سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر



فرمانده نیروی انتظامی ماهشهر در گفت‌و‌گو با تسنیم:

سارقان کابل‌های برق ماهشهر دستگیر شدند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیرو انتظامی شهرستان ماهشهر از دستگیری سارقان و کیف قاپان حرفه‌ای در شهرستان ماهشهر خبر داد.

جلیل زبیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ماهشهر، اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق در چند منطقه مسکونی ماهشهر این امر به صورت تخصصی در دستور کار ماموران فرماندهی نیرو انتظامی ماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر با اقدامات ویژه و اطلاعاتی گسترده به همراه بهره گیری از مشارکت‌های اجتماعی و کسب اخبار از معتمدین محلی سرنخ‌هایی از فعالیت 2 سارق حرفه‌ای در این زمینه به دست آمد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی سارقان و هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات هر دو سارق را در محل مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی گفت: این 2 سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های صورت گرفته به 16 فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهر ماهشهر اعتراف کردند.

زبیدی با اشاره به دستگیری کیف قاپان این شهرستان تشریح کرد: در پی وقوع یک فقره کیف قاپی در شهر ماهشهر و مراجعه مال باخته به پلیس آگاهی سبب شد تا ماموران آگاهی اقدامات ویژه‌ای در این راستا انجام دهند و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به اظهارات شخص مال باخته درباره چگونگی سرقت و مشخصات ظاهری سارقان، با تحقیقات سارقان و اقدامات کار‌شناسی و اطلاعاتی موفق به دستگیری 2 سارق کیف قاپ حرفه‌ای شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهشهر خاطرنشان کرد: این 2 سارق پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی پلیس به بیش از 10 فقره کیف قاپی از جمله سرقت کیف مال باخته مذکور اعتراف کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد