سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

معرفی خودرو های کلاسیک و مدرن


نمایـشگاه جهانی دیتـرویت و مدل‌های جدیـد


 

مرسدس بنز در میان بزرگان خودروساز جهان در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت، از مدل C-class های خود رونمایی کرده است. این مدل مرسدس که اکنون در آمریکا عرضه شده، در آینده مشخص خواهد کرد که آیا این شرکت می‌تواند با فروش آن در آمریکا همچنان پرفروش‌ترین شرکت خودروسازی در بازار آمریکا باشد یا جایش را به شرکتی دیگر خواهد سپرد.




کراس اوور آئودی با طراحی جدید

شرکت خودروسازی آئودی در بازار آمریکا وضعیتی بهتر از گذشته یافته است. امسال در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت مدل کراس اوور آئودی با طراحی جدید عرضه شده است. نوعی مدل ورزشی آئودی که برای هر خیابان و جاده‌ای مناسب است.




سری M4 کوپه ب ام و

شرکت خودروسازی "ب ام و" آلمان، در نمایشگاه جهانی دیترویت از سه‌ خودروی جدید خود رونمایی کرده است: ب ام و سری M4 کوپه (تصویر)، M3 لیموزین و ۲ کوپه. این شرکت همچنین بعضی خودروهای برقی خود را نیز چون مدل های i3 و i8 در این نمایشگاه عرضه کرده است.




جلوه‌ای جدید در خودروهای مینی

شرکت مینی وابسته به شرکت خودروسازی "ب ‌ام ‌و" آلمان در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت، با جلوه‌ای جدید شرکت دارد. طراحی این خودرو با دقت تمام تکامل یافته و موتور آن به کلی تغییر کرده است. این خودرو را می‌توان از بهار سال جاری میلادی در آمریکا تهیه کرد. مهم‌ترین سوال اما این است که آیا آمریکایی‌ها حاضر خواهند شد سوار چنین خودروی کوچکی شوند.




پورشه ۹۹۱ تارگا برای فتح بازار خودرو در آمریکا

آمریکایی‌ها علاقه شدیدی به خودروهای پورشه دارند. آمریکا مهم‌ترین بازار فروش خودروهای پورشه شده است. نسل جدید تارگا برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۴ دیترویت در معرض دید عموم قرار گرفته است. پورشه ۹۹۱ تارگا بدنه‌ای خاص دارد و شیشه عقب‌اش ثابت است. نسل اولیه پورشه تارگا در سال ۱۹۶۵ روانه بازار شده بود.




فولکس واگن بیتل دیون

گرچه شرکت‌های وابسته به فولکس واگن (پورشه و آئودی) بازاری پررونق در آمریکا برای خود بوجود آورده‌اند، ولی وضعیت این شرکت خودروسازی در شمال آمریکا چندان درخشان نیست. فولکس واگن در سال گذشته میلادی جایگاه‌اش را در آمریکا از دست داد و در جدول فروش خودرو در رتبه‌های پائین‌تر قرار گرفت. فولکس واگن در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت از مدل تفریحی بیتل دیون خود رونمایی کرده است.




ولوو مدل XC کوپه را عرضه کرده است

شرکت خودرو سازی سوئدی ولوو چندی‌ست زیر نظر شرکت خودروسازی "گیلی" چین قرار گرفته است. شرکت گیلی گرچه مسئول رسیدگی به امور مالی ولوو است، اما مسئولان شرکت را در اجرای برنامه‌های خود آزاد گذاشته. ولوو در نمایشگاه دیترویت آمریکا، که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی اتومبیل در دنیاست، مدل XC کوپه را رونمایی کرده است. XC کوپه نشانی از طراحی‌های آینده این شرکت خودروسازی را در خود دارد.




شورولت کاملا ورزشی با ۶۲۰ اسب بخار

شورلت مدل Corvette Z6 خود را در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی کرد. شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا اطمینان داده که Corvette Z6 قوی‌ترین نسل اتوموبیل‌های ورزشی این شرکت خواهد بود. موتور این خودرو ۶۲۰ اسب بخار است. قدرت مدل قدیمی‌تر این خود رو تنها ۵۱۲ اسب بخار بود.




فورد موستانگ چهارسیلندری

علاقمندان فورد موستانگ، قبل از آغاز کار نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت آمریکا، نگران شایعاتی بودند که گفته می‌شد موستانگ چهارسیلندر، به جای موستانگ‌های قدیمی ‌شش‌سیلندر به بازار خواهد آمد. اکنون مشخص شده که مدل جدید با موتور مقرون به صرفه EcoBoost تنها چهارسیلندر دارد. فورد موستانگ چهار سیلندر ۳۰۹ اسب بخار قدرت دارد.




مدل جدید RC-F لکسوس در نمایشگاه دیترویت

شرکت لکسوس، شاخه لوکس‌ساز خودروساز ژاپنی تویوتا، مدل جدید RC-F خود را راهی نمایشگاه بین‌المللی خودرو در دیترویت آمریکا کرده است. از این مدل در ماه نوامبر سال گذشته میلادی در توکیو رونمایی شده بود. مدل جدید RC-F شرکت لکسوس دو دره، کوپه و قدرت آن ۴۵۰ اسب بخار است و موتوری پنج لیتری دارد.



در ادامه ایمیل تصاویر دیگری از فضای کنونی نمایشگاه جهانی دیترویت و نیز خودروهای رونمایی شده
در نمایشگاه  را می بینید که امید است قابل توجه شما دوستان عزیز واقع شود ...























































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد