سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک تحلیل ورزشی



در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور روی داد
ناکامی خوزستانی‌ها و شادکامی صدرنشینان

در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم‌های خوزستانی با توقف در مقابل حریفان خود فرصت را به مدعیان دادند تا به صدر جدول مسابقات نزدیک شوند.

خبرگزاری فارس: ناکامی خوزستانی‌ها و شادکامی صدرنشینان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سه تیم خوزستانی به میدان رفتند که حاصل آن دو تساوی و یک شکست برای نمایندگان استان بود.

در همین چارچوب تیم صنعت نفت نوین آبادان با امیدهای فراوان در خانه به دیدار تیم پارس جنوبی جم رفت و در پایان با حساب دو بر یک مغلوب این تیم شد.

نفتی‌ها اگرچه در ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتادند، اما رفته رفته بوشهری‌ها نبض کار را در دست گرفته و موفق شدند در دقیقه 33 و 87 بازی توپ را به سود خود وارد دروازه میزبان کنند.

با این برد پارس جم به صدر جدول صعود کرد و پیام مشهد با توجه به تساوی که در زاهدان به دست آورد به رده دوم سقوط کرد و نفت آبادان در جایگاه سوم باقی ماند.

اما تیم فوتبال ملی حفاری اهواز نیز که در گروه دوم به همراه نفت نوین در این رقابت‌ها حضور دارد در مشهد به مصاف نسل ابومسلم رفت که این دیدار در پایان با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت تا اهوازی‌ها همچنان خود را در انتهای جدول مشاهده کنند.

تیم فوتبال نفت امیدیه دیگر تیم خوزستانی حاضر در این مسابقات نیز در بندر گز به مصاف تیم کارگر این شهر رفت.

این تیم که در گروه سوم این رقابت‌ها حضور دارد؛ در حالی به مصاف تیم کارگر بنه‌گز رفت که این دو تیم پشت سر هم در رده‌های پنجم و ششم این گروه قرار گرفته‌اند و همین نزدیکی باعث شد قدرت دو تیم بر یکدیگر چربش نداشته باشد؛ این دیدار نیز به تساوی یک بر یک کشیده شد و نفتی‌ها با یک امتیاز کسب شده به خانه بازگشتند.

تیم‌های کارون اهواز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها هستند که در گروه اول و چهارم حضور دارند.

تیم کارون اهواز طبق برنامه فدراسیون در این هفته به میدان نرفت و شهرداری دزفول نیز در این هفته از مسابقات با قرعه استراحت برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته هشتم این رقابت‌ها نیز پنجشنبه هفته آینده پیگیری می‌شود و همه تیم‌های خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت که طی آن صنعت نفت نوین آبادان در مشهد مصاف سختی را با تیم رده دومی پیام خواهد داشت، کارون در خرم‌آباد به مصاف خیبر این شهر می‌رود، نفت امیدیه به ارومیه سفر می‌کند تا در برابر شهرداری این شهر صف‌آرایی کند، شهرداری دزفول میهمان شهرداری زنجان است و ملی حفاری اهواز در ورزشگاه خانگی خود از شاهین کیش پذیرایی خواهد کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930901000021#sthash.kgJFdhLg.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد