیاست شورای آموزش و پرورش خوزستان انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد