سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



معاون دادستان اهواز خبر داد
کشف 9 کیلو مواد روان‌گردان در محور اهواز ـ اندیمشک

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز از کشف 9 کیلو و 500 گرم مواد روان‌گردان و 2 هزار و 314 بطری مشروبات الکلی در محور اهواز ـ اندیمشک خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 9 کیلو مواد روان‌گردان در محور اهواز ـ اندیمشک

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، صادقی گندمانی اظهار داشت: به دنبال وصول خبری از سوی رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی استان مبنی بر ورود یک محموله قاچاق مشروبات الکلی، حکم قضایی برای شناسایی و دستگیری متهمان و کشف محموله وارداتی صادر شد.

وی ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی پلیس، رابطین دریافت این محموله شناسایی شدند و مشخص شد مشروبات با تریلرهای عراقی وارد شده که پس از گذر از پلیس راه اهواز به جاسازها هدایت می‌شوند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز افزود: نیروهای پلیس، خودروهای قاچاقچیان که دو دستگاه تریلر و یک دستگاه بنز خاور بود را به صورت تیم‌های جداگانه مورد تعقیب قرار دادند که پس از توقف یکی از خودروها در محل مرغداری واقع در روستای قلعه، خودرو و مرغداری مورد بازرسی قرار گرفت.

صادقی گندمانی گفت: در بازرسی از خودروی بنز خاور مقدار 2 هزار و 67 بطری مشروبات الکلی و از محل مرغداری نیز یک قبضه اسلحه شکاری و یک دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و ضبط شد و راننده خودرو به هویت م.پ و فردی به هویت ق.م که در مرغداری حضور داشت، دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای امور جنایی و انقلاب اهواز اضافه کرد: دو تریلر دیگر نیز در نزدیکی پلیس راه اهواز ـ اندیمشک متوقف شدند که پس از بازدید از آنها مقدار 247 بطری مشروبات الکلی از هر دو خودرو کشف و ضبط و رانندگان آنها به هویت الف. ن و الف. ح.ج دستگیر شدند.

وی در پایان عنوان کرد: متهمان همگی با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شدند و تلاش برای دستگیری واردکنندگان اصلی این محموله و سایر مرتبطین با پرونده ادامه دارد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930916000979#sthash.TJAKBFKk.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد