سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد
تغییر تمام شماره مشترکان تلفن‌های ثابت خوزستان از 30 مهرماه

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان از اجرای طرح هم‌کدسازی، حذف کد تلفن‌های ثابت و تغییر تمام شماره‌های مشترکان در سراسر استان از 30 مهرماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: تغییر تمام شماره مشترکان تلفن‌های ثابت خوزستان از 30 مهرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالکریم آرمات عصر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان خوزستان در نشست با خبرنگاران این حوزه با تقدیر از عملکرد این رسانه در پوشش اخبار حوزه ارتباطات و فن‌آوری اظهار کرد: خبر به نوعی با حوزه ارتباطات گره خورده است و مکمل یکدیگر هستند.

وی با بیان اینکه امروز واقفیم که عرصه ارتباطات در دنیای امروز بسیار گسترده شده و در تمام منازل و محل کار افراد نفوذ دارد، افزود: خوشبختانه دسترسی مردم به اینترنت بسیار آسان شده و در کل دنیا شاید این روند بهتر از این هم باشد اما سرعت تغییرات تکنولوژی و سرویس‌های اینترنتی در کشورمان هم بسیار خوب است.

مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان با اشاره به اینکه در زمینه ارتباطات بسیار وسیع کار شده و اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، گفت: در استان خوزستان 4.5 میلیون مشترک، یک میلیون و 100 هزار مشترک تلفن ثابت و 3.5 میلیون مشترک تلفن همراه را زیر پوشش قرار داده‌ایم.

آرمات با اشاره به اجرای طرح مهم مخابراتی در کشور و به تبع در این استان تصریح کرد: اجرای طرح هم‌کدسازی یا حذف کد در سراسر استان از سی‌ام مهرماه سال جاری اجرایی می‌شود که دامنه بسیار وسیع از فعالیت مجموعه شرکت مخابرات و تمام فعالان این عرصه را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این زمینه کارها باید از لحاظ فنی و مسائل هماهنگی‌ با سازمان‌ها و نهادهای مختلف انجام می‌شد که از ابتدای امسال مورد بررسی قرار گرفت و پیگیری شد.

آرمات در پایان عنوان کرد: بر اساس این طرح یک میلیون و 200 هزار تلفن ثابت با بیرون از استان و کل دنیا قابلیت برقراری ارتباط داشته که طی آن علاوه بر شماره، دیتابیس آنها نیز تغییر می‌کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930728001413#sthash.BMynH8H1.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد