سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



اتومبیلران خوزستاتی در سومین مرحله مسابقات قهرمانی ریس کشور در کلاس های 206 اختصاصی و bmw به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفت.

 ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان‏- اظهار کرد: این دوره از مسابقات روز جمعه (هفتم آذرماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

 وی با بیان این که 50 اتومبیلران در این مسابقات شرکت داشتند، گفت: ورزشکاران استان های خوزستان، تهران، البرز، خراسان رضوی، کرمان، گیلان، مازندران، اصفهان و قم در کلاس های پراید 1400، 1600 سی سی، 206 اختصاصی و bmw با یکدیگر رقابت کردند.

 رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات علی ضمیری از خوزستان در کلاس 206 اختصاصی پس از اتومبیلرانی از تهران، نایب قهرمان شد. ضمیری در کلاس bmw نیز که برای اولین بار بود که برگزار می شد در جایگاه سوم قرار گرفت.

 وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اتومبیلران‌های خوزستانی در این رقابت ها، گفت: ورزشکاران استان نسبت به دور قبلی این مسابقات عملکرد بهتری داشتند و از آمادگی خوبی نیز برخوردار بودند. دو اتومبیلران استان هم برای اولین بار بود که در این مسابقات شرکت می کردند که از آن ها انتظار مدال نداشتیم و هدف کسب تجربه بود.



در پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور تیم های پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی مارون و مناطق نفت خیز جنوب به ترتیب جایگاه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان‏، این مرحله از مسابقات ششم و هفتم آذرماه در تهران برگزار شد.

 در پایان این مرحله پس از قهرمانی مس کرمان که از یک تنیسور چینی نیز بهره می برد، پتروشیمی بندرامام نایب قهرمان شد، پتروشیمی مارون در جایگاه سوم قرار گرفت و مناطق نفت خیز جنوب در مکان چهارم ایستاد.

 تیم های پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی مارون، مناطق نفت خیز جنوب، مس کرمان، آینده سازان و هیات قزوین، شش تیم شرکت کننده در دور رفت این رقابت ها بودند.

 لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور به صورت دو مرحله رفت و برگشت برگزار می شود و قرار است مرحله برگشت آن، سی ام بهمن و یکم اسفندماه در تهران برگزار شود.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد