سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبر داد

کاهش ۲۱ درصدی جرایم در کلان‌شهر اهواز

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: میزان جرایم در سه ماهه دوم امسال نسبت به سال گذشته در کلانشهر اهواز ۲۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد صالحی در پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل سرقت لوازم داخل خودرو به میزان 158 درصد کیف‌قاپی 35 درصد، سرقت از طلافروشی‌ها 33 درصد، سرقت منزل 13 درصد، سرقت اماکن 12 درصد، سرقت موتورسیکلت 9 درصد در استان خوزستان کاهش یافت و سرقت بانک در این سه ماهه رخ نداد.

وی اضافه کرد: در حوزه کشفیات نیز در این مدت 183 درصد کشفیات مواد محترقه، 142 درصد کشفیات موادمخدر و 32 درصد کشفیات سوخت در استان خوزستان افزایش داشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: از زمان تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در استان خوزستان از 4 هزار و 834 مورد از واحدهای صنفی مختلف بازدید شد که در این بازدید‌ها به یک هزار و 880 واحد تذکر و اخطار داده شد و 463 واحد صنفی نیز به علت تخلف پلمپ شدند.

وی بیان کرد: اقدامات ایجابی نیروی انتظامی استان خوزستان جهت جلوگیری از سرقت اقدام به راه اندازی صندوق امانات در 5 شعبه از بانک‌های استان خوزستان کردیم.

صالحی گفت: در جهت مقابله با سرقت، نصب دوربین‌های مداربسته در نقاط مختلف شهر‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت که در سه ماهه دوم امسال نصب دوربین در 551 نقطه انجام شد که 197 نقطه مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی است.

وی اضافه کرد: در آینده نیز نصب دوربین‌ها در اطراف دانشگاه‌ها، بازار‌ها و بازارچه‌ها برای پوشش تصویری در جهت جلوگیری از وقوع سرقت انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: در جهت ارتقای امنیت اجتماعی در استان، 4 مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا شد که در مجموع این مراحل، یک هزار و 914 نفر دستگیر و 2 هزار و 895 فقره انواع سرقت از این افراد کشف شد.

وی ابراز داشت: همچنین در طرح پاکسازی مناطق آلوده 128 دستگاه خودرو، 471 دستگاه موتورسیکلت، 477 مورد سرقت محتویات داخل خودرو و 125 مورد گوشی موبایل کشف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد