سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
رهاسازی 25 خودرو گرفتار در کولاک در تاراز خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از رهاسازی 25 خودرو گرفتار در کولاک در تاراز این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: رهاسازی 25 خودرو گرفتار در کولاک در تاراز خوزستان

علی خدادادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با آغاز بارش برف سنگین و کولاک در منطقه تاراز از توابع شهرستان اندیکا، عملیات امدادرسانی گروه‌های امداد و نجات هلال احمر آغاز شد.

وی افزود: در پی بارش سنگین برف و کولاک منجر به بسته شدن جاده و محور تاراز تا گردنه‌های چری در حوزه استان چهارمحال و بختیاری شد که جمعیت هلال‌احمر برای امدادرسانی به خودروهای گرفتار در این مرحله سه تیم امداد و نجات به منطقه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در پی این بارش شدید، جاده مسدود شده و تردد تنها برای خودروهای دارای زنجیر از این محور آزاد است.

خدادادی با اشاره به اینکه همکاران راهداری نیز مشغول بازگشایی مسیر هستند گفت: 12 نفر در قالب سه تیم امداد و نجات، یک خودروی نجات با تجهیزات سبک، یک دستگاه آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی در منطقه مستقر شده‌اند.

وی عنوان کرد: در این عملیات، 25 خودروی گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده و 120 نفر نیز در پایگاه امدادی کوهستان تاراز، اسکان اضطراری شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه همچنین 150 بسته غذایی، وسایل گرمایشی، موکت، پتو و اقلام مورد نیاز دیگر در اختیار این افراد قرار گرفت گفت: عملیات امداد و نجات در این محور همچنان ادامه دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931021000492#sthash.3df7rxrU.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد