سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزار آب و هوای خوزستان

 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان از افت محسوس دما در سطح استان از روز شنبه هفته آینده خبر داد.

علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: همان‌طور که از قبل پیش‌بینی شده بود، سامانه بارشی موجب بارش‌های گسترده در تمام نقاط استان شد. بررسی وضعیت نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با عبور خط ناپایدار در لایه میانی جو ظرف امروز و حداقل تا سه روز آینده بارندگی قابل توجهی در استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: به علت تقویت سامانه پرفشار در سطح زمین از روز شنبه شاهد افت محسوس دما در استان خواهیم بود که بر همین اساس در 24 ساعت آینده، آسمان استان تا قسمتی ابری گاهی تمام ابری و در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده، مه، یا مه رقیق صبحگاهی و در برخی ساعات توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان گفت در 24 ساعت گذشته آبادان با 24 و دهدز با 3 درجه سانتی‌گیراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند. دمای امروز هوای اهواز نیز حداکثر به 21 درجه سانتیگراد و حداقل فردا صبح به 12 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

غلام‌پور اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته میزان بارندگی در شهرهای اهواز 20.5 میلیمتر، امیدیه 36 ، ایذه 74.1 ، بهبهان 59.7 ، دهدز 42.3 ، آغاجاری 42 ، رامهرمز 31.4 ، هندیجان 25.7 ، و ماهشهر 17.9 میلیمتر گزارش شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد