سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


ارسال به دوستان
سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز:
قطعا به لیگ دسته 2 صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز گفت: قطعا به لیگ دسته دو صعود می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: قطعا به لیگ دسته 2 صعود می‌کنیم

احمد زنگنه‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز از انگیزه بالایی برای کسب پیروزی برخوردارند لذا با انجام بازی‌های تدارکاتی و برپایی اردوهای آمادگی، روحیه جنگندگی بازیکنان را بالا برده‌ایم.

وی افزود: همه تلاش و هدف ما صعود به لیگ دسته دوم کشور است و اگر مشکلات مالی به تیم ضربه نزند قطعا به لیگ دوم صعود می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز اضافه کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی فرهنگ، امسال صعود به لیگ دسته دوم است باید پاسخگوی تماشاگرهای بسیار این تیم  باشیم و مطمئنم با این روند رو به جلو می‌توانیم به لیگ دسته 2 صعود کنیم.

زنگنه‌نژاد در مورد تیم عنوان کرد: تیم فرهنگ، بازیکنان و مجموعه خوبی دارد و فصل گذشته نیز به عنوان نماینده استان خوزستان خوش درخشید.

وی ادامه داد: اگر کمی باتجربه‌تر بودیم و بازیکنان را به‌طور کامل در اختیار داشتیم، صعود می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز خاطرنشان کرد: فرسایشی شدن بازی‌ها، عدم عملی شدن وعده‌های مالی، قرعه بد مسابقات، چهار باخت متوالی، جدا شدن مربی بدنساز تیم در نیمه راه و ضعف داوری که بیشترین ضربه را از آن خوردیم از دیگر عوامل صعود نکردن تیم ما بوده است.

زنگنه‌نژاد، پیرامون آخرین وضعیت تیم فرهنگ رامهرمز گفت: تمرینات را از نیمه دوم مهرماه سال جاری آغاز کردیم و رفته رفته به آمادگی نسبی رسیده‌ در نخستین مرحله از آماده‌سازی تیم از بازیکنان زیادی تست گرفتیم.

وی بیان کرد: همچنین چند بازیکن جدید به تیم پارسال اضافه، که تقریبا 90 درصد از بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز افزود: علی چراغی از کارون خوزستان، بهنام بیگدلی از امیدهای راه آهن تهران، قادر رشیدی از شاهین رامهرمز، فرشید بهمنی که از بازیکنان آینده‌دار فوتبال رامهرمز است به‌ همراه چند بازیکن امید و جوانان در این فصل با پیراهن فرهنگ به میدان می‌روند.

زنگنه‌نژاد با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور از هشتم دیماه سال جاری تصریح کرد: امسال زمان مناسبی در اختیار تیم فرهنگ بود تا با آماده‌سازی مطلوب پا به این رقابت‌ها بگذارد و از اعتبار فوتبال رامهرمز و خوزستان  به عنوان استان فوتبال‌خیز دفاع کند.

وی از برگزاری دیدارهای تدارکاتی مطلوب در هفته‌های اخیر و با تیم‌های مطرح استان و کشور خبر داد و گفت: از زمان آغاز تمرینات تاکنون 16 دیدار تدارکاتی برگزار کرده که در روند رشد تیم تاثیرگذار بوده است.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز، درباره گروه‌بندی و قرعه‌کشی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته سوم عنوان کرد: به نظرم قرعه مناسبی داریم و اصلا برایمان مهم نیست که با چه تیم‌هایی هم‌گروه هستیم زیرا معتقدم با داشتن چنین بازیکنانی هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد باید فکر امتیاز را از سرش بیرون کند.

زنگنه‌نژاد با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده بین اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان خاطرنشان کرد: در مشکل به‌وجود آمده بین هیئت فوتبال و اداره ورزش شهرستان ورود نخواهم کرد چراکه زحمات آلبومراد بر هیچکس پوشیده نیست و وی برای بهبود و بهینه امکانات ورزشی شهر تلاش چشمگیری داشته‌اند.

وی عنوان کرد: خادمی‌زاده هم از بزرگان فوتبال این شهر بوده و در جایگاهی نیستم که در ارتباط با بودن یا نبودن وی نظر بدهم اما معتقدم اگر تعاملی صورت بگیرد خیلی از مشکلات فوتبال شهرستان حل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز عنوان کرد: امیدوارم مسئولان با در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر شاهد موفقیت نماینده استان در سطح کشور باشیم.

زنگنه‌نژاد گفت: به نمایندگی از مجموعه تیم فرهنگ، از حمایت‌های حسینی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، آلبومرادی سرپرست اداره ورزش وجوانان، خادمی‌زاده رئیس هیئت فوتبال و به‌ویژه بهمئی به‌عنوان نماینده شهرستان که با وجود همه مشکلات به مقوله ورزش اهمیت می‌دهند و چون همیشه از تیم حمایت می‌کند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ 72001/ق40

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930929000916#sthash.MXM8DiOn.dpuf




دبیر هیئت جودو خوزستان خبر داد
اعزام 4 جودوکار خوزستانی به اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان

دبیر هیئت جودو خوزستان از اعزام چهار جودوکار خوزستانی به اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعزام 4 جودوکار خوزستانی به اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان

سعید حسن‌نژادنیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: محمد رشتنونژاد، مختار خورنگ، طید طالبی و ناصر ناصری‌پور، چهار جودوکار خوزستانی هستند که فردا به اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان به تهران اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: محمد رشتنونژاد جودوکار خوزستانی به تورنمنت بین‌المللی تونس اعزام می‌شود.

دبیر هیئت جودو خوزستان افزود: اردوی تیم ملی جودو به مدت 20 روز در تهران و پس از آن به‌ منظور شرکت در تورنمنت بین‌المللی تونس به تونس اعزام خواهند شد.

حسن‌نژادنیسی گفت: از جمع چهار جودوکار خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی جودو در تهران فقط محمد رشتنونژاد در تورنمنت بین‌المللی تونس شرکت خواهد کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930929000822#sthash.S4McDguy.dpuf




ارسال به دوستان
تحلیلی بر هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال
شاهکار نفت در آبادان/ حرکت آهسته و پیوسته پترو

در هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال کشور، نمایندگان استان خوزستان با کسب پیروزی جایگاه خود را رده‌های سوم و چهارم تثبیت کردند و تیم صنایع همچنان قعرنشین مطلق مسابقات است.

خبرگزاری فارس: شاهکار نفت در آبادان/ حرکت آهسته و پیوسته پترو

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال کشور برگزار شد و تیم‌های خوزستانی پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام موفق شدند میهمانان خود را شکست دهند و صنایع باز هم به فروغی دست نیافت و در قعر جدول باقی ماند.

در این دیدار‌ها، ابتدا در ماهشهر و در سالن اندیشه، مدافع عنوان رقابت‌ها رو در روی تیم ثامن مشهد قرار گرفت و موفق شد این تیم را با حساب 77 بر 49 از پیش‌روی بردارد.

پترو در این دیدار از انسجام خوبی برخوردار بود و با توپ‌گیری‌های به موقع و سرعت دادن به بازی در اکثر این دقایق موفق نشان داد و در هر چهار کوار‌تر برنده از میدان خارج شد.

نکته قابل توجه در این دیدار حضور خوب بازیکنان بندر امام در زیر سبد بود که امتیازهای زیادی را برای این تیم به ارمغان آورد.

در کل نکته‌ای را که می‌توان از وضعیت تیم پتروشیمی بندرامام برداشت کرد این است که این تیم، توان تیمی خود را برای لیگ حرفه‌ای نگه داشته و مقام سومی این تیم در لیگ ملی چندان بر حال این تیم تاثیری ندارد و مدیران و کادر فنی این تیم در این دوره از مسابقات به دنبال تدارک تیمی خود هستند.

اما در تهران و خانه بسکتبال، صنایع پتروشیمی ماهشهر به مصاف مهرام رفت و قابل پیش‌بینی بود که این تیم باز هم دست خالی میدان را ترک کند.

دوندگی بازیکن صنایع پتروشیمی قابل تحسین بود و آنان در این دیدار بار‌ها جسورانه زیر سبد مهرام حاضر شدند و موفق شدند بیش از 50 امتیاز از این تیم بگیرند.

بحث‌های فنی در خصوص تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر بسیار است اما، نکته حائز اهمیت در این تیم نبود یک بازیکن پست پنج تمام عیار در این مجموعه شاید عامل اکثر ناکامی‌های این تیم در طول این آوردگاه بوده است که مسئولان و کارد فنی این تیم باید در این خصوص چاره‌ای بیندیشند.

اما پدیده لیگ بسکتبال کشور، بدون‌شک پالایش نفت آبادان است که با حضور پر سر و صدای خود توجه همگان را به خود جلب کرده و باعث شده، جامعه بسکتبال کشور سخت به دنبال نتایج این تیم باشند.

پالایش نفت در حالی در چارچوب هفته یازدهم در خانه به مصاف پمینا رفت که رقابت سخت این دو تیم در جدول پیش از این بازی همچنان پا برجا بود و دو تیم برای سبقت از همدیگر پای به میدان گذاشتند.

نفتی‌ها در این دیدار گر چه خوب بازی را آغاز کردند اما سرعت دادن به بازی توسط نماینده اصفهان باعث شد تا این تیم در یک بازی پیش‌بینی نشده در سه کوار‌تر میزبان خود را پشت سر بگذارد.

اما تفکر هماد سامری اجازه پیش روی به پمینا را در کوار‌تر پایانی ندارد و تغییر سیستمی که در تیم آبادان ایجاد شد باعت شد تا کوار‌تر آخر آبستن حوادث دیگری شود.

پمینا که در طول این بازی‌ گاه 27 امتیاز از میزبان خود پیش افتاد، در پایان با هشت امتیاز اختلاف از نفت آبادان شکست خورد، این بازی نشان داد که برتری فنی و عددی در یک تیم ملاک نیست و این برتری بدنی نفت آبادان بود که در پایان امتیاز برد را به همراه داشت.

پالایش نفت در کوار‌تر پایانی تمام برتری‌های خود را به حریف خود دیکته کرد و آمارهای جالبی را به لحاظ فنی، امتیازگیری و بدنی بر جای گذاشت و موفق شد یک برد شیرین و دور از انتظار را برای شهر آبادان به ارمغان آورد و بدین ترتیب یکی از نتایج نادر بسکتبال ایران رقم خورد و تیمی که در کوار‌تر سوم با 27 امتیاز عقب افتاد، موفق شد در وقت چهارم بازی، با هشت امتیاز اختلاف از حریف خود سبقت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال کشور، پالایش نفت آبادان موفق شد 86 بر 78 بر میهمان خود پمینا اصفهان چیره شود، پتروشیمی بندرامام 77 بر 49 ثامن مشهد را شکست داد و صنایع پتروشیمی ماهشهر در تهران 95 بر 52 از میزبان قدرتمند خود شکست خورد.

در ادامه این رقابت‌ها، پنجشنبه چهارم دی ماه جاری در قزوین نفت آبادان میهمان هفت الماس است و تیم‌های پتروشیمی بندر امام و صنایع پتروشیمی ماهشهر دربی بسکتبالی کشور را در ماهشهر برگزار خواهند کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930929000688#sthash.UvxwOo55.dpuf





ارسال به دوستان
دبیر هیئت فوتبال هفتکل:
پیشرفت فوتبال هفتکل نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اصولی است

دبیر هیئت فوتبال هفتکل گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی زمینه پیشرفت فوتبال شهرستان را فراهم کنیم.

خبرگزاری فارس: پیشرفت فوتبال هفتکل نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اصولی است

ساسان احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، توسعه فوتبال در رده‌های سنی پایه، ارتقای سطح دانش مربیان و داوران، برگزاری مسابقات، توسعه باشگاه‌ها و ایجاد مدرسه فوتبال در هفتکل را مهمترین اهداف این هیئت برشمرد.

وی ادامه داد: با دعوت پای خسته رئیس هیئت فوتبال شهرستان حدود چهار ماه است آغاز به‌کار کرده‌ که در این مدت کوتاه در نخستین اقدام دسته‌های ورزشی شهرستان هفتکل را از طریق استان به باشگاه تبدیل کردیم.

دبیر هیئت فوتبال هفتکل عنوان کرد: هیئت فوتبال در حال طراحی و برنامه‌ریزی‌ است تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم فوتبال هفتکل را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم در همین زمینه با رایزنی‌های صورت گرفته از عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی دعوت کردیم.

احمدپور خاطر نشان کرد: ویسی در جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان شهرستان در دو بخش با حضار به بحث و تبادل اطلاعات پرداخت و مسائل روحی روانی بازیکنان و وظایف مربیان را شرح داد و قول همکاری بیشتر در آینده به ما داد.

وی اضافه کرد: آنچه در موفقیت فوتبال هفتکل در رده‌های مختلف تاثیرگذار خواهد بود توجه جدی مسئولان این شهرستان به مقوله ورزش به ویژه در رشته فوتبال است.

دبیر هیئت فوتبال هفتکل بیان کرد: مسابقات آموزشگاه‌های شهرستان را به همت مسئول تربیت‌بدنی آموزشگاه‌ها و اسمی‌پور سرپرست اداره ورزش و جوانان برگزار کردیم و در ادامه یک تورنمنت چهارجانبه فوتبال مدارس با حضور شاهین رامهرمز ـ استقلال ایذه و دو تیم از هفتکل برگزار شد.

وی افزود: مسابقات باشگاه‌های شهرستان هفتکل با حضور 6 تیم استقلال، آلیش، پاسارگاد، پولاد، شاهین و سپاهان در حال برگزاری‌ است که این بازی‌ها با صدرنشینی استقلال، هفته چهارم خود را پشت سر گذاشته است.

احمدپور، هدف از تشکیل تیم فوتسال بانوان در هفتکل را استفاده از توانمندی‌ها بانوان شهرستان بیان کرد و گفت: سمیرا اصلانی سرپرست کمیته فوتسال را تقبل کردند و در نخستین گام برای سرمربیگری تیم از الوانی مربی خوب خوزستانی دعوت کردیم که هم‌اکنون این تیم روزهای زوج در سالن ولایت به تمرین مشغول هستند.

وی همچنین عنوان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه فوتبال وجود دارد که باید با ایجاد امکانات مناسب زمینه بروز این استعدادها را فراهم کرد تا بتوانیم با کمک همه دوستان در راستای پویایی و شکوفایی ورزش هفتکل قدم برداریم.

دبیر هیئت فوتبال هفتکل در پایان از زحمات نماینده مجلس، فرماندار، سرپرست اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان و همه افرادی که در زمینه رشد و تعالی فوتبال هفتکل تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930929000782#sthash.1sE5JLzM.dpuf



برای نخستین‌بار در خرمشهر صورت می‌گیرد
برگزاری «مسابقات فوتبال رومیز جام شهدای شهرداری» در خرمشهر

«مسابقات فوتبال رومیز جام شهدای شهرداری» برای نخستین‌بار در خرمشهر برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری «مسابقات فوتبال رومیز جام شهدای شهرداری» در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، صبح امروز مسابقات فوتبال رومیزی جام شهدای شهرداری خرمشهر که برای نخستین‌بار در این شهر برگزار شده بود به کار خود پایان داد.

این مسابقات به ابتکار کمیته فوتبال رومیز خرمشهر و همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری خرمشهر در سطح اداره‌ها و به مدت دو روز در سالن ورزشی کارگران این شهر برگزار شد.

20 تن از بازیکنان و کارکنان اداره‌های شهرداری، سازمان آب، اداره کار و امور اجتماعی و ورزش و جوانان خرمشهر در این دور از مسابقات فوتبال رومیز شرکت داشتند.

عباس کویتی‌پور حائز مقام نخست این دور از مسابقات شد و میثم رضایی و قاسم فهدی‌تبار به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930929000098#sthash.NEmCxkEI.dpuf





ارسال به دوستان
به‌ منظور تقویت کاراته بانوان صورت گرفت
برگزاری «مسابقات کاراته کنترلی بانوان» در خرمشهر

«مسابقات کاراته کنترلی بانوان» با شرکت 130 بانوی کاراته‌کار خوزستانی به میزبانی خرمشهر برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری «مسابقات کاراته کنترلی بانوان» در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، صبح امروز مسابقات کاراته کنترلی بانوان با شرکت 130 نفر از پنج شهرستان به میزبانی خرمشهر برگزار شد.

این دور از مسابقات یک روزه، و با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های شوش، ماهشهر، آبادان، اهواز و خرمشهر در سالن ورزشی اداره جهاد کشاورزی خرمشهر برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی نونهالان، کودکان،نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در سبک‌های مختلف کاراته کنترلی به رزم پرداختند.

این دور از مسابقات کاراته بانوان با همکاری دفتر نماینده خرمشهر، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و جهاد کشاورزی خرمشهر برگزار شد و فرماندار این شهر، رئیس جهاد کشاورزی و رئیس هیئت کاراته خرمشهر در مراسم اهدای احکام حضور داشتند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930929000092#sthash.fu7GzOWQ.dpuf





ارسال به دوستان
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
بسکتبال آبادان احساس بزرگی می‌کند

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: بسکتبال آبادان احساس بزرگی می‌کند و در مقابل هر تیمی برای برد به میدان خواهیم رفت.

خبرگزاری فارس: بسکتبال آبادان احساس بزرگی می‌کند

هماد سامری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تیم پمینا فوق العاده تیم خوب و منظمی بود و دارای بازیکنان بسیار با تجربه‌ای است.

وی ادامه داد: در سه کوار‌تر اول بازی ما شبهه‌ای از تیم آبادان بودیم و نه خود تیم پالایش نفت، در کوار‌تر پایانی با تغییر سیستمی که انجام شد موفق شدیم نتیجه را به طرز معجزه واری تغییر دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان تصریح کرد: تغییراتی که در چینش تیم داده شد جواب داد و توانستیم بازی را به سود خود به پایان ببریم.

سامری تاکید کرد: در خصوص بازی امروز فقط می‌توانم تبریک بگویم به مردم آبادان چرا که این برد شیرین‌ترین برد ما در این فصل بود که به سختی حاصل شد و این پیروزی بزرگ را به هواداران خوب آبادانی تقدیم می‌کنم.

وی در خصوص بازی هفته آینده این تیم در قزوین و با تیم هفت الماس این شهر یادآور شد: تیم قزوین تیم منسجمی نشان داده و در خانه به کمتر تیمی باج می‌دهد و حتی تیم صدرنشین دانشگاه آزاد را مغلوب کرده، در کل بازی سختی را در پیش روی داریم، اما تیم ما نیز احساس بزرگی می‌کند و امیدوارم که بتوانیم بر این تیم نیز غلبه کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: در قزوین بازی بسیار سختی را در پیش روی داریم و به مراتب مسابقه سخت‌تر از مصاف امروز خود را در هفته آینده با تیم فولاد هفت الماس در مقابل خود می‌بینیم ولی ما نیز برای برد به میدان خواهیم رفت و حریف کوچکی برای رقیب خود نخواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چارچوب هفته یازدهم لیگ ملی بسکتبال کشور، در حالی که در دقایقی از بازی با 27 امتیاز اختلاف از می‌ه‌مان خود عقب افتاد، در کوار‌تر پایانی در یک بازی طوفانی موفق شد ضمن جبران امتیازات عقب افتاده با 8 امتیاز اختلاف و با نتیجه 78 بر 86 میهمان خود پمینای اصفهان را با شکست بدرقه کند.

گفتنی است، سرمربی تیم پمینای اصفهان پس از شکست ناباورانه تیمش در مقابل شاگردان هماد سامری، از گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس امتناع کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930927001095#sthash.9lnusn57.dpuf




ورزشکاران خوزستانی در دهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ‌روی‌ میز جام فجر، در هر دو بخش آقایان و بانوان به عناوین مختلفی دست پیدا کردند.

 

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات 25 تا 28 آذرماه با حضور 20 تیم خارجی و 15 تیم داخلی در رده‌های سنی نوجوان و جوانان به میزبانی قزوین برگزار شد.

 

وی بیان‌کرد: سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی از خوزستان در قالب تیم‌ملی الف جوانان در بخش تیمی به قهرمانی رسیدند. در بخش انفرادی نیز امیری‌نیا و باشت‌باوی به ترتیب اول و دوم شدند. در بخش دوبل هم امیری‌نیا و باشت‌باوی در جایگاه نخست قرار گرفتند.

 

دبیر هیات تنیس ‌روی ‌میز خوزستان گفت: در بخش تیمی بانوان نیز زهرا علوی از خوزستان همراه با تیم‌ملی جوانان الف قهرمان شد و بهاره بابادی‌وند از خوزستان همراه با تیم‌ملی جوانان ب، به نایب‌قهرمانی رسید. علوی در بخش انفرادی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. در بخش دوبل هم علوی و بابادی‌وند اول شدند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: عملکرد تنیسورهای خوزستانی در هر دو بخش آقایان و بانوان  این دوره از مسابقات بسیار خوب و رضایت‌بخش بود.




ملی‌حفاری هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر تیراندازی کشور را با شکست آغاز کرد.

 

سپیدار بختیاری، مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این هفته از مسابقات، 27 آذرماه در تهران برگزار شد و ما با تیم پاس قوامین بازی داشتیم.

 

وی افزود: در این مسابقه شرایط خاصی برای ما به وجود آمد و باتوجه به این‌که نتوانستیم برای اعزام بازیکنان‌مان به تهران  بلیت تهیه کنیم، تیم‌مان کامل اعزام نشد و به جای هشت نفر با چهار بازیکن در این هفته به مصاف پاس قوامین رفتیم.

 

مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری گفت: این شرایط موجب شد که در بازی‌ای که می‌توانستیم به پیروزی برسیم، شکست بخوریم، ولی همین حضورمان باعث شد که امتیاز منفی نگیریم. به هرحال باید خود را برای هفته بعدی مسابقات که دو هفته دیگر است، آماده کنیم.

 

وی بیان‌کرد: در هفته دوم مسابقات دور برگشت با تیم‌های اردبیل و علوم انتظامی بازی داریم و تلاش می‌کنیم که نتیجه دیدار مقابل پاس قوامین را جبران کنیم.


خبرنگار: 17028



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد