سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



رقابت‌های قهرمانی بوکس خوزستان برگزار می‌شود.

 

بهمن کاظمی، رییس هیات بوکس استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات از 30 مهرماه به مدت سه روز در شوش برگزار می شود.

 

وی گفت: 20 شهرستان فعال در این رشته داریم و احتمالا بوکسورهای تمام این شهرستان ها در این رقابت ها شرکت می کنند.

رییس هیات بوکس خوزستان بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات وارد اردوی سه یا چهار هفته ای استان خواهند شد و پس از آن به مسابقات قهرمانی کشور که 28 آبان ماه در بروجرد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 وی عنوان کرد: وضعیت‌مان در رده سنی بزرگسالان خوب است و قهرمانان خوبی داریم و انتظار داریم که در این مسابقات بتوانیم روی یکی از سکوهای اول تا سوم قرار بگیریم.




سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری می‌گوید هدف‌شان در هفته دوم لیگ برتر کشور کم‌کردن فاصله‌ با تیم صدرنشین ذوب‌آهن است.

 

فراز رامهرمزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تیم مان هفت هشت روزی است که در اردو به سر می برد. تمرینات خوبی داشته ایم و تیم در وضعیت خوبی است.

 

وی بیان کرد: هفته دوم مسابقات لیگ برتر یکم و دوم آبان ماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود و ان‌شاالله که بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم. در حال حاضر در اردویی که داریم، ملی‌پوشان‌مان را به دلیل این که در اردوی مسابقات جهانی هستند، در اختیار نداریم.

 

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری گفت: بازیکنان‌مان رکوردهایی را که تاکنون در تمرینات به ثبت رسانده‌اند، خوب بوده است و وضعیت خوبی دارند. آن ها به حداکثر توانایی شان رسیده اند و امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم و تلاش ما این است که بتوانیم این هفته فاصله امتیازی مان را با تیم ذوب آهن که در صدر جدول است، کم کنیم.

 

وی درباره حضور نواب نصیرشلال در این تیم، خاطر نشان کرد: طی صحبتی که با او داشتم، گفت که دیگر وزنه‌برداری را کنار گذاشته است و با توجه به این موضوع، خود به خود از تیم ما هم کنار رفت.

 

رامهرمزی در ادامه بیان کرد: در هفته اول لیگ، مسابقات به خوبی برگزار شد و مشکل خاصی وجود نداشت. سطح کیفی نیز خوب بود و رکورد وزنه‌برداران هم که سال به سال بالاتر می رود. در هفته اول مسابقات هم رکوردهای خوبی به ثبت رسید و مطمئنا این هفته هم به همین صورت خواهد بود.





مسابقات خانوادگی تنیس‌روی‌میز خوزستان در هر دو بخش بانوان و آقایان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برگزار خواهد شد.

 

زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: مسابقات آقایان پنجشنبه و رقابت‌های بانوان جمعه در اهواز برگزار خواهد شد که خانواده‌ها می‌توانند به صورت تیمی در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی درباره هدف از برگزاری مسابقات خانوادگی تنیس روی میز، گفت: این مسابقات در سراسر کشور با حضور خانواده‌هایی که تنیس روی میز بازی می‌کنند، انجام می‌شود و هدف از برگزاری آن، ایجاد شادی و نشاط در بین آن‌ها و روی آوردن به ورزش تنیس روی میز است.



یک ورزشکار خوزستانی در مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان کشور حضور پیدا می‌کند.

 

محمد‌علی چابک، سرپرست هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات از سی‌ام مهرماه تا سوم آبان‌‌ماه در بخش تایم‌تریل انفرادی و استقامت به میزبانی تهران برگزار می‌شود که صمد برهانی نماینده خوزستان در این مسابقات است.

 

وی‌ بیان کرد: این دوچرخه‌سوار دارنده یک مدال طلا و یک نشان نقره در دوره گذشته مسابقات است و برای حضور در این رقابت‌ها آمادگی کامل دارد و شانس کسب مدال طلا می‌باشد. امیدوارم بتواند مانند گذشته به مدال‌آوری خود ادامه دهد.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد