سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان


صالحی خبر داد:
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف بیش از سه کیلو ماده مخدر روانگردان شیشه در اهواز خبر داد.

سرهنگ محمد صالحی اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محمومله مواد مخدر توسط یک باند قاچاق از استان کردستان به خوزستان مطلع شدند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: امروز اکیپ های متشکل از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام با استقرار در پلیس راه اهوازـ اندیمشک و با کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سمند را با دو سرنشین در محور منتهی به اهواز شناسایی و متوقف کردند که در این زمینه راننده خودرو به هویت (س. ح) و سرنشین زنی به هویت (س. س) دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: مأموران در بازرسی تخصصی از خودرو سمند مقدار سه کیلو و 925 گرم مواد مخدر روانگردان شیشه که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف کردند.

صالحی افزود: در ادامه یک دستگاه خودروی پژو پارس با دو نفر سرنشین به هویت‌های (م. ج) و (ف. ج) که با متهمان این پرونده در ارتباط بودند در پلیس راه اهواز به اندیمشک دستگیر شدند.

وی یادآور شد: چهار سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: امروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان حین اجرای طرح  کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی دیلم ـ بهبهان به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مضنون شده و جهت بررسی بیشتر به راننده آن دستور توقف دادند.

صالحی ادامه داد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو و انجام بازرسی تخصصی از آن مقدار 17 کیلو و 300 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کرده و در این رابطه راننده (ع. الف) نیز دستگیر شد.

وی تاکید کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم مواد مخدر را از شیراز به  مقصد اهواز بارگیری نموده بود که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران کلانتری 18 کلانشهر اهواز با اقدامات اطلاعاتی خود سارق سابقه دار و حرفه ای منزل را شناسایی و در عملیات ضربتی این متهم را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم در بازجویی های انجام شده به 21 فقره سرقت منزل اعتراف کرده و دو مالخر اموال مسروقه را نیز به پلیس معرفی کرد.

صالحی اذعان کرد: مأموران پلیس دو مالخر اموال مسروقه معرفی شده را دستگیر کرده و در بازرسی از منزل متهمان مقادیری طلاجات، تلفن همراه، عینک و ساعت مچی مسروقه را کشف کردند.
مرجع / مـهـر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد